Derdimi paylaşacak kimsem yok sizinle paylaşıyorum fikirlerinizi söyler misiniz?

Benim yaklaşık 3 yıl önce sevgilim vardı ve ilk aşkımdı deli gibi onu seviyordum 1.5 yıl süredü ve beni aldattığunı öğrendim öyle ayrıldık tabi ben aşırı depresyona falan girdim neyse ayrıldıktan birkaç ay sonra bana ulaştı ben heryerden engellemiştim beni unutamadığını hayattında kimsenin olmadığını söyledi ben yine kabul etmedim ara ara sürekli yazıp kendini hatırlatıyordu biz bir iki hafta önce konuşmaya başladık tabi kendi yazdı benimle evlenmek istediğini hatta ailemle tanışacağını falan söyledi bende zaten unutamamıştım tabi ona yansıtmıyordum. Neyse biz flörtleşir gibi konuşmaya devam ediyorduk ve üç gün önce konuşmayı kesti artık yazmıyor ve içimde öyle bir üzüntü var ki kalbim sıkışıyormuş gibi hissediyorum ama ne yapacağımı bilmiyorum onun başka biriyle konuşmaya başladığını düşünmem bile nefesimin kesilmesine yetiyor
Derdimi paylaşacak kimsem yok sizinle paylaşıyorum fikirlerinizi söyler misiniz?
Cevapla