Eski sevgilim aklımdan çıkmıyor nefret ediyorum ondan. Bu durumu nasıl aşabilirim?

Arkadaşlar her şeyi alttan alarak bitirdim ilişkiyi yav he he diyerek yani. Bitirdiğim için de ben suçlu oldum. Keşke yaptığı her şeyi yüzüne vurarak ayrılsaydım keşke bağırıp çağrıdaydım. Ayrılalı aylar oldu ama o sürekli aklımda ona yaptığı şeyleri bağırıyorum içimden sürekli. Bazen 2 damla gözyaşı bile düşüyo. Hala çok kırgınım ve mutsuzum. Nasıl aşabilirim lütfen düzgün ve ciddi yorum yapın.
Eski sevgilim aklımdan çıkmıyor nefret ediyorum ondan. Bu durumu nasıl aşabilirim?
Cevapla