Hoşlandığım erkeği yeni sevgilisi kutlamış paylaşmış deli gibi kıskandım ağlayacağım ne yapmalıyım?

Onu mesajını attım sonra sevgili olalım mı dedim niye dedi senden başka aşık olmadım senden hoşlandığım içindir dedim sonra hiçbir şey söylemiyor. Sonra da yeni sevgilisi yapınca haberim yoktu ama eski kızı sevgilisi yapmıştı hatırlanıyorum. Bile dün sabah tekrar karşılandım ama beni görünce ilk kez güldü her zaman karşılaşıyorduk böyle değildi. Ben kızı beğenmedim saçı yok kopmuş benim saçlarım esmer uzundur herkes çok beğeniyor benim saçlarıma. Ben onu çok seviyordum onu vazgeçemiyordum kalbimde derin gibi hissediyorum. Onu hemen ayrılık olur niye biliyorum. Sonra inşaallah benimkini sevgili olur. Nasıl yapacağım beni sevsin. Ben hep güzelleşiyorum ve tatlıydım.

Hoşlandığım erkeği yeni sevgilisi kutlamış paylaşmış deli gibi kıskandım ağlayacağım ne yapmalıyım?
Cevapla