Tam 7 yildir ondan delice nefret ettiğim için onu tam anlamıyla unutamıyorum?

Normalde çok affedici ve kin tutmayan biriyim ama eski sevgilimim benim hayatımda olumsuz anlamda etkisi çok. Yillar geçtikçe onun dişardan 'mutlu' görünmesine katlanamıyorum. Benim gibi olan var mı? Onu tamamiyle unutmak ondan nefret etmek istemiyorum.

Tam 7 yildir ondan delice nefret ettiğim için onu tam anlamıyla unutamıyorum?
Cevapla