Onunla ilişkim bittikten sonra bütün herkesin ilişkisiden nefret ediyorum neden?

Kız erkek yani niye böyleyim güzel çift kötü çift hepsinden tiksiniyorum doğru değil biliyorum ama elimde değil insanalr birbirini sevmesin kimse gerçek aşkı olmasın herkes sadece üzülsün istiyorum özellikle kızlara karşı bu ufke ve nefret var içimde hatta sadece kızlar , birine çok aşıktım o da bana buluşturduk huzurluyfuk sonra yıllardır biri vat takip ediyorum onu bu dünyadaki her şeyden ama her şeyden seviyorum dedi birden dünyam yıkıldı hayallim sevincim her şeyim. oydu tek kadın bana ait bir erkek düşüncesi kafamda varken birden hiç olmak bide kız için acı çektiğini kız ile evlenmek için çabalarını gözümün önünde yaptı o kıza olan öfke mi diğer kızlara şimdi yansıdı yani asla icimde affediemiyorim. Sevmiyorum kimseyi
Onunla ilişkim bittikten sonra bütün herkesin ilişkisiden nefret ediyorum neden?
Cevapla