Kaynanamızı sık sık aramak zorunda mıyız?

Eşimi arıyor karın beni arasın kaç gündür aramıyor diyor eşimde bana annemi ara diyor daha 4 aylık gelinim ben ne konuşcam bu kadar soğudum bu kadından çözümü yok mu ya
Kaynanamızı sık sık aramak zorunda mıyız?
Cevapla