Merhaba arkadaslar konusacak kimsem yok lutfen okuyun ve akıl verin bana?

sevgilimle birbirimizi cok seviyoruz. ama son zamanlar asırı soguguz birbirimize bunun sebebi en basta benim 13 kisiye snap atmamdı o gun iyi geceler diyip direkt uyumustu o gunden sonra biseyler yolunda gitmedi bu arada bende 2. mezun senemdeyim ders calısmam lazım o aralar ders calısmayı en aza indirmistim. sonra sevgilimle konusmalarımız da azalmaya basladı normalde asla boyle degılız 8 sene onceki sevgilimdi 8 sene sonea tekrar barıstık ve Şu an 9 aylık bi iliskimiz var neyse 1 aydır faşan soguktuk birbirimize em kucum sevgi sozcugu bile yok. ben sordum niye boyleyiz diye bana dedi ki “ders çalışmıyorsun ders calısman lazım ama sen hala inadına calısmıyorsun gun boyu gezıyorsun dedi”” sonea az da olsa duzeldık daha sonra tekrat sogukluklar basladı ve tekrardan sordum niye boyleyız biz diye bana assagıdaki atacagım mesajlasma gerceklesti…ben mi fazla abartıyorum bana hep diyor senin icin cabalıyorum diye sogudunu sanmıyorum cunku mesajlasmak harici konumumu baska bir yerde gprdıgunde direkt arıyor nerdesin napıyosun kimlesin ya da nasılsın calısıyo musun vs onun oldugu sehiri yazacam uni. neyse asıl soruma donum arkadaslar cocuk benim icin cabalıyor ben mi farkında degılım?
Merhaba arkadaslar konusacak kimsem yok lutfen okuyun ve akıl verin bana?
Merhaba arkadaslar konusacak kimsem yok lutfen okuyun ve akıl verin bana?
Cevapla