Mesajlaşma yok zaten günde bir iki bilemedin 3 kere araşırız o kadar
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 4,4b cevap paylaştı. Merhaba canım sevgilinle günde sadece 1-2 kez konuşmanız, ilişkinizin geleceği hakkında kesin bir yargıya varmak için yeterli bir bilgi değil. İletişim, her ilişkinin temel taşlarından biri olsa da, ilişkinin sağlıklı ve mutlu bir şekilde ilerleyip ilerlemeyeceğini belirleyen tek faktör değildir.
İletişim sıklığı kadar, iletişimin kalitesi de önemlidir. Kısa ama anlamlı konuşmalar, uzun ama yüzeysel sohbetlerden daha değerli olabilir. Birbirinize nasıl hissettirdiğiniz, birbirinizi ne kadar anladığınız ve birbirinize ne kadar değer verdiğiniz de ilişkinizin gidişatını etkileyen önemli faktörlerdir.
İlişkinizin geleceği hakkında daha net bir fikir edinmek için aşağıdaki soruları kendinize sormayı deneyebilirsiniz:
Konuşmalarınızın içeriği nasıl Birbirinize neler anlatıyorsunuz Konuşmalarınız sadece günlük olaylar hakkında mı, yoksa daha derin konulara da giriyor musunuz? Duygularınızı, düşüncelerinizi ve hayallerinizi birbirinizle paylaşabiliyor musunuz?
Birbirinizi dinliyor musunuz
Konuşmalarınızda sadece kendi düşüncelerinizi mi ifade ediyorsunuz, yoksa partnerinizin söylediklerine de dikkat ediyor musunuz? Birbirinizi anlamaya ve desteklemeye çalışıyor musunuz?
Birlikte vakit geçirmekten keyif alıyor musunuz? Sadece telefonla değil, yüz yüze de vakit geçiriyor musunuz? Birlikteyken neler yapmaktan hoşlanıyorsunuz? Ortak ilgi alanlarınız var mı?
Birbirinize güveniyor musunuz? Birbirinize karşı dürüst ve açık mısınız? Birbirinizin yanında kendinizi güvende hissediyor musunuz?
Aynı değerlere ve hedeflere sahip misiniz? Hayattan beklentileriniz ve öncelikleriniz neler? İlişkinizle ilgili beklentileriniz neler? Gelecekle ilgili ortak planlarınız var mı?
Bu sorulara verdiğiniz cevaplar, ilişkinizin gidişatı hakkında size ipuçları verebilir. Eğer iletişim sıklığından veya kalitesinden memnun değilseniz, bu konuyu sevgilinizle açıkça konuşmanız önemlidir. İhtiyaçlarınızı ve beklentilerinizi ifade ederek, ilişkinizi daha sağlıklı bir hale getirmek için birlikte çaba gösterebilirsiniz.
Unutmayın, her ilişki farklıdır ve her ilişkinin kendine özgü dinamikleri vardır. Önemli olan, sizin ve partnerinizin mutlu ve huzurlu hissettiği bir ilişki kurmaktır.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
1 yılKarşılıklı biraz bile aşk ve güven varsa ve ilişki henüz birbirlerine yaklaşıp tanıma aşamasındaysa o ilişkiye biraz zaman vermek ve akışına bırakmak en doğrusu olacaktır. Her ilişkinin ruh hâli kendisine özgü ve farklı ilerler. Bazı insanlar çok sık konuşmanın ilişkiye zarar vermesinden tedirgin olabilirler veya zamanla tanıdıkça karşılıklı gelişip sağlamlaşan güvenle daha fazla konuşmak için kendileri ilk adımı atan taraf olabilirler. Önemli olan biraz zaman tanımak birbirini yargılamadan, kırıcı olmadan, sabırla ve anlayışla her fırsatta iletişimde kalmak.
00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 yılŞimdi sadece 1-2 kere konuşuyorsunuz diye kestirip atma bnc. Günümüzde herkes dip dibe işin cılkı çıkana kadar takılıyor olabilir. Ya da herkesin elinde telefon günde 8-10 saat mesajlaşıyor olabilir. Fakat karşıdaki gün içinde ciddi bir işte çalışıyorsa, sürekli eline telefon alıp mesajlarını check etmiyorsa, o konuşulan süre de dolu dolu ve huzurlu geçiyorsa, zaten gerçek hayat bu diyebilirim. Ha bakarsın, artık sadece zarurî gibi konuşuluyor, aslında merakta etmiyorsun, sevmiyorsunda, ozaman çok gitmez.
00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 4,4b cevap paylaştı.
1 yıl3 yıl böyle ilerledi bizimki. Sonra ne mi oldu. Anlayışlı olan ben oldum hep ve giden kendisi oldu. Yani demem şu ki: sana vakti yoksa yolu göster gitsin. Erkek isterse günde 1000 defa arar sorar buluşur vs. Bahane üreten biriyle olmaz. Sen meşgul olduğunu düşünürsün ama o başkalarına müsaittir. Sen parası yoktur diye düşünürsün ama başkasına çoktur. Boş ver gitsin.
05 Yorumla
Soran1 yılCanım adına üzüldüm:( ben bunları düşünmek istemiyorum uzak mesafeyiz zaten iş için başka şehire gitti gelecek. Hiç buluşmadık evet işi cidden yoğun makineler falan bazen arıyorum sesten konuşamıyoruz seni aricam diyor bende haliyle üstüne düşmek istemiyorum ergen gibi sıkmak istemiyorum
- 1 yıl
Sana tavsiye sadece. Erkek bahane üretmez eğer isterse senin için fırsat yaratır iyice düşün taşın bence
- 9 ay
Güncelleme: barıştık ama exten NeXT olmaz😑😂
Soran9 ayKız 😄nerden çıktın sen
- 9 ay
Yorumu 6 ay önce yazdığımda ayrıydık şimdi karşıma çıkınca güncelleyeyim dedim
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
1 yıl
Ah canımmm ya, e tabii ilişkilerde iletişim çok önemli sonuçta. 🥺 Ama senin durumuna da fazla drama katmayalım, çünkü herkesin iletişim ihtiyacı farklıdır. Bazıları sürekli konuşmayı sever, bazıları ise daha az konuşup kaliteli anlara değer verir.
Bence burada önemli olan şu; konuştuğunuzda derin bir bağ kurabiliyor musunuz, birbirinizi anlayabiliyor musunuz? Eğer canınız sıkılıyorsa, bunu sevgiline tatlı bir dille söylersen. Mesela "Seni daha çok duymak, haber almak istiyorum" gibi 🥰. O da büyük ihtimalle anlayış gösterecektir. Hem eninden sonunda ortak bir denge bulursunuz zaten ✨ İletişimi biraz daha canlandırmak için minik sürprizler yap mesela, tatlı tatlı notlar ya da kısa sesli mesajlar bırak. Aşk dediğin şey emek ister! ❤️10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
83
Cevap
73Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
1 yılGitme noktasına gelmiş yakında o muhabbet sadece iyi geceler günaydına dönüşür sonra da bir bakarsın ki bitmiş maalesef kaçınılmaz son arada uyum yoksa o ilişki bitiyor mutlaka
30 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 6,6b cevap paylaştı.
1 yılİlerlemez yakında biter, böyle bir ilişki de olmaz insanı soğutur...
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
1 yılEe daha ne be kızım. Bazı adamlar var konuṣmaz yazıṣır, bazısı ne konuṣur ne yazıṣır sadece bulușur, bazısı konuṣur yazıṣır ama bulușmaz vs. bu böyle sürer gider.
Zaten konuṣuyorsan yazıṣmaya ne gerek var? senin o kadar zamanın mı var gercekden? sizde dertsiz baṣa dert arıyorsunuz.
12 Yorumla
Soran1 yılYani doğru tabi bende normal buluyorum ama işte boşluk anına düşüp başka şeylere yonelmesinden korkuyorum
- 1 yıl
Baṣka ṣeyler nedir?
zaten iliṣkilerde korkarsan iṣin biter. Korkuyla peynir gemisi yürümez. Yapan her ṣekil bazı ṣeyleri yapar yani buna sen engel olamazsın. Böyle șeyler karakter meselesi kendi karakterine yakıṣtırıyorsa baṣka ṣeyleri yapar.
O bence sana yeteri kadar ilgi gösteremediği için senin baṣka ṣeylere yönelmesinden korksun. Kadın erkeğin peṣinden koṣmaz.
Sürekli mesajlaşma ancak karsindaki işsiz biriyse olur. Çalışan birinin işini yapması arada da seni araması normal öyle her an mesaj yazsın diye bekleyenlerin beklentisi gerçekçi ve hayata uygun değil. Çalışan biriyse kovulmaya bile neden olur iş yerinde aşırı telefona bakma durumu. Bence normal 2-3 kere konuşma hatta bir kere konuşma olsa bile yeter. Önemli olan sık konuşmak değil kaliteli bir sohbet
21 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 8,9b cevap paylaştı. Bence iletişim miktarından çok, konuşmaların kalitesi ve samimiyeti önemli. Eğer günde bir iki kez konuştuğumuzda gerçekten keyif alıyor, birbirimize destek oluyor ve güzel anılar paylaşıyorsak, ilişki tabii ki ilerler. Çok sık konuşmamak kötü bir şey değil, eğer ikimiz de bu durumu doğal buluyorsak ve ihtiyaçlarımız karşılanıyorsa sorun olmaz. Yeter ki konuştuğumuzda gerçekten bir şeyler paylaşalım, duygularımızı açıkça ifade edelim ve birbirimizi önemseyelim.
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı. İletişimin yoğunluğundan çok verimliliğine ve samimiyetine bakmakta da fayda var bence. Anlarsın bir insanla konuşurken bunu. Bir an önce kapatmak için mi konuşuyor, yoksa gerçekten özleyen ve konuşamadığınız vakitlerde merak etmiş biri gibi mi konuşuyor. Eğer tek sorun arama sıklığıysa kabul edilebilir, ama kötü bir enerji ve uzaklık hissediyorsan durumun bambaşka boyutları var demektir.
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı. İlişki ilerler mi değil şu an da iyi gitmiyor ki... İlerlemeyi boş ver şu an seni tatmin etmiyor. Hiç vakti yoksa seni arayıp konuştuğu beş dakika çok özeldir ve yeter. Bilirsin çünkü zamanı olduğunda seninle ilgilenicek...
Diğer türlü sal gitsin
01 Yorumla
Soran1 yıl:(((( bazen sabahları arar o kdr gun içinde genelde ben ararım konuşuruz biraz kapatırız zatn hep 5 dkya arayacm diyip bir daha da aramaz
1 yılYav bizimde işimiz gücümüz var. Konuşmayayım konuşmayayım diyorum da iş yerinde çay molasina çıktığında da mı aramıyor günde 2 3 ne biz onun sesini duymadan kapatmayalim geceleri sabah olsa da sesini duyarak başlasak günlere derken hiç mi yani sana da hayatında yer atmıyorsa sıkıntı çünkü ne kadar yoğun olursa olsun insan sevdiğine istediğinde yer acıyor
011 Yorumla
Soran1 yılBazen gün boyu alamadığını bile biliyorum ama aradığın da da çok ilgli davrandığı için kafam karışıyor sesimi çıkaramıyorum
Soran1 yılAramadığıni *
- 1 yıl
İnanmıyorum ben çay molasina çıktığında 2 dk sesini duymak istedim dese dünyalar senin olur ki seven yapar
Soran1 yılBugün konuştum senden deger göremiyorum dedim saçmalama dedi ben sana ölüyorum falan sadece bunalıma girdim iş yüzünden diyo başım çatlıyor falan
Bazen dikkat ediyorum dediklerimi anlamıyor bende üstüne daha fazla gitmedim- 1 yıl
Alakası yok tavrını koy ve yalnız hissettiğini söyle eğer ki sana vakit ayıramıyorsa zaten başkasına vakit ayırıyodur fazla fazla
Soran1 yılBugün yine aynısı oldu sabah ve gündüz bir iki kez konuştuk en son 3te konuştuk eve gidicem birazdan aricam dedi nyse bekledim bende 8de aradım dedi bekle aricam dedi neredeydi bilmiyorum saat 12 hala ortalıkta yok ve nerde napiyor bilmiyorum
Soran1 yılVe gerçekten saatlerdir bekliyorum sıkılıyorum artk yapacak hiçbir şey bulamıyorum
- 1 yıl
Ayrilmalisin
Soran1 yılZaten ayrı gbiyiz hala yok ortalıkta
- 1 yıl
Ayrılmak için ne bekliyorsun peki
Soran1 yılSadece anlayış göstermeye çalışıyorum çünkü gerçekten çok yoğunum diyor kafam bir şeyleri kaldırmıyor artık diyor bana biraz anlayış göstermeyi istiyorum diyor Ben de sesimi çıkaramıyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.
u 1 yılEn iyisi. Hiç iletişim olmazsa sıkıntı. Araması çok iyi bir şey. Bence yeterli de. Benim bir ilişkimde karşı taraf hiç aramazdı mesela günaydın yazardı sadece, gün içinde nasılsın diye sormazdı. Sonra da sitem edince kötüyü ben ilan ederdi. Böyle böyle ilişkiyi çıkmaza sürükledi pes ettim bitti. Bence kıymetini bilin her zaman. Size vaktini harcamayan olursa o zaman ayrılın. 🌺❤✨
10 Yorumla İlerlemez. Zaten kadınlar hep birlikte olmak hissini ister uzak mesafede olsa gün içinde güzel anlamlı şeyler yazması bütün gün aklından çıkmayacağı için o bile yeterli ama ilgili olduğunu ve seninle birlikte olduğunu güvendirmiyorsa o adamdan ayrıl gitsin.. Uzak diyorsunn kii erkek kadın kadar becerikli değil devmede o yüzden demekkki duygu eksikliği var ya da sevmeyi beceremeyen bir herifle beraber olduğun için öyle hissittin..
00 Yorumla
1 yılÇok bile. Murçmurç geçen ilişkilerdeki tüm heyecan kısa sürede sömürülüyor bunu farketmeiyorlar. Aslında aralarda sık sık uzak kalmak içindeki alevi ve heyecanı diri tutar. Ama kimisinde de gözden ırak gönülden ırak durumu da oluyor. O biraz kafa ilişki dengenize bağlı kısacası
00 Yorumla
1 yılBu sırada sevgilisiyle günlerce konuşamayan ben ve anlayışım😅😅😅
16 Yorumla
Soran1 yılSen niye konuşamıyosn kız
- 1 yıl
Sevgilim değil artık. Zamanı yoktu bana.😅😅 belki zamanı başkalarınaydı , kim bilir?
Soran1 yılCanım az öncede aradım kocaman iş makinesini kullanıyordu işi bitirmeye çalışıyorum diyor adam ben diyemem ki niye aramiyosn beni sürekli
- 1 yıl
Günde 1-2 kez araması yeterli meşgul olan birinin işte😅 günde 1 kere konuşsaydık belki de hala sevgilimdi. Demekki bana zamanı yokmuş.😅 o yüzden anlayış göster
Soran1 yılSenide anlıyorum canım bu erkeklere ne yapsan yaranamazsn zaten
- 1 yıl
Anlayış göstermekten değil karşılaştığım tepkisizlikten dolayı hayal kırıklığına uğradım. Kıymet bilmediğinden.
Gizli Üye(25-29)1 yılBenim gelmiş geçmiş tüm ilişkilerim böyleydi sonunda bir günaydın mesajı bile zar zor atarlardı erkekler genelde korkak ve olgunlaşmamış çocuk olduğu için ilişkiyi bitirmek yerine uzak kalıyor sevgilisinden neden çünkü kadın bitirsin istiyor oysa sende sal gitsin seni gerçekten seven ve değer veren birine layıksın bunuda asla unutma
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
1 yılGünde 1/2 kez biz de bizim yemekhanedeki Ayşe hanım'la konuşuyoruz.
Eğer siz sevgili iseniz biz de sevgiliyiz 😂😂😂
33 Yorumla
Soran1 yılAdamın işi gücü var zırt pırt benimle ne konuşacak
- 1 yıl
Ay çok güldüm 🤣🤣
- 1 yıl
@Venüstengeldimm gülme kızıyo baksana ;))
1 yılErkekler gerçekten sevdiğini öyle çok da boş bırakmaz. içinden geldiği zaman sesini duymak istediğinde duyamıyorsun bu işte bir terslik var demektir. En kısa zamanda yüz yüze görüşmeye bak..
12 Yorumla
Soran1 yılHep ben arıyorum diyebilirim oda sabahları bazen arar o kdr aramaya çekiniyorum cidden böyle diyincede kızıyor ona bıraksam hiç aramaz zaten
- 1 yıl
Mutsuz olduğun bu ilişkiden gitmeni tavsiye ederim.. ondan olmaz tatlım.
- Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı.
1 yılBence senin takıldığın konu onun ilgisizliği. Başka bir sorun var burada. Arasa bile demek ki gönülsüz konuşuyor, soruyu biraz açıkla istersen..
02 Yorumla
Soran1 yılAslında bazen çok ilgili bazen arayıp susuyo sadece anlam veremiyorum gün boyu aramadığınıda biliyorum genelde ben ararım
- 1 yıl
Aklında ne varsa, al karşına konuş.. Sonuçta sen mutlu olmak için ilişki yaşıyorsun.
- Aşk İlişkileri konusunda 8,3b cevap paylaştı.
s 1 yılİlerler de insan sevdiği insanı özler. Bu onun için geçerli olduğu kadar senin için de geçerli. Eşimle gün içinde mutlaka mesajlaşırız ve ararız birbirimizi. Ha her gün mutlaka görüşüyorsanız durum ayrı
00 Yorumla Bu normal, karım ve ben pek konuşmayız. Ama iyi gidiyoruz. Çoğu erkek için eşleriyle daha az konuşmaları normaldir. Özellikle de ortak ilgi alanları yoksa.
Bu arada, bu web sitesini tavsiye etmek istiyorum Hem bir hem de birçok kişi için birçok oyun ve ilginç aktivite var, belki siz ve erkek arkadaşınız hakkında konuşacak daha fazla konunuz olacak.10 Yorumla
1 yılkonuşma değil işin düşünce müşteri hizmetlerini arar gibi
26 Yorumla
Soran1 yılAma adam çalışıyor ediyo yoğun biri sürekli benimle konuş diyemem ki
- 1 yıl
muhabbet yoksa arkadaşlık da sevgililikte yoktur. pas geç gitsin
Soran1 yılVallahi muhabbetin dibine vuruyoruz ama arada sexstingi ki de çıkarıyoruz bazen sesli sadece tabi
- 1 yıl
o zaman sorun ne?
Soran1 yılYani insanlar diyor sana fazla değer vermiyor falan kafam karışıyor adam bir ara banyo yaparken Benimle konuşuyordu ya
- 1 yıl
Burada önemli olan konuşma sayısından ziyade aranızdaki samimiyet ve karşılıklı değeri hissetmeniz. Değersiz hissediyorsan onunla konuşursun ve bu sayede ilişkini daha iyi anlayabilirsin.
1 yılMesajlaşma çok olsaydı bu sayı normal ama mesajlaşmak da yoksa ilişkiniz çok monoton gibi geldi bana
06 Yorumla
Soran1 yılMesajlaşma sıfır zaten bu günaydın mesajı o kdr bir iki arama öyle
- 1 yıl
peki buluşmalar ne durumda o da önemli
Soran1 yıl
Uzak mesafe iş için gitti gelecek de ilk defa bulaşcaz- 1 yıl
umarım sık sık uzak mesafe olmaz, çünkü uzak mesafe ilişkisi asla yürümez, ben bir süredir ilişkiniz var sanıyordum, ilk defa buluşacaksanız her şey daha yeni başlayacak demektir, ilk buluşma keyifli geçmezse o zaman ilişki olumlu ilerlemeyecek demek olabilir.
Soran1 yılBeğenilmeme durumu da var dimi
- 1 yıl
Öyle bir endişen olmasın sakın, hiç bir kadın acaba yeteri kadar güzel miyim diye düşünmemeli, bir erkek bunu düşündürürse yazıklar olsun o erkeğe
- Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı.
1 yılBir insanla ne kadar az konuşursan o kadar çok şey konuşun..
Her gün konuşmayın arada konuşun..
02 Yorumla
Soran1 yılHer gün konuşmayalm mi sevgililik olmaz ki ama
- 1 yıl
Sen bilin.
- Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.
1 yıl3 5 dk konuşuyorsan ilerlemez. Uzun konuşuyorsan bir şeyler paylaşıyorsan bşr kez arama da yeterli olur. Yalnız haftada en az 2 kez buluşma olmalı.
01 Yorumla
Soran1 yılUzak mesafe.
- Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı.
1 yılHergün konuşmak olmuyor zaten sıkıyor diye düşünenler.. böyle sevgililik veya güvenli ilişki olmaz. Başınızı taşa vurursunuz
03 Yorumla
Soran1 yılValla bazıları da öyle bi alttan alttan işini görüyor ki görsen en sadık adam ama bir çok kızla işi pişiriyor
- 1 yıl
Onlar ayrı zaten
- 1 yıl
Yok ben öyle değilm ama bilemiyorum belki başkalarının böyle ola bilir
- Aşk İlişkileri konusunda 464 cevap paylaştı.
1 yılFazla bile. Daha ne bekliyorsun. Bütün gün sana mı zaman ayıracaktı. Komiksiniz valla. Ben onu bile yapmazdım
03 Yorumla
Soran1 yılYa bana 7/24 yazsın demiyorum ki zaten ben şikayette bulunmuyorum
- 1 yıl
Sayıları az gibi gösterip sitem etmişsin ama
- 1 yıl
Erkek arkadaşına karşı
1 yılBöyle bir ilişki benim gözümde bir ilişki değil ilerlemez nasil devam ettireceksin ilişkiyi hiç mi sıkılmıyorsun
02 Yorumla
Soran1 yılSıkılmak değil aslında konuştuğumuz da değeri ilgisi var çok yoğun olduğunu belirtiyo sana zaman ayıramıyorum diyo zaten mesela sesli konuşmada bile beni bekletiyo bazen başka kişiler onu ariyo iş için sen düşün
- 1 yıl
Senin bileceğin
Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. Yüzyüze gorusuyorsaniz haftada bir iki yeter ama arada mesajlasmakta keyifli olabilir. Yuz yuzeyken eğleniyor musun, keyif alıyor musun ona bak..
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 801 cevap paylaştı.
1 yılSadece mi. ?
Hergun muu?
Her gun hergun 1-2 kez ne konusuyosnz kii.
Yani tamm günlük konuşursun da 2 kez nedir yanii.11 Yorumla- 1 yıl
Merhaba birsey diyebilir miyim
Kaç aylık sevgilin. Güzel hoş sohbetiniz varsa normal ama eger yazmıyorsa bılerek zamanı cok yoksa şüpheli şeyler var
12 Yorumla- 1 yıl
Merhaba 3 aydır bir ilişkiz var fakat 3 gündür konuşmuyoruz bir rahatsız olduğum bir sebepten dolayı ayrılığı söz konusuna getirdim açıklama yaptı ve her şey okeydi sorun yoktu fakat ertesi gün dediğim şeye rağmen gitti kız arkadaşıyla gecenin 10undan 12sine kadar dertleşti bunun için benden izin istemişti fakat ben bu kadar uzun süreceğini düşünmedim ayrıca sonrasında bana dönüş de yapmadı sadece anlatırımmm yazdı sonrasında hala geri dönüş yapmadığı için ona yazdım fakat oyundayım dedi bende kafa mı buluyorsun dedim sonra özür diledi beynim yandı 2 saat sesli konuştuk o kadar falan filan sonrasında beni aradı konuştuk sesli fakat kırıldığım için telefonu kapatmak istedim ısrar etti kapatmamam için ben yarın konuşuruz dedim konuşmak istemiyo musun dedi bir şey demedim konuşmak istemiyorsan kapat o zaman dedi bende iyi geceler dedim o da aynen dedi sonra suratına kapattım ve o günden bu yana 3 gündür konuşmuyoruz ne yapmalıyım sizce o da hiç yazmadı sizce haksız mıyım dalga geçiyor gibi hissetim o gün kapatmak istedim o yüzden kırıcı gelmişti ama sonra ne o yazdı ne ben
- 1 yıl
@user28939 kız arkadasıyla ne konustugunu bılıyormusun güvenilcek bi tipe benzemiyo bu cocuk
Mesajlasmak telde konusmaktan ziyade yuzyuze gorusmek onemli birbirnizi tanimak istiorsaniz yuzyuze gorusmeniz lazim
10 Yorumla1 2 ne gardas ya. 1-2 kez sevisiyoz desen anlarim da
02 Yorumla
Soran1 yılNapayım adama dakika başı ara mi diyim sen ara diyo bna
1 yılYazık olmuş, ben olsam her gün arardım seni valla umrumda değil işin olsun ya da olmasın 😂😂
02 Yorumla
Soran1 yılBazen iş üstündeyken konuşuyoruz susuyo öyle
- 1 yıl
Yanlış kişiyle birliktesin, özelden konuşabiliriz dilersen bu konuyu 😁
- Aşk İlişkileri konusunda 712 cevap paylaştı.
1 yılilerlemez. hadi diyelim sizinki ilerliyor; şayet ilerliyor olsaydı böyle bir soru sormazdın 🙏🏻
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.
1 yılilerlemez gelecekte gormuyorum ılıskıden cok asker arkadaşlıgına donmuş
015 Yorumla
Soran1 yılAma adam çalışıyor haklısın sana vakit ayıramıyorum diyo yanına gelince görürsün diyo nasil yoğun olduğu mu
- 1 yıl
benim yakın arkadaşım o ondan cok alıyor adam Ankara'ya gidip geliyordu sence bahanemı çok calısma izinli günnüde gelir geç o işleri
- 1 yıl
Merhaba 3 aydır bir ilişkiz var fakat 3 gündür konuşmuyoruz bir rahatsız olduğum bir sebepten dolayı ayrılığı söz konusuna getirdim açıklama yaptı rahatsız olduğum konu kız arkadaşlarının sürekli ına yazması gece aramasıydı ama eğer için rahat edecekse ekran kaydı atarım dedi ve sohbetlerini attı bi sorun yoktu ve her şey okeydi sorun yoktu fakat ertesi gün dediğim şeye rağmen gitti kız arkadaşıyla gecenin 10undan 12sine kadar araştı dertleşti bunun için benden izin istemişti fakat ben bu kadar uzun süreceğini düşünmedim ayrıca sonrasında bana dönüş de yapmadı sadece anlatırımmm yazdı sonrasında hala geri dönüş yapmadığı için ona yazdım fakat oyundayım dedi bende kafa mı buluyorsun dedim sonra özür diledi beynim yandı 2 saat sesli konuştuk o kadar falan filan sonrasında beni aradı konuştuk sesli fakat kırıldığım için telefonu kapatmak istedim ısrar etti kapatmamam için ben yarın konuşuruz dedim konuşmak istemiyo musun dedi bir şey demedim konuşmak istemiyorsan kapat o zaman dedi bende iyi geceler dedim o da aynen dedi sonra suratına kapattım ve o günden bu yana 3 gündür konuşmuyoruz ne yapmalıyım sizce o da hiç yazmadı sizce haksız mıyım dalga geçiyor gibi hissetim o gün kapatmak istedim o yüzden kırıcı gelmişti ama sonra ne o yazdı ne ben
- 1 yıl
Senin iyi niyetini kullanmış o kişiden bir şey olmaz en azından senin için iyi oldu görüşme filan daha kötüsü olmadı en azından kolay unutursun bir dahada hayatına almazsın olur biter ama eminim elindeki kız gittikten sonra sana yazar sende tekmeyi vurursun
- 1 yıl
yani erkek birine danışmak istedim hadi bak okey araşsınlar tamam ama sonrasında bana dönüş yapmıyor ya dalga geçer gibi daha dün konuştuk ama madem böyle davranacaktı tartışma esnasında neden kendini açıkladı sohbetin ekran kaydını falan attı anlamadım yoksa ben mi yanlış anlıyorum haksız mıyım ekran kaydı falan attı açıklama yaptı yani sonuçta o gün sadece ertesi gün kızla konuştuktan sonra bana dönüş yapmaması kırıcı geldi
- 1 yıl
Seven insan arar sorar sevdiğinin her zaman yanında olur hasta bile olsa yazar yani senin için yanlış kişi böyle olması daha iyi oldu hayatina bak
- 1 yıl
Sen kendini şu an basitten farklı duruma düşürürsün neden uzatıyorsunki sana değer verse yazar eder sizi cidden anlamıyorum genel olarak sizi seven ilgi gosteren varken size acı çektiren süründuren insanı seviyorsunuz kendinizi küçük duruma düşürmeyin oluruna bırak sana değer veren insanları hayatıniza alın
- 1 yıl
Sen uslanmazsin aşktan hayattan sogutucak seni bunuda buraya yazıyorum
- 1 yıl
Bu konuda beni bile haksız çıkardın eyvallah 😂 engelle ne cimarmasi ya ben anlayamıyorum ya sen anlamak istemiyorsun seven sevdiğine sahip çıkar ne olursa olsun yazar beliki yazmıyor demekki umarsamiyor değer vermiyor ya da hayatında biri var ne uzatıyon
- 1 yıl
Beni ilişkiden soğuttunuz teşekkürler
- Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
1 yılBizde hiç konuşmuyoruz neden çünkü sevgilim yok benden bu kadar 🙃🙃🙃
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBütün gün konuşan ilişkide bitiyor canım bilmiyorum hamgisi daha iyi. Biz her gece görüntülü konuşarak uyuyorduk gün içerisinde işe herkesten önce gider ve beni görüntülü arardı aralara çıkınca arardı müsait oldukça arardı ama ben onu pek aramazdım bu yüzden bana hep yakınırdı neden birazda sen aramıyorsun diye. Ben aramasam senin arayacağın yok derdi ki haklı bir sitemdi aslında aklıma gelmiyordu sanırım zaten konuşmayı sevmediğim için aslında. Her neyse yinede ayeıldık işte
13 Yorumla
Cevap sahibi1 yılEvet değilim sessizim gerekmedikçe konuşmuyorum, dinlemeyi daha çok seviyorum
Gizli Üye(25-29)1 yılBenimki de öyle bir sorun yok ama yüz yüze görüşsen öyle olmaz ama telefonda zamanlar tutmayabiliyor ya o müsait olmuyor ya ben ya ben uyuyorum ya o yüzden çok umursamıyorum
00 Yorumla
1 yılBu iş yürümez tatlım, zamanla birbirinizden soğursunuz. 🤷🏻♀️
00 Yorumla
1 yıl1-2 kez araşmayı az bulmuyorum ben ya, hem senin hem de onun işi gücü var demek ki
00 Yorumla
1 yılİşi yoğun belli ki saygı duymak Lazım en iyisini yapıyorsun
00 Yorumlagayet yeterli değilmi günde 3 kere konuşma birde azışma daha ne olsun
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
1 yılNe yapacaksınız Manas destanı mı yazacaksınız? 1-2 defa gayet yeterli. Tüketmeyin birbirinizi.
00 Yorumla
1 yılKonuşunca ne kadar konuşuyorsunuz peki aranızda bir bağ olduğunu hissediyor musun
01 Yorumla- 1 yıl
Bence bir iki sefer konuşmak yeterli ne yapcaksınız hergün sürekli konuşup konuşacak bişey yoksa yeterli
1 yılAra sira kontrol et bi hala iki kişi misiniz diye
00 Yorumla
1 yılÇok muhabbet tez ayrılık getirir sizinkinde anormal bi durum yok
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılEğer asker polis sağlık çalışanı ise normaldir ama değilse sıkıntıli durum artı akşamları iş bittikten sonra da konuşulabilir aslında
08 Yorumla
Soran1 yılO mesleklerden değil ama bir inşaatın başında duruyor diyebilirim bazen iş makineleri falan kullanıyor yani birçok kişi de muhatap oluyor zaten mesajlaşmayı hiç sevmiyormuş bunu başından söyledi bana işte gün içinde arayabildiğimiz kadar araşıyoruz Bazen iki bazen üç defa
Cevap sahibi1 yılBu durum dışında kötü bir şeyi yoksa devam et
Cevap sahibi1 yılAçık açık konuş bir de bu konuyu
Soran1 yılAşkım çok konuştum Dedim sen bana değer falan vermiyorsun Saçmalama diyor biliyorum farkındayım Sana da zaman ayıramıyorum ama Gerçekten çok yoğunum diyor kafam çatlıyor diyor o kadar insanlar arıyor ki Onları bile açmıyorum diyor Ben de üstüne düşmek istemiyorum yani sıkılmasın diye
Cevap sahibi1 yılBenim sevgilim asker 2 3 gün konuşmadığımiz yazismadigimi biliyorum bence tavırlarına davranışına bak
Cevap sahibi1 yılBende eski ilişkimde çok takıyordum bu tarz şeylere gerçekten sevildiğini hissediyorsan takma kafaya
Soran1 yılIşte Benim de kafamı karıştıran bu ilgisinde bir sorun yok Hani benimle güzel konuşuyor Ben de daha üstüne falan düşünmek istemiyorum
Cevap sahibi1 yılSaygı ve sevgisini hissediyorsan takma dediğim gibi yoksa zehir olur ilişkin
Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. yeter bunu bulamayanlar da var. ne öyle mıç mıç 7/24
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılHayallerimde ki o havalı çocukla henüz tanışmadım sanırım bu dünyada degil, 😃hahaha bu dünyada olmayacak gibi hissediyorum.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBen de benim potansiyel fb beni çok arıyor diye dert yanayım. Herkesin derdi başka sahiden.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
1 yılGüzel zırt pırt arayınca ne oluyor ki vakitli vakitsiz?
04 Yorumla
Soran1 yılKankacim mesela 3ten beridir konuşmuyoruz hatta ben aradım 8de bns dedi aricam saat oldu 12 hala ortalıkta yok
- 1 yıl
Hala aramadı mi
Soran1 yılSabah mesaj attı Ben de daha sonra aradım tabii yine ben aradım yani işte yalvar yakar vallahi billahi yoğundum böyleydim şöyle dedim erken uyudum Tamam dedim neyse
- 1 yıl
Kapat gitsin uzatma sende çalişiyordur gerçekten yoğundur
Gizli Üye(25-29)1 yılGayet yeterli 3 kere arayınca konuşuyorsunuz her seferinde zaten
00 Yorumla
1 yılYeterli bence ya fazla konuşmada da değer alınca değer ağır gekiyo. sevgi kaldiramiyolar mesafeli olmak daha iyi ne kadar değer verirsen o kadar degrsiz olursun
00 Yorumla
1 yılMakul bir seviye çok mırç mırç olmak sıkar bi zaman sonra. Ama yan yana gelince doyasıya tadini cikarin sohbetin keyfin
02 Yorumla
Soran1 yılÖyle olmayı düşünüyoruz zaten uzak mesafeyiz işlerim çok yoğun diyor farkındayım sana zaman ayıramıyorum ama benim için sabret biraz diyor falan
- 1 yıl
Yani mesafe var ise biraz zaten ve surekli gorusemiyorsaniz bu cok sağlıklı olmaz arayarak mesajla tolere edilmesi lazım ama yinede cok daha az vakit ayiriyorsa is yogunlugu filan diye bu önem sıralamasinda üstlerde olmadigin anlamina gelir çünkü vakitsizlik diye birsey yoktur öncelik sıralaması vardir
çok kişi yazmış zaten ordan çıkarım yapıyorum sizinki sevgiliden çok avli çifte dönmüş aynı evde yaşasanız tamamdır olay biter
04 Yorumla
Soran1 yılAbartma lütfen
Soran1 yılAma uzak mesafeyiz herkesin işi gücü var 7 24 ne konuşabiliriz ki araştığımızda zaten yeterince ilgi gösterdiğimizi düşünüyoruz
- 1 yıl
bende onu diyorum ne kadar uzayabilir ki zaten zamanla biribirinizin hayatını bilirsiniz konuşulacak konu azalır gün içinde yaptıklarınızdan bahsedersiniz önemli bir şey varsa onu anlatırsınız yoksa dizi çerez falan ortamda neler olmuş onu konuşursunuz bizim komşu ölmüştü mesela benim bursaya geldiğim gün gibi
1 yılBöyle ilişki yürümez. Seven erkek illa muhabbet konusu bulur ya da yoğun olsa bile bir boşluk bulur. Seven erkeğin yapamayacağı şey yoktur.
10 YorumlaNe kadar sevgilisiniz seven sesini duymadan yapamaz ama mantık bu işler daha yavaş
14 Yorumla
Soran1 yılHayatım 1 ay olacak neredeyse ama işte çalışıyor yetiştirmesi gereken bir işi var ben arayamazsam sen ara diyor
Soran1 yılİnşaat canım makineleri falan kullanıyor
boş ver yenisine bak başkası vardır onun hayatında istekli olsa yazar arar görüşmek için ısrar eder
11 Yorumla
Soran1 yılYa yeter her kıza yazmissn aaa derdin nedir
Belki çok araştiginiz için olabilir arayıp konuştuğunuzda mesajda konuşcak konu kalmiyodur belki
00 Yorumla
1 yılİlerlemez merak yok heyecan yok hepsini yitirmişsiniz
02 Yorumla
Soran1 yılCanım biz başından böyleyiz hicte sıkılmadık adamın işi gücü var biliyorum sana zaman ayıramıyorum diyo sürekli konuşsakta konuşacak bir şey bulamayız bazen merak iyidir
- 1 yıl
Sürekli konuşmaya gerek yok zaten. Gün için bi iki konuşup akşamları bi kaç saat birbirinize zaman ayırsanız yeter. Herkes yetişkin burada kimse eli telefonda 7/24 gezmiyor. Herkesin işi gücü var sürekli yazışmaktan bahsetmiyorum.
Senin için okeyse bizim için farketmez ama gelip soru sormuşsun. Aklın karışmış herkes aynı şeyi söylüyor.
1 yılYani açıkça belli neden olduğu ilerlemez istersen Tarot bakarim
02 Yorumla
Soran1 yılTarot mu bakalım nasılll
- 1 yıl
Tartot bakıyor musun
Yol yakınken ayrıl ilgi başta yoksa hiç olmaz
02 Yorumla
Soran1 yılCanım 7/24 konuşamayız ki zaten Herkesin kendisine göre bir hayat biçimi var iş güç var arkadaş çevresi var
- Devamını Gör (96)
Devamını Gör(141)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilimle günde sadece 1-2 kez konuşuyoruz, böyle ilişki ilerler mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer