Danışabileceğim kimsem yok fikirlerinizi benimle paylaşabilir misiniz 🥹?

1 buçuk yıllık evliyim. Eşimin telefonunu aldım ve öylesine ınstagramına bakarken fake bir hesabın olduğunu farkettim. Şüphelendim, mesajlarına girdim eski nişanlısına bel altı mesajlar yazmış cinsel anlamda mesajlar yollamış kız da bunu engellemiş. Mesajlar onunla birlikte olmak istediğini falan yazmış cinsel anlamda. Kendisine gösterdiğim de ret etti önceden o hesabın var olduğunu yanlışlıkla giriş yaptığını mesajlarında eskiden olduğunu orada kaldığını belirterek elimden alıp hepsini hızlıca sildi. Ama ben tarihini gördüm. Yeni bir tarihte. Ama kendisi kanıt yoksa gerçeklikte yok mantığıyla ret ediyor eskiden kalmış diyor. Kıza sorucam diyorum fake hesap benim olduğumu bile bilmez sor istersen hiç konuşmadık diyor. Sonrasında işin ilginci yine suçlu ben oldum. Ailemden uzak bir şehirde yaşıyorum Aileme de anlatamıyorum durumu. Gidecek bir yerim yok. Onunla da kalmak istemiyorum. Ne yapacağımı bilmiyorum. Bunu kabullenemiyorum siz olsanız ne yapardınız

Danışabileceğim kimsem yok fikirlerinizi benimle paylaşabilir misiniz 🥹?
Cevapla