3 senelik eski sevgilimi unutamıyorum, takıntı yaptım. Nasıl geçer?

3 sene önce lisedeyken aynı sınıftaydık 3 ay sevgili olduk sonra yorulduğunu söyleyip benden ayrıldı. Ayrıldıktan sonra aynı sınıfta olmamıza rağmen hiç konuşmadık uzun zaman geçti üniversiteye falan geçmiştir ben mezun senemdeyim. Ayrıldıktan sonra beni hiç umursamadı görmezden geldi sanki hiç konuşmamışız, hiç birbirimizi sevmemişiz gibi davrandı. Bu 3 ay sevgilik dönemi içerisinde bi takım yakınlaşmalarımızda olmuştu baya. Beni terk ettikten sonraki gün okulda arkadaşlarıyla gülüp eğleniyordu çok umursamıyordu sanki ben onu terk etöişim ben ona kötü bir şey yapmışım gibi davranıyordu ama ona hiçbir şey yapmadım. ilişkimiz güzel ilerlerken sebgililer gününde bitirdi. Ben 3 senedir depresyondayım bakın ciddi söylüyorum travma yarattı bende anlatmadığım daha bir sürü şey var ayrıldıktan sonra o kadar umursamaz davrandı o kadar görmezden geldiki. Buraya uzun uzun yazmakda istemiyorum ama hiç aklımdan çıkmıyor takıntı yaptım sürekli bakın sürekli bir şekilde onu düşünüyorum ilk ilişkimdi birde. Mezun senem derslerime de odaklanamıyorum en son 6-7 aydan fazla süredir stalk yapmıyordum ama bugün az önce sadece profil fotoğrafına baktım instagramda ve hala bakınca içimi korku kaplıyor. Ayrıldıktan sonra içimde oluşan his oluştu tekrardan. Kötü hissediyorum. Lütfen yardımcı olun ne yapmam gerek? Psikolog ücretleri çok pahalı gidemiyorum. Profiline denk geldim çocuğun biraz değişmiş, o bile bende tuhaf bir his uyandırdı acaba sevgilisi var mı acaba ne yapıyor diye. Dışarı çıktığımda acaba o da buradamıdır diye onu arıyorum hep böyle oluyor bende

.

3 senelik eski sevgilimi unutamıyorum, takıntı yaptım. Nasıl geçer?
Cevapla