Sevgilimin yanında kıskandığım için ağladım, çok kıskanç biri olduğumu düşünmüş müdür?

Sevgilimi seven bir grup kız çevremizde var gerçekten sevgilimin hastasılar çünkü sevgilim ilgi çekici biri işte çok yakışıklı haliyle kızların da ilgisini çekmesi normal yani buna lafım yok zaten birini yakışıklı bulabilirsin ilgini çekebilir ama bazı kızlar sevgilime karşı aşırı yakın davranıyorlar ve onunla sevgili olduğumuzu biliyorlar. Sevgilisi olan bir insana da böyle davranmazsın ama. Sevgilimi bir kız sürekli rahatsız ediyordu işte tehdit ediyordu benimle olmazsan herkese beni taciz ettiğini söylerim diye, gerçekten de sevgilime iftira atmış ama neyse ki sevgilim suçsuz olduğunu kanıtlayabilmiş. Bu olaydan da benim hiç haberim yoktu sevgilim bana hiç bahsetmemişti ama zaten son zamanlarda kötü olduğu belliydi noldu diyip biraz sıkıştırınca anlattı ben de o anlatınca ağlamaya başladım sevgilim sarıldı falan filan ağlama dedi ben de çok kıskanıyorum kendimden nefret eder oldum dedim. Doğru, kıskanç davranıp ağladığım için kendimden nefret etmeye başladım. Sevgilim de aşırı kıskanç olduğumu düşünmüş müdür?
Sevgilimin yanında kıskandığım için ağladım, çok kıskanç biri olduğumu düşünmüş müdür?
Cevapla