AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
73Cevap
Yine iyi günde 3 defa arıyor benimki haftada 1ariyor oda 2daka sürmezdi isim var diyip kapatirdi
Eylemleri boş ver ne hissettiğin ile ilgilen sana bu soruyu sordurtuyosa bir şeyler eksiktir.
iletişim her şeyin temeli ya iletişim okmadan ilerlemez
Yok ya normal değil. Mesaj geç de olsa atılır gün uzun çünkü sizden habersiz kalması normal değil.
Gayet normal, habersiz kalabilir, insanın çok yoğun olduğu zamanlarda olur, hiç mesaj bile atamaz, şahsi yorumun güzel ama gerçekler farklı
Yoğunluğa göre değişir ama vakit ayırmıyorsanız birbirinize o zaman sıkıntı
Bitmiş sizin hayırlı olsun
Abartmw
Konuşmadığın insanla hiçbi ilişki ilerlemez...
Valla öyle ya da böyle bir şekilde ilerliyor ama bu durumdan şikayetçiym konusmk istiyorum zaten uzak mesafe işinin olduğunu biliyorum bazen der 5 dkya arayacm daha da aramiyo
Söz sevgili değilsiniz kanka bile değilsiniz
7 24 mesajlaşan mi sevgili oluyo
En azindan merak eder arar insan
Diyorum ya günde bir kaç kez arasabiliyoruz adam yoğun napiym
Yav yok bahanesi odur
Yani kendisi de diyor ben farkındayım sana zaman ayıramıyorum ama gerçekten çok yoğunum diyor işler çok sıkı diyor bir teslimatımız var diyor onu halletmeye çalışıyoruz falan diyor Anlayacağın birçok insanla muhatap içerisinde diyor bunlar bir bitsin
Bitsin bakalım bekle
7/24 de konuşulmaz ki öyle mic mic.
Cano o ilişki bitmiş ama sen bilirsin tabi 🤷🏻♀️
Bence kopmuş o ilişki
Hayır ilgiye boğulmak istiyoruz anlamıyorlar!!!
Ben de 1-2 kez sevişiyoruz diye okudum
daha napsin adam amuda mi kalkip arasin?
Ne iş yapıyor ki
En azından günaydın iyi geceler mesajı
Ne yapacan akşamakarmı kunuşan yeterli dir
Arkadaş bile değilsiniz
yoğunsa sevgili yapmıycaktı
Bu onların arasında olan bir konu
@bayram511 sanane
At kafalı bitmiyor ki
@bayram511 hadi sus be
Özgürlük hakkım değil mi konuşurum, senin gibilere inat olsun haha
@bayram511 özgürlük hakkını altta kullan herkese ayrı kutucuk boşuna koymadılar
Eve herkesin içinde sende dahilsin, o yüzden laf kalabalığına gerek yok
@bayram511 ben kendi kısmıma yazdım zaten çizgimdeyim sen de öyle yap
Çizginde olman bişey farketmez, sonuçta topluluktasın
@bayram511 yok ben kendi halimdeyim sende kendi işine bak
İşim burası, seni görmeme gerek kalmadı
Aramak daha iyi ama
İlişkiniz yok gibi
olurnu oyle şey konusmak mesaǰlasmak gerekir
Yetersiz hissediyorsan bi sorun vardır
O aramalar kac dakika sürüyor
İşlerin yoğunluğuna göre değişiyor bazen 10 15 bazen yarım saat 40 dk
Iyi yeterli
sevgili değilsiniz haberin olsun
Oyleyiz öyleyiz
sanal +18 bile yok mu?
Var
iyi bari ben o da yok sandım
Önemli mi niye
arzu, tutku yoksa alışkanlığa evrilir, heyecan kalmazsa o ilişki sallantıdadır bana göre
Araşmak daha iyi değil mi
Evet ama mesela sabah konuştuk bu saat oldu hala konuşmadık aradım müsait değildi galiba
Gün içinde ortalama toplam ne kadar süre konuşuyorsunuz
Ve bu ilişki ne kadar sürelik
Hemen hemen 1aylik diyebilirim yani belirli bir saat yok şlerin yoğunluğuna göre değişiyor bazen bir aradığında 10 dakika Konuşuyoruz bazen 15 dakika bazen yarım saat 40 dakikaya çıkıyor
Genelde canım cicim aylarında çok fazla konuşulur, bunun ilgisi yeterince fazla değil
Yani kendisi de diyor ben farkındayım sana zaman ayıramıyorum ama gerçekten çok yoğunum diyor işler çok sıkı diyor bir teslimatımız var diyor onu halletmeye çalışıyoruz falan diyor Anlayacağın birçok insanla muhatap içerisinde diyor bunlar bir bitsin
Hayırdır günde 20 saat aralıksız durmadan mı çalışıyor?
Ya Yok işte yorgunluk bazen de arkadaşlarıyla vakit geçiriyor Arkadaşlar evine geliyor falan konuşamıyor pek
Erkeğin avukatlığını yapacaksan bana niye soruyorsun ki, kendimi hakim gibi hissediyorum
Sen de Onu kötü çıkarmak için elinden geleni yapıyorsun
Anlıyorum, neler duymak istiyorsan ben bunu vermeyeceğim sana 🤷
Çoklu flörtü varsa demek
Olabilir iş güç o, sen boş hep evde
Kız benim boş olduğumu kim dedi
Ne bileyim öyle sandım ya
Yeter benimki aramiyor bile surekli mesaj
Sevgili mi normal arkadaş mı
İşinize bağlı.
yani bence siz sevgili degilsiniz jajsjd
Napayim yoğunum diyo
Ölü doğmuş ilişki
Başından beri böyle ama
Ayrıl
Başka kimlerle konuşuyorsun
Kim ben mi?
Evet
Kimseyle
Neden
Bu nasıl sevgililik diye sorarlar sanki
Eskiler aylarca yıllarca bir mektuptan mektuba beklerlerdi sevgi dili sürekli konuşmak koklaşmak mi
Eskiler eskide kaldı maalesef ne eski ilişkiler ne de eski güven var
Mesajlasma neden yok
Sevmiyo çünkü hiç sevmiyo
İlerlemez ilişkide 3 4 5. Kisiler dhaa var
Yok artık
Vallahi kızz
Kafasını karıştırma lütfen, paylaşımı yapan kişinin hakkında bilgin yoksa, çevrendeki insanlar gibi benzetme yapma
Zaten güven problemim var aldattığını düşünmek istemiyorum
Kdmdkxmld dusun erkoların hepsı aynı
IQ seviyesi düşük insana denk gelince laf anlatmak gerçekten, ineğe laf anlatmak gibi bişey ya
Eevt abi haklısın
O ne la öyle
7 24 konuşacak ne var ki
Bence de
Hayır zaman ayırmak önemli
Bu nasil sevgililik boyke?
Pek ilerleneceği söylenemez
İlerler
Mesajlaşma da olmalı en azından
Daha nolacak herkesin işi gücü var
Çok az bence
Çok bile
Çok bile
Olmaz çok az bence
Depresyon sebebi
Yeter daha ne
ben olsam ilerletmezdim
Ne kadar konuşmanız gerekiyor üç iyi bence
İdeal benc
O neymiş öyle iş mi olur
İlerlemez
Normal ya.
İlerlemez
Baya kötü bence
Yok.