Evli bir kadın eski sevgilisinden gelen mesaja nasıl karşılık vermeli dir? ya da karşılık vermeli midir?

Eşimin telefonunda yabancı numaradan gelen bir mesaj gördüm. "Selam. Uzun zaman oldu. Nasılsın. Umarım her şey yolundadır. Bir gün bir kahve içebilir miyiz" yazmış. Eşimde "bu pek mümkün değil maalesef. Ama tesadüfen karşılaşırsak belki" yazmış. Adamda gülümseyen emoji atmış. Ben bunları akşam gördüm. Herhalde silmeyi unut muş. Çünkü dün baktığımda silinmişti. Sizce bu konuda nasıl davranmalıyım? Bunun eski sevgili si olduğunu düşünüyorum. Numarayı almayıda akıl etmedim.

Güncellemeler
1 yıl
Mesajı silmiş sin. kim Di o eski bir arkadaş mı dedim kırmadan. Dediki boş ver önemli bir şey değil asıl mesele sen neden benim telimi karıştırıyor sun gizli gizli dedi. Bide üste çıktı zeytinyağı gibi. Bende önemli değilse mesajları neden sildin dedim. Tamam anladım eski erkek arkadaşın keşke Bi açık kapı bırakmasaydın dedim. Hastasın sen ne açık kapısı reddettim kibarca dedi. Düzgün bir ilişkiydi kötü ayrılmadık ve kaba olmam gerekmez. Beni itham ettiğin şeye dikkat et bence dedi.
Güncellemeler
1 yıl
Sorduğuma pişman oldum valla
Evli bir kadın eski sevgilisinden gelen mesaja nasıl karşılık vermeli dir? ya da karşılık vermeli midir?
Cevapla