Güzel olduğunuzu bildiğiniz halde başkalarının düşüncelerini kafanıza takar mısınız? Diyelim ki size çirkin dedi. Sosyal medyada çok yaşanıyor.

Güzel olduğunuzu bildiğiniz halde başkalarının düşüncelerini kafanıza takar mısınız? Diyelim ki size çirkin dedi. Sosyal medyada çok yaşanıyor.

Takmam, sonuçta herkesin zevki farklıdır ona göre çirkin olabilirim bu onun düşüncesi olabilir belki herkese göre çirkin olabilirim bu onların düşüncesi hatta belki kendime göre de çirkin olabilirim bu benim düşüncem ama önemli olan ben kendim bu çirkin benle mutlumuyum kendimi sevebiliyor muyum kendimle anlaşabilir muyum bu çirkin benle hayattan ne kadar zevk alabiliyorum önemli olan bu.
bence de
Çirkinim böyle olmak tercihim değildi beni ben yaratmadım kimsenin de ne dediği umurumda olmaz insan dediğin bir damla meni kimse kıçını başını oynatmasın yani
Çirkin olup olmamak değill mesele.. hadsizlik , terbiyesizlik
Aynaya bak çirkin görmek istiyorsan derim
Cevabını alır hee türlü
Gözlerim güzeldir, iri
Kadın patlak mı gözlerin demişti, yanlışın var ona eşek gözlü derler vee en güzel eşek gözüdür diyip susturmuştum
Herkes haddini bilecek
Bana çirkin diyen birini kafaya takmam. O onun zevksizliği. Çünkü bana çirkin olduğumu diyen kişiler pek olmadı ve diyen o nadir grup da beni kıskanan insanlardı. Bunu ego kasmak için demiyorum. Davranış biçimleri onu gösteriyordu.
Ki ben, de kendimi görsel olarak beğenirim.
Cevap
15Cevap
Hayır umurumda bile olmaz
Hayır, ben kendimi bildikten sonra başkalarının dediklerini umursamam bu konuda.
güzellik göreceli bir kavram, bana guzel gelen sana cirkin gozukebilir,
ki birisi cirkin olsa bile, bunu onun yuzune soylemek aptalliktir.
bakimsizsa o ayri bi konu..
Kafaya takmam olabilir. Ben kendimi güzel buluyorum başkası çirkin bulabilir. Bulan da olmuştu. Kendi düşünceleri
Anca tipten yargılamayı bilirler
Umurumda değil çirkinim ama ona göre
Ben kendime göre yakışıklı bir erkeğim
Kime ne bundan
Değer vermediğim biri bunu söylüyorsa umrumda bile olmaz.
aynen ya benim de sevmediğimiz biriyse takmam
Hayır tabiki arkamı dönüp bi aynaya bakmama bakar👸
Umursamam kendimi beğeniyorsam başkası umurumda değil kıskançlıktan diyordur
Takmam, zira ilk defa bu kelimeyi duymuş olurum. O bir göz muayenesine gitsin
Zevkler ve renkler tartışılmaz ayrıca insanların düşünceleri önemsizdir
Onu takmam için beyin nakli olması gerekiyor o da şu durumda mümkün değil
muhtemelen kıskanmıştır başka açıklaması yok bence kaale almam bile
Takıntılı biriyim normalde ama buna takmam herhalde ya güzellik göreceli bir kavramdir
Hayır, doğruluk payı olmayan şeyleri takmam kafama..
Hayır çirkin görüyorsa görsün beni ilgilendirmiyor düşünceleri
Zamanında babamda annesini aynısını demiştir kuyruk acısıdır :D
Renkler ve zevkler tartışılmaz ama durduk yere çirkinsin diyorsa eğer o kişiyi takmam
takmam çünkü gerçeği biliyorum öyle diyenler genelde kıskanç tipler oluyor
Takarım yaa üzülürüm içten içe
aman boş ver ne derse desinler
Takmam ilk önce kendi aynaya baksın
öyle valla
Takmam ben de çirkin hissediyorum
hissetme, eminim değilsindir.
Tipim profilde boyum 165 objektif ol bakalım
Az öte de havlasn
Diyen kişiye göre değişir :)
Tırnağım olamaz
Evet çok takarim
Evet takar çok üzülürüm
Hata sosyal medyadan biri bana güzel olmadığımı söylemişti gözlerim doldu bir gün boyunca kendime gelemedim
Yo takmam gözü kördür zevksizdir der geçerim
Evet duygusal biriyim o anda gözlerim dolar hemen.
Zevkler tartışılmazdır kendi fikri banane sjsj
O senin çirkinliğin derim ajs
Sevdiğim biri ise evet değilse takmam
Zaten disfori ve dismorfi ile uğraşıyorum evet
Güzellik görecelidir o yüzden takmam 😃
Hayır takmam kendi görüşü
Fena kafaya takarim modum düşer özgüven sıfırlanır
Alıştım artık herkes diyince
Hayır ciddiye alınmayacak insan türlerinden 😂
Hayır çünkü biliyorum
Takabilirim belki bilmiyorum
İzmit te yıllardır çirkin kız görmedim
Takmam ama mümkün mertebe de samimi olmam
Takmak istemem ama takarım elimde değil
Bilemiyorum.
Takmam
Takarım
maalesef evet :(
kafaya takmam sdfgh
Takmam
Kıçıyla konuşan kişiyi kıçımla dinlerim...
E desin ne kaybettim bana ne yani?
Hayır, takmam.
Demediler ki hiç
Evet
Takmam
Kıskanıyordur kadın erkek farketmeksizin
takarım
hayır. asla.
güzellik görecelidir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?