Güncellemeler
+1 yıl
Ben onun tanıştırdığı bi çocukla da eskiden flörttüm. sonra biz çocukla arkadaş kalmaya karar vermiştik ve martta buluşmuştuk ben orada arkadaşlığımızın bittiğini söylemiştim. sonra o çocuğa da bunları anlatmış anlaşılan ama ben söylememiştim. aylar sonra çocukla bi konuda anlaşmazlık yaşadık ve çocuğa hiçbir şey yazmamama rağmen engelledi ondan güç aldı yani yoksa engellicek biri değildi bile
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Mutlaka bişey olmuştur ya da bileyin görmüştür yazdığı şeyler çok ağır sözler sende artık zorlama bence küçük düşürme kendini daha fazla
Onunla barışmak için falan yazmicaktım zaten ekstrem bi durum olmuştu
Tek bildiğim ona hiçbir zarar vermediğim. hep iyiliğini falan istedim kız arkadaşıyla tanıştırdı beni ayrılırken de benim erkek arkadaşımla tanışmak için sözleştik. ama sonra o buluşmayı iptal etti ilk sonra doğum günümü kutlicaktık ona da gelmedi sordum bi problem yok sorun var gibi davranıyorsun sen zaten benim senede birkaç defa buluştuğum haftada da bir kere falan konuştuğum birisin beğenmiyorsan konuşma yazma bana demişti
İşte bişey olmuş ki problem doğmuş bu extrem durum ne?
Arada herhangi bi olay yok ki. buluştuk güldük eğlendik. arabadan inerken de ben de hafasonu tanışırım dedi birkaç gün sonra da yazdım işte müsait değilim yazdı sadece. ben de eğer buluşmada size söylemeden arkadan fotoğrafınızı çektim diye böyle davranıyorsan davranma dedim yoo dedi. sonra da doğum günümü iptal etti ve kavga koptu sonra. problemi söyle dedim sorun falan yok sen sorun var gibi davranıyorsun, sen benim haftada 1 yılda da birkaç sefer buluştuğum birisin, rahatsızlaşmaya başladın falan dedi. bi hareketinin sadece hoşuma gitmediğini söyledim diye hadsiz bile dedi. engelleyende oydu zaten. ve onca sene biz yakın arkadaşız şöyleyiz böyleyiz diyordu.
Ben benimle ilgili nefretli bi şekilde bahsettiğini duydum. beni engellediğini kimseye söylememiştim kimse günün birinde ondan cesaret alıp yapamasın diye ama yaptı biri hiç hak etmediğim halde. o yüzden uyaracaktım onu senin yüzünden bunlar oluyor adımı anma diye çünkü bana zarar veriyordu.
Seni anlıyorum ama... İste birtakım olaylar cereyan etmiş ve bu karşı tarafta fırtınalar koparmış tabii sende bunu kendine yediremediğim için son Bi kez konuşup ya durumu kurtarmaya çalışacaktın ya da herşeyi bitirmeye yönelik içini dökecektin
Her şey bitmişti zaten ben hakkımda konuşma dicektim. belli ki insanları etkiliyor çünkü. eski bi flörtü bile bunu yarı yolda bıraktı 2 3 ay kendine gelemedi onu bile daha 1 kez nefretli anmadı mutlu olsun falan diyordu ben onun kaç senedir hayatındaydım
Sen baya fedakarlık yaptın sanırırm partnerine doğru mu? Bu
Çok yakın bi arkadaşımdı. bi kız ayarla diye darladı beni sınav haftam olmasına rağmen onun için çok çaba verdim. yurtta zaten az uyuyordum ama onun İngilizce sınavı var diye kaç defa sabahları erken kalkardım o ise uykusunu bölmek istemezdi ben yine de çıkarsız yaptım cafede arkadaşım karşımda otururken bile ona bi yandan yardım ettiğimi bilirim. sevgilisiyle neler yaptığını anlatıyordu fotoğraflar atıyordu o mutlu diye ben de mutlu oluyordum sorular soruyordum hep. o da öyleydi bu konuda aslında. ya da ben öyle zannediyordum. şimdi onu sevgilisiyle ayırmaya çalışmışım gibi ya da onu aşağılamışım gibi nefret beslemesini anlamıyorum. engel olayını ortak tamıdığımıza söyleyip çocuğun bundan etkilenmesi aynı yerden onun da beni vurması çok yaralayıcı gerçekten
Sanırırm seni çok kıskanmış ve seni düşman olarak gördüğü için seni yok etmek istermiş. Senin ona o kadar yardımcı olman hiçbir şeyin önemi geçememiş arkadaşım
Sizden nefret ediyor, ortada sizin bilmediğiniz ciddi bir şey olabilir.
Tek bildiğim ona hiçbir zarar vermediğim. hep iyiliğini falan istedim kız arkadaşıyla tanıştırdı beni ayrılırken de benim erkek arkadaşımla tanışmak için sözleştik. ama sonra o buluşmayı iptal etti ilk sonra doğum günümü kutlicaktık ona da gelmedi sordum bi problem yok sorun var gibi davranıyorsun sen zaten benim senede birkaç defa buluştuğum haftada da bir kere falan konuştuğum birisin beğenmiyorsan konuşma yazma bana demişti
Küstah, narsist biriymiş söylediklerinizden apaçık. Böyle bir hadsize ağzının payını verebiliyorsanız verin , veremiyorsanız da uzak durun.
İçinde büyütmüş eski arkadaşın bu kadar kafaya takma onu ve yaptıklarını etik değil çünkü
Ben aniden engellediğim için ve içimde çok kaldığı için yazmıştım 1 ay sonra zaten bişeyleri çözelim gibi bi derdim yoktu. dün de yine öyle bi derdim yoktu onunla ilgili bi durum duymuştum uyaracaktım sadece rahatsız olduğum için. benimle ilgili konuşurken bile nefretli anıyormuş beni zaten anlamıyorum
Tek bildiğim ona hiçbir zarar vermediğim. hep iyiliğini falan istedim kız arkadaşıyla tanıştırdı beni ayrılırken de benim erkek arkadaşımla tanışmak için sözleştik. ama sonra o buluşmayı iptal etti ilk sonra doğum günümü kutlicaktık ona da gelmedi sordum bi problem yok sorun var gibi davranıyorsun sen zaten benim senede birkaç defa buluştuğum haftada da bir kere falan konuştuğum birisin beğenmiyorsan konuşma yazma bana demişti. ve o zamana kadar biz çok yakın arkadaşız sen kimsenin yaptığı hataları yapamazsın falan diyordu
Acaba bilmeden kırdınız mı onu
Sorduğumda söylerdi öyle bi durum olsa. zaten buluşma iyi geçmişti eve geçtiğimde de sormuştu nasıl buldun kızı falan diye ben de güzel bahsetmiştim aslında kızı soğuk falan bulmama rağmen. hatta arkadan el ele tutuşurlarken bi resimlerini çekmiştim. sonra bunu ona attım bu yaptığın ayıp kız fotoğraf çekilmeyi sevmiyor dedi. tamam da sonuçta çekiliyorsunuz ben sana atarım diye çekmiştim şimdi kendimden de silerim dedim. daha sonra işte erkek arkadaşımla buluşma iptali gelicem dediği doğum günüme gelmemezlik falan yaptı sonrası da anlattığım gibi
Adın Ceren yapmışsınız bir şey kesin
Ona zarar verecek tek bi hamlem bile olmadı emin ol.
Tek bildiğim ona hiçbir zarar vermediğim. hep iyiliğini falan istedim kız arkadaşıyla tanıştırdı beni ayrılırken de benim erkek arkadaşımla tanışmak için sözleştik. ama sonra o buluşmayı iptal etti ilk sonra doğum günümü kutlicaktık ona da gelmedi sordum bi problem yok sorun var gibi davranıyorsun sen zaten benim senede birkaç defa buluştuğum haftada da bir kere falan konuştuğum birisin beğenmiyorsan konuşma yazma bana demişti. ve o zamana kadar biz çok yakın arkadaşız sen kimsenin yaptığı hataları yapamazsın falan diyordu