Eski sevgilimi takıntı haline getirdim, onu unutamıyorum. Ne yapmalıyım sizce?

Benim yaklaşık 1.5 yıl önce bı ilişkim olmuştu ve hayatımda ilk defa birine gerçekten aşık olduğumu hissettiğim bı ilişkiydi gerçekten çok sevip değer veriyordum fakat yine benden kaynaklanan durumlardan dolayı kızdan ayrıldım ilişki 4 ay sürdü ve bitti. İlk başlarda gerçekten ona karşı sevgi besliyor aşk acısı çekiyordum kendim ayrılmama rağmen daha sonra ona olan duygularımı kaybettim sanırım zaman geçtikçe bilmiyorum belkide alıştım onun yokluğuna ya da öyle sanıyordum ve o kızdan sonra yeni ilişkiler yaptım, farklı kişiler girdi hayatıma ne yapsamda onu hatırladım unutamadığımı gördüm. Kendimi sorguluyorum onu sevmiyorum ama unutamıyorum ben takıntılı oldum sanırım bundan nasıl kurtulabiliriz acill yardım!!!
Eski sevgilimi takıntı haline getirdim, onu unutamıyorum. Ne yapmalıyım sizce?
Cevapla