Ayrıldıgınız kişinin arkasından "neyse zaten cok... biriydi" seklinde olumsuz yorumlar yapmak, züğürt tesellisi midir?

"züğürt tesellisi

elde ettiği önemsiz bir şeyin, elde edemediği önemli şeyi aratmadığını söyleyerek kendini avutma"

mesela, "neyse zaten cok da kültürlü biri degildi, ortak bir kitap hakkinda bile konusamiyorduk" demek ya da "zaten ne bilim sanat ne kitap ne spor dali bilirdi.." demek ya da "neyse zaten bana guzel hediyeler bile almamisti, beni dusundugunu hissettirmiyordu" demek.. gibi seyler. e madem oyleydi, neden gunleri gecirdin o insanla? iliski suresinde problem degildi de ayrilinca mi problem oldu?

ben bunları dedim diye sormuyorum, zaten bu soruyu da ben degil bir arkadasim soruyor 😁

Ayrıldıgınız kişinin arkasından "neyse zaten cok... biriydi" seklinde olumsuz yorumlar yapmak, züğürt tesellisi midir?
Cevapla