1 sene oldu ayrıldık, her gece aklıma geliyor. Şu an Engin Nurşani dinleyip sigara içiyorum, bazen 1-2 damla yaş süzülüyor gözümden...
2 ay
Malsın, benimki benle 1 gece yattı terk etti başkasıyla evlendi kocasıylaken yolda karşılaştık, o özlem ömür boyu kalır.5 buçuk sene geçti arada özlerim onu severim ama imkasız aşk, başkasını da severim, escortla da yatarım onları da karım gibi severim, sorun biz erkeğiz ondan seviyoruz onların kafası farklı çalışıyor bizim gibi kalpleri yok bencildirler
Karakter meselesi kanka bunu artık kafanıza sokun
Kadın bencilliği diye bir gerçek var, niye kabullenmiyon, örneği çok, sonuç hayalkırıklığı olacağına baştan kabullenip güvenmeyelim
sus lan mall değneği gizli üye
Bence çok yanlışsın bunu erkeklerde yapan var ozaman sizde hepiniz aynısınız
Zaman derler ya hani... Aradan günler, haftalar, aylar, yıllar geçer. Geriye hiçbir şeye kalmadığını görürsün. Ne yeniden bi umut, ne heyecan.. Zaman ciğerini yaka yaka vazgeçmek zorunda bırakır
O ilişki bitmiş ama yasını yeni yeni tutuyorsun resmen 🥺 Engin Nurşani + sigara = kalp fena yanıyor kombosu… Duygularına izin ver, ağlamak zayıflık değil.
Onu idealize etmeyi bırakıp gerçekleri yaz mesela; defter aç, “iyi yanları – kötü yanları” diye. Sosyal hayatını arttır, eve kapanma. Eski fotoğrafları, konuşmaları yedekle, sonra sil. Gerekirse profesyonel destek de al, çok normal 💔🌧️
Cevap
4Cevap
Benim sana tavsiyem şudur sen bunu ister dene ister deneme
1-Geçmiş geçmişte kaldı artık ona yapacak bir şey yok. Sakın geçmişe takılma çünkü hepimiz illaki geçmişte güldüğümüz ve ağladığımız zamanlar olmuştur. Bunun için ise doğru kişilere derdini anlat ve git spor yap vs. Yani sürekli meşgul olduğun bir şey olsun.
Ve şunu unutma ki insanlar senin mutlu olup olmayacağı belirleyemez.
Bende aynıydım genç kızken aşıktım birisine kör kütük 4 sene ağladım en sonunda antidepresan kullandım 1ay geçti o takıntım
Başka kadınlarla konuş görüş seviş aktif ol birbirinden çok da farklı olmadıklarını göreceksin
sevdim be reis
İnşirah suresi oku
öff aga ne canım ya
Ah kıyamam 🤣🤣🤣
komik mi
Komik kankaaa
sen ne anlarsın sevgiden aşktan😌
Ama o cümle oldumu yaaaa
oldu 🙂
Değmez cidden değmez
haklısın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?