Anlatacak kimsem yok nolur siz okuyup bi fikir verin?

Erkek arkadasimla daha yeniyiz ve aramizda 10 yas var fakat onu gercekten asiri yogun seviyorum o da bunu biliyor. Kendisi ayni zamanda bosanma asamasinda. yarin sozlesmeli bosanma kagidi imzalanacak neyse. bugun ben kendisine eger sinavda baska sehir cikarsa naparim bilemiyorum dedim. kendisi de onceligin kendin olmalisin benim oyle ben kendimden baskasina deger vermem sen de oyle yap benim icin vazgecme dedi. ben de kirildim tekrar sey dedi once kendimi duzeltmeliyim ki sira baskalarina gelsin cok zor donemlerden geciyorum biliyorsun. ardindan ben sirf sen kal diye gecelere kadar kuryelik yapamam dedi (eski karisinin okuluna para yetistirmek icin ek is olarak kuryelik yapmis eskiden oradan yola cikarak dedi). ben de zaten boyle bir sey istemdim senden diyip susakaldim. Eve donerken yol boyunca agladim. Bana zaman tani su kotu donem gecsin seninle her sey guzel olacak diyor guvenmek istiyorum sabretmek istiyorum onu seviyorum ama kendimi hayatimin hicbir doneminde bu kadar asagilatmamistim.

Anlatacak kimsem yok nolur siz okuyup bi fikir verin?
Cevapla