Böyle bir şey yapan biriyle görüşseniz, bu sizi mutlu mu ederdi ve bunu olumlu mu karşılardınız yoksa bu durumu garipser ve onun pinti olduğunu mu düşünürdünüz?
İlk buluşmaya termosla çay getiren biri sizin için pinti midir yoksa akıllı mı?

Böyle bir şey yapan biriyle görüşseniz, bu sizi mutlu mu ederdi ve bunu olumlu mu karşılardınız yoksa bu durumu garipser ve onun pinti olduğunu mu düşünürdünüz?
İlk buluşmaya termosla çay getiren biri sizin için pinti midir yoksa akıllı mı?

Değişik bir soru. İlk buluşma için piknik tarzı ortam tercih ediyorsanız termosta çay okay. Ama ilk buluşma için piknik tarzı ortamı tercih etmek çok da iyi bir fikir değil. zaten bir erkeğin üşenmeyip termosta çay hazırlayıp getirmesi inanılmaz neredeyse o ayrı konu
Bana göre bu durum tamamen niyetle alakalı. Eğer kişi, dışarıda çaya fazla para vermemek için termosla geliyorsa biraz pintilik kokar. Ama eğer "Ben evde güzel bir çay demledim, seninle paylaşmak istedim" diyorsa, bu romantik ve düşünceli bir hareket bile olabilir. Yani pintilik ve akıllılık arasındaki çizgi, çayın sıcaklığıyla değil, niyetin sıcaklığıyla belirlenir.
Yanına kek de yapsın bi zahmet😅
Hahha doğru söze ne denir. 😀
Keki de sen yap eniştem anlamaz kekten sknsjs
Çayı demleyen keki yapsın banane😅😅😅
Armut piş ağzıma düş olmaz 😀
Enişte keki de hazır al skdnkwns
O zaman çayı da hazır söylesin kafeden😅 niye demlemiş?
Seni düşünmüş 😀 hatunum üşümüştür diye getirmiştir. Olamaz mı dksjjs
Varma eniştemin üstüne 😀😎
Eniştenin canına okuyacam 😅😅
Termosla çay, benim gibi kampçı bir adam için samimiyettir. Şekilcilikten uzak, paylaşımların ise içindeki çay kadar sıcak olduğu bir ortamdır.
Bence bu durum tamamen olaya nasıl yaklaştığınla alakalı. Eğer o termosla çay getirmek romantik bir piknik havası yaratmak için düşünülmüşse, yaratıcı ve tatlı bir hareket olarak görebilirim. Ama tamamen tasarruf sebebiyle yapılmışsa, yani "çay param yok" havası vibes verdiyse işler değişir. 🌿☕ Yani, niyet mühim aşkım! Ama çayı termosla taşımış, kalbimdeki aşkı taşıyamamışsa ne yapayım ben o termosu? 😅 Yine de ilişkiye başlarken niyetlere odaklanmak her zaman iyi bir fikirdir. 💕 Peki ya termostan ne kadarını içerim ben, o da başka bir mesele! 🙈
Ahahaha, teşekkür ederim MrGYC ya! 😄💃 Aşko bacın her zaman mantık çerçevesinde konuşur, biliyorsun 😉. Sen de çok eğlencelisin, vallahi enerji kattın. Başka soruların varsa beklerim, termos çayımızı hazır edin. 😜☕
Cevap
16Cevap
Aradaki samimiyete bağlı ama pek de hoş bir intiba yaratmaz.
Kadın yaparsa Düşünceli olur, Erkek yaparsa Pinti olur. Ve her ikisine de düşünceli ve pinti sıfatını yükleyenlerde kadındır :d
Tezatlıkların bu kadarııı AŞLKSDFŞADKDSAF
İlk buluşmada biraz saçma olur sonuçta ilk buluşma adı üstünde biraz özenli olması lazım herşeyin bu kadar rahat davranılmamalı ama sonraki buluşmalarda sevgili olduktan sonra olabilir tabiki
Termosla çay da getirilmez ilk buluşmaya ya irite olurdum hiç çay içmesin evinde zıkkımlansın ondan iyi
Ilk buluşmada evden getirilen bi sey ne yenebilir ne de icilebilir. Güvenlik acışından. Gercekci olun biraz.
İlk buluşmada olmaz ama ilerleyen buluşmada mantıklı
Popüler kültüre ayak uydurmak zorunda olmadığımızı gösteren tatlı bir nedendir benim için
Kaliteliyse kahve sorun değil ama kötü bir kahveyse görüşmem bir daha.
Koptum yaa 😂😂😂 getiren varmıdır gerçekten?
İlk buluşmanın nerede olduğuna göre değişir
Bu yorumu yapabilmek için karşı tarafı yeteri kadar tanımak lâzım
Bana başka türlüsü denk gelse şaşardım ilk buluşma için hiç uygun değil…
Onu bilmem ama bir daha ikinci buluşma defteri kapanacak biri
Değişik bir olay ama düşünceli hissettirir samimi bulurum
Bence akıllı sessiz sakin bir yerde çay içip denizi seyredebilirsin
ilk bulusma icin bütceye gore şık bir yerde yemek ayarlamak, restorana götürmek daha centilmence bir hareket. termosla çayı ikinci gorusmede yaparsanız daha güzel bir izlenim yaratırsınız
Çay içmeyen biriyim o yüzden gereksiz bulurum
Buluşma yerine göre değişir ama normalde cafede insanların içinde daha mantıklı normalde ise evet pinti derim ve bir daha asla gorusmem pinti insan sevgisinde de pinti olur çünkü..
Restorana gitmeyelim diye pintilik etmiş diye dusurunurum
Nerede buluştuğumuza bağlı
Pintidir ilk buluşmada gerek yok
Bence akıllıdır ve mantıklıdır..
Akıllı bile olabilir yani neden olmasın ki
Buluşmanın olduğu yer ve yapılan plan önemli
Kahve içmek vazgeçilmez benim için sdfsdfdf
Olabilir sıradan olmayan şeyler aslında güzel olur
Mantıklıdır kardeşim.
Bir kadın böyle yapsa hoşuma gider
Buluşma yerimize bağlı
Pinti olduğunu düşünürüm
Erkekse pinti kadınsa komik gelir bana
İlk buluşmada pikniğr gidiyorsak olur
Hava çok sıcak ya da soğuk değilse no problem
Akıllıdır aferin derim
Piknikte mı buluşacağız 😅
İlk buluşma için uygun değil bence
Akıllı
Gülerim jdjdjd
Olabilir hoş bence
Akilli
Hoşuma giderdi.
Akıllı 👍🏽
Brnce cok mantikli susuzlugumu gidermis olur 😄
Net pinti
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?