Hoşlandığım erkeği yeni sevgilisi kutlamış deli gibi kıskandım ağlayacağım nasıl yapacağım?

Ben mesajını senden hoşlanıyorum yazdım. Hoşlanabilirsin hakkını var dedi. Sevgili olalım mı dedim niye dedi. Senden başka aşık olmadım senden hoşlandığım içindir dedim sonra hiçbir şey söylemiyor. Yeni sevgilisi yapınca şok oldum deli gibi kıskandım. Dün tekrar karşılandım ama beni görünce ilk kez güldü her zaman karşılaşıyorduk böyle değildi. Ben onu çok seviyorum kalbimde derin gibi hissediyorum. başkası aşık olmadım ama onu tıpkı istiyorum. İlk aşkımdır. Bugün dolu fotoğrafları paylaşmış ağlayacağım deli gibi kıskandım. Ben kızı çok beğenmedim saçı yok iğrençtir benim saçlarım esmer uzundur herkes çok beğeniyor benim saçlarıma. Ben deli gibi aşırı kıskanıyorum ya. Ne yapacağım beni karşılık versin onu sevgili olmak istiyorum

Hoşlandığım erkeği yeni sevgilisi kutlamış deli gibi kıskandım ağlayacağım nasıl yapacağım?
Cevapla