Benim onun hayatını mahvettiğimi ve beni istemediğini söylüyor bu kadar nefret etmesi normal mi?

Üç yıllık bi ilişki toksikti ve borsada para kaybettikten sonra psikolojisi iyice bozuldu. İlişki her bittiğinde kendisi geliyor mutlaka vaadler veriyor ben de sevdiğim için inanmak istiyorum düzelmesini istiyorum ama yapmıyor, sonra bi şey oluyor aramızda yine bitiyor. Yine para kaybetti kumarda ve bana bağladı kendisi bitirdi bu kez, hayatımı mahvettin vs diyo bana kin dolu. Sevgim olduğu için üzülüyorum ben de. Bana karşı böyle olmazdı hep kendisi oldurmaya çalışırdı çok kötü konuştu ve küfür falan etti git artık dedi. Bu kadar nefret etmesini aklım almıyor, normal mi sizce?

Benim onun hayatını mahvettiğimi ve beni istemediğini söylüyor bu kadar nefret etmesi normal mi?
Cevapla