Yeni evliyiz ama eşim hergün saatlerce ablsıyla facetime görüntülü konuşuyor bu normal mi?

eşim yıllarca yanlız yaşamış ( annesini kaybedince babası ikinci evliliğini yapmış ve eşimde tek başına eve çıkmış) ama eşimin 4 ablası ve 1 abisi var.. bense tek çocuğum. eşimin yurtfışında yaşayan bir ablası var evli ve 2 tane bebeği var. eşim çok düşkün ablasına, hergün facetime görüntülü konuşuyorlar. yemek yiyoruz çay çiyoruz facetime açık ve biz daha 6 aylık evliyiz. birgün dışarı çıksak görümcem arıyor ya eşim yazıyor abla dışardayız eve geçince ararım diye. ben bu durumdan çok rahatsız olmaya başladım. zaten ikimizde çalışıyoruz. işimiz gücümüz yok da hergün facetime dan mı görüşücez ya. bu olay garip değil mi? eşime dedim baya bozuldu. yani sen bekar değilsin artık hergün hergün saatlerce görüşülür mü diye bu aralar 3 saaten 2 saatlere düştü de bir gün aramasa eşim de diyor yeğenimi özledim arayım. ben yurtdışında kaldım 20 dk görüşürdük bu ablam arıyor kapat onunla görüşücem derdi. yani hç abim ablam olmadığı için mi garip geliyor bilemedim. ama çok daraldım ve haksız drumu da düşüp eşimi üzmek istemiyorum. bu ne arkadaş ya ne abisi ne amcası bitiyor. durmadan misafirlik ya da facetime. ben puzzle yapıyorum eşim facetime konuşuyır. eve giren çıkan ne varsa biliyor ablası, o gün yediğimiz yemekten tutun da yaptığımız alışverişe kadar. nereye gittik nereden geldik. alışık olmadığım için mi garip geliyor ama ben iş yerinde arıyorum annemi bitek, dikkat ediyorum zaten birlikte geçirdiğimiz zaman az günün 11 saati iş için dışardayız. 8 saat uyku e ne kaldı bize geriye? geçen haftasonu eşimi markete gönderdim kahvaltı hazırlarken birşeyi söylemeyi nutmuşum aradım teli hep meşguldu. eve geldi baktım abisini ablasını herkesi aramış. sonra dedim bunun bir ayarı olmalı. erkek çocuğu birde. yani ablalasrı abisi kötü diye demiyorum. benimle sıkıntıları yok ama bu durum ilginç değil mi?
Güncellemeler
+1 yıl
geçenlerde görümcem ağzından kaçırdı, diğer erkek kardeşlerini arayamıyorlarmış. karısından çekiniyorlarmış. kaynımda dışarı çıkınca ( iş için başka şehre gidince göüşebiliyormuş sadece). yani illa bo. unu çıkartınca diş mi göstermek lazım anlamadım ki?
Yeni evliyiz ama eşim hergün saatlerce ablsıyla facetime görüntülü konuşuyor bu normal mi?
Cevapla