Ona karşı hissettiğim nefretim ve kinim bir türlü geçmiyor bu normal mi?

En güzel yillarimi ona harcadım o ise beni çok kötü bir şekilde aldattı ve yarı yolda bıraktı. Bana hak etmediğim şeyler yaşati o şu an evli ve mutlu. Ben ise hayatımda dikiş tutturamadım. Benim onu affedemem normal mi?

Senin yerinde kim olsaydı nefret ederdi
Onu çoktan affetmiş olman gerekirdi
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Ona karşı hissettiğim nefretim ve kinim bir türlü geçmiyor bu normal mi?
Cevapla