sevgilimle birbirimizi cok seviyoruz. ama son zamanlar asırı soguguz birbirimize bunun sebebi en basta benim 13 kisiye snap atmamdı o gun iyi geceler diyip direkt uyumustu o gunden sonra biseyler yolunda gitmedi bu arada bende 2. mezun senemdeyim ders calısmam lazım o aralar ders calısmayı en aza indirmistim. sonra sevgilimle konusmalarımız da azalmaya basladı normalde asla boyle degılız 8 sene onceki sevgilimdi 8 sene sonea tekrar barıstık ve Şu an 9 aylık bi iliskimiz var neyse 1 aydır faşan soguktuk birbirimize em kucum sevgi sozcugu bile yok. ben sordum niye boyleyiz diye bana dedi ki “ders çalışmıyorsun ders calısman lazım ama sen hala inadına calısmıyorsun gun boyu gezıyorsun dedi”” sonea az da olsa duzeldık daha sonra tekrat sogukluklar basladı ve tekrardan sordum niye boyleyız biz diye bana assagıdaki atacagım mesajlasma gerceklesti…ben mi fazla abartıyorum bana hep diyor senin icin cabalıyorum diye sogudunu sanmıyorum cunku mesajlasmak harici konumumu baska bir yerde gprdıgunde direkt arıyor nerdesin napıyosun kimlesin ya da nasılsın calısıyo musun vs onun oldugu sehiri yazacam uni. neyse asıl soruma donum arkadaslar cocuk benim icin cabalıyor ben mi farkında degılım?
Merhaba arkadaslar konusacak kimsem yok lutfen okuyun ve akıl verin bana?
Seni önemsiyor kazanmanı istiyor sınavı sen ise şımarık kız modundasın hadi ordan
0
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
deme öyle ben ailesi tarafında bile kucukken terkedilmis bi kızım ondan cok sevgi beklemem normal çunku bunu bana hayatımda veren olmadı. beni onemsiyor ama o bana soguk konustugunda veya konustugumuzda kucukluk travmamdan dolayı bırakacakmıs gibi gelıyor ve bende tum kptu ihtimalleri dusunen takıntılı birş oldugum icin bunu cok kafaya takıyorum
ama sogusa ayrılır bence hic dusunmez. ve mesela konusuyoruz tamam mı benim isim oluyor dort saat falan yazmıyorum diyor niye yazmadın nerdeydin (dun oldu) daha sonra ben bugun ona cevap vermeden uc dakika wpde kalıp cıkmıstım wpden bir saat girmemistim bana wp girip niye yazmıyon yazmıs bugun oldu buda. soguyan erkegi bilirim daha once uc senelık iliskimde oldu ama bu merak ediyor kıskanıyor gecen gun crop giymistim ona da laf ettı sence soguyan erkek bu sekıl davranır mı?
okulu bitirmek mesele degıl abi wpdöwpxlw ben hukuk istiyprum ve uc senedir ona hazırlanıyorum. ona ragmen ders calısmıyorum bazen ve o buna kızıyor benim hukuk kazanmamı benden cok istiyor o bakımdan.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
siz kızların trip atması yok mu çocuk çalış kazan ki benim yaşadığım yere gel hep beraber olalım diyor sen trip atıp tavır yapıyorsun
Seni önemsiyor kazanmanı istiyor sınavı sen ise şımarık kız modundasın hadi ordan
deme öyle ben ailesi tarafında bile kucukken terkedilmis bi kızım ondan cok sevgi beklemem normal çunku bunu bana hayatımda veren olmadı. beni onemsiyor ama o bana soguk konustugunda veya konustugumuzda kucukluk travmamdan dolayı bırakacakmıs gibi gelıyor ve bende tum kptu ihtimalleri dusunen takıntılı birş oldugum icin bunu cok kafaya takıyorum
7/24 sana canım cicim yapamaz, hayatta başarılı olmanı istiyor bunun için arada soğuk davranması gerek ki sen de kendine çeki düzen verebilesin
o da bu sekılde konuşuyor zaten abi aynı senin konustugun gibi
haklısın sanırım tek beni aydınlatan yanıt senin cevabın oldu
topla kendini işine odaklan pempe gözlüklerini çıkar başarılı olunca zaten mutlu olucaksınız
Bazen erkekler de regl olabiliyo biraz zaman ver bence
Sevgilin soğumuş senden hayır gelmez o ilişkiden artık
kız üzülür be öyle de deme
Tamamda çocuğun davranışı onu gösteriyor maalesef
istersen dertleselim
ama sogusa ayrılır bence hic dusunmez. ve mesela konusuyoruz tamam mı benim isim oluyor dort saat falan yazmıyorum diyor niye yazmadın nerdeydin (dun oldu) daha sonra ben bugun ona cevap vermeden uc dakika wpde kalıp cıkmıstım wpden bir saat girmemistim bana wp girip niye yazmıyon yazmıs bugun oldu buda. soguyan erkegi bilirim daha once uc senelık iliskimde oldu ama bu merak ediyor kıskanıyor gecen gun crop giymistim ona da laf ettı sence soguyan erkek bu sekıl davranır mı?
dertleselim
olur
Okulu bitirmeni evlenmek icinmi istiyor
okulu bitirmek mesele degıl abi wpdöwpxlw ben hukuk istiyprum ve uc senedir ona hazırlanıyorum. ona ragmen ders calısmıyorum bazen ve o buna kızıyor benim hukuk kazanmamı benden cok istiyor o bakımdan.
daha ortada bi okulum yok
O ne durumda
çocuk cidden kazanmanı istiyor ve seni düşünüyor 3 hafta çalış sonra yine gez toz
Bilemedim bacım
sen bu kafayla bu senede mezuna kalırsın
cidden elclwlc
dua wder misin bana ben gene aynı seykeri yasamak istemiyorum
kazanıyımnbu sene
Minnoş test çöz basarılar diliyorum bu arada çocuk iyi biri tecrübelerime güven
Çok toksik biri gibi davran olsun 🙄
Davranmışsın yazdım bu nasıl düzeltme 😅
Derde bak be