Hoşlandığım erkeği yeni sevgilisi kutlamış paylaşmış deli gibi kıskandım ya ağlayacağım nasıl yapacağım?

Ben mesajını senden hoşlanıyorum yazdım. Hoşlanabilirsin hakkını var dedi. Sevgili olalım mı dedim niye dedi. Senden başka aşık olmadım senden hoşlandığım içindir dedim sonra hiçbir şey söylemiyor. Yeni sevgilisi yapınca şok oldum. Dün tekrar karşılandım ama beni görünce ilk kez güldü her zaman karşılaşıyorduk böyle değildi. Ben onu çok seviyorum kalbimde derin gibi hissediyorum. başkası aşık olmadım ama onu tıpkı istiyorum. Ben kızı çok beğenmedim saçı yok iğrençtir benim saçlarım esmer uzundur herkes çok beğeniyor benim saçlarıma. Ben deli gibi aşırı kıskanıyorum ya. Ne yapacağım beni karşılık versin onu sevgili olmak istiyorum.

Hoşlandığım erkeği yeni sevgilisi kutlamış paylaşmış deli gibi kıskandım ya ağlayacağım nasıl yapacağım?
Cevapla