Biriyle ayni oldugunuzu dusunurken bambaska insanlar oldugunuzu anlamak?

Ben onu sürekli affettim hatalarını görmezden geldim. Iliskide kendinden ödün veren bendim. Insanlar buna kendine saygın yok mu falan diyor ben öyle düşünmedim hiç sevdim sadece. Ben ondan soğumayi hiç düşünmedim. Onu ömrüm boyunca sevebilcegimide düşündüm. Ama artık kendi kendini soğutmaya başladı. Hatalarini görmezden gelmek zorladı beni. Dusuncelerim değişmesede sürekli acı çekmekten kalbimde biseyler bitti. Cok farklı olduğumuzu anladım neden olamadigimizi tuhaf geliyor bi günde bunlari anlamak yani önceden düşüncelerim farklıydı şu an farklı eski halime dönermiyim yoksa kafada bitirmişmiyim?

Biriyle ayni oldugunuzu dusunurken bambaska insanlar oldugunuzu anlamak?
Cevapla