Kadınlar neden 2 gün sonra solacak çiçek veya gül alındığında mutlu olurlar?

Kadınlar çiçek veya gül alınınca seviniyor, mutlu oluyor... Ama ben hiç almasını sevmiyorum. Bir kaç defa, sırf üzülmesin sevinsin diye aldım...

2 gün solup gidecek bir şey bana değersiz geliyor. Çiçek yerine daha kalıcı şeyler alıyorum. Bana daha mantıklı geliyor : ))

Kadınlar neden 2 gün sonra solacak çiçek veya gül alındığında mutlu olurlar?
Kadınlar neden 2 gün sonra solacak çiçek veya gül alındığında mutlu olurlar?
Cevapla