Ona zarar verecek hiçbir şey yapmadım neden benden bu kadar nefret ediyor?

Bundan 6 ay önce yakın arkadaşım sandığım arkadaşımla kavga ettik. kendisi istediği gibi konuştu bana saldırdı resmen ve sonra engelledi. hiç açılmadı o engel.6 senelik arkadaşlık böyle aniden hiç anlamadığım bi biçimde sona ermişti. bende 1 ay sonra falan bi arkadaşlık bitirme konuşması yapmak için arkadaşımın telefonundan yazdım içimde hiçbir şey kalmaması için. ilk defa dün bişi konuşmam gerekti kendisiyle bazen arkadaşlıklar bitse bile konuşmak gerekebiliyor. bi arkadaşıma söyledim rica etsem konuşabilir misin diye ve kıza dediği şey bu:artık mide bulandırmaya başlıyorsun git işine seni her yerden engelledim senin adını bile duymak istemiyorum..

Güncellemeler
+1 yıl
Ben onun tanıştırdığı bi çocukla da eskiden flörttüm. sonra biz çocukla arkadaş kalmaya karar vermiştik ve martta buluşmuştuk ben orada arkadaşlığımızın bittiğini söylemiştim. sonra o çocuğa da bunları anlatmış anlaşılan ama ben söylememiştim. aylar sonra çocukla bi konuda anlaşmazlık yaşadık ve çocuğa hiçbir şey yazmamama rağmen engelledi ondan güç aldı yani yoksa engellicek biri değildi bile
Ona zarar verecek hiçbir şey yapmadım neden benden bu kadar nefret ediyor?
Cevapla