Birisinden bahsederken sana dönüp "senden iyi olmasın" diye ekleyen kişileri yapmacık buluyor musunuz?

Bana samimi gelmiyor da...

#TersySoruyor
Birisinden bahsederken sana dönüp "senden iyi olmasın" diye ekleyen kişileri yapmacık buluyor musunuz?
Cevapla