Hiç arkadaşım yok fikirlerinizi paylasır mısınız?

Sevgilimle severek ayrıldık çünkü özel sebeplerden dolayı ailelerimiz istemeyecekti. Benim de pek arkadaşım yok aileme de anlatamadım hep içime attım. 2 sene geçti ben hiç unutamadım onu O da beni unutamadı. Ama ailesi birini bulmuş işin de var vs evlen artık diyorlarmış. Aradı beni helallik istedi ama gonlun yoksa evlenmeyecegim kaçalım dedi. Bir tarafta aşkım var kacıp gitmek istiyor bir yandan ailemi düşünüyorum bir yandan onu kimseyle hayal edemiyorum. Siz ne yapardiniz nolur akıl verin

Hiç arkadaşım yok fikirlerinizi paylasır mısınız?
Cevapla