Ben sizlerden fikir almak için yazıyorum çünkü çevremde bunu paylaşabileceğim kimse yok?

Babam birkaç yıldır yurtdışındaydı ve yeni geldi bu zaman zarfında bir kadın ile görüştüğünü duyduk kendisine sorunca öyle bir şeyin olmadığını söyledi geldikten bir hafta sonra tesadüfen telefonunda silinen kısmına girdim ve kendi evinde bile kadın ile görüntülü görüşürken ve kadın hiç hoş görülmeyen bir halde görüntülü konuşuyorlardı bunu ss almış yüzünün görünen fotoğrafını silmiş ben de gizli albüme girdim ve kadın ile tüm fotoğrafları duruyordu eğer ki konuşmayı kesseydi bu kadar zoruma gitmezdi ama eve gelip hala konuşuyor ve dünyanın en ahlaklı insanı gibi tavır sergileyip annem ile en ufak tartışmasında anneme demediğini bırakmıyor ben bu durumu nasıl anneme açıklayabilirim eğer ki annem kesin boşanacak olsa anneme açıklarım ama annem ya sadece kendine dert edip zarar verir diye korkuyorum sadece psikolojik olarak zarar verir de beklemeyi miyim babam daha görüşecek mi diye ne yapmalıyım anneme mi söylemeliyim

Ben sizlerden fikir almak için yazıyorum çünkü çevremde bunu paylaşabileceğim kimse yok?
Cevapla