Kaynanamin her gün aramasi tatilde bile ve aramiyonuz diye daha sitem etmesi ne yapmalıyım rahatsız oluyorum bu durumdan?

Eşim le hergun arar konuşurlar hafta sonları dahil günde 4 defa birde artık rahatsız oluyorum bende ailemi arıyorum ama hafta içi ve eşim işteyken evde geçirdiğimiz vakitlerde aramıyorum eşim varken sizce ne yapmalıyım

Kaynanamin her gün aramasi tatilde bile ve aramiyonuz diye daha sitem etmesi ne yapmalıyım rahatsız oluyorum bu durumdan?
Cevapla