Kadınlar neden iki gün sonra solacak çiçek veya gül alındığında mutlu olurlar?

Kadınlar çiçek veya gül tarzı bı hediye alınınca seviniyor, mutlu oluyor... Ama ben hiç almasını sevmiyorum. Bir kaç defa, sırf üzülmesin sevinsin diye aldım... 2 gün solup gidecek bir şey bana değersiz geliyor. Çiçek yerine daha kalıcı şeyler alıyorum. Bana daha mantıklı geliyor🙂
Güncellemeler
+1 yıl
O kadar düzenledik resim ekledik, soru yine böyle çıkmış 🤔
Kadınlar neden iki gün sonra solacak çiçek veya gül alındığında mutlu olurlar?
Cevapla