Gizli Üye(25-29)5 ayKızım sen daha ne istiyorsun? Araya özlem girsin hatta telefonunu tamamen kapat , çiçek alıp gelsin. O. Ee😀😀😀sizde işi bilmiyorsunuz. Madem babanın yanına tatile gittin. Telefonu kapat , evdekilere söyle telefonu açmasınlar o arayınca meraktan gebersin awww😀😀
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Baba evindeyken düzenin biraz değişmesi çok normal ama duygusal olarak eksik hissetmen de çok anlaşılır 🥺💔
Günde bir kez araması bazı çiftler için yeterli olur ama önemli olan senin nasıl hissettiğin 💬 Eğer kendini unutulmuş hissediyorsan bunu eşine kırmadan söyleyebilirsin. “Sesini daha çok duymak istiyorum seni özlüyorum biraz daha yazsan konuşsak bana iyi gelir” tarzı yumuşak bir dille anlat 🥹💞
Suçlamak yerine özlemini paylaşırsan o da savunmaya geçmeden seni anlamaya daha açık olur ❤️🌿00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
32Cevap
5 ayNormal işi vardır sende dinlen diye çok arayıp rahatsız etmiyordur
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,9b cevap paylaştı.
5 ayDakika başı aramasını bekleme bence. Gayet normal bir sayı.
11 Yorumla
Soran5 ayÇevreye bakınca millete göre az gibi geliyor
- Aile & Toplum konusunda 5,5b cevap paylaştı.
5 ayolur mu oyle saçmalık
Saat basi araması lazim
Her saat
Once seni sonra anneni sonra babani
Terbiyesiz adam ne olacak00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)5 ayAynen canım ya benimkide öyle aramaz yazmaz oradayken ama bende senin gibi griplere giriyorum nedense 😅 özledim istyirum.. çok yazan biri değil yinede insan bekliyor işte
02 Yorumla
Soran5 ayNe kadarlık evlisiniz hep mi böyleydi
Cevap sahibi5 ayBiz iki sene ama nişanlıyken böyleydi Aliskin değilmiş
- Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı.
5 ayNormal , aranızdaki muhabbete bağlı kendi evindeyken günde 10 kere mi arıyordu?
04 Yorumla
Soran5 ayYooo🙄hep aynıydı evlendiğimizden beri
- 5 ay
Genelde ilgisiz gibi , ailenin yanında olduğun için de güvende olduğunu düşünüyor belkide , ilgisizliği seni üzüyor sanırım
Soran5 ayYa bana kıyasla fazla bile ilgili ben baba evine gelince kendi kendime triplere giriyorum ahahaha ne mesaj atarım ne ararım
- 5 ay
Yine de ilgiyi seviyorsun demekki
Aile & Toplum konusunda 533 cevap paylaştı. Güvenini sarsan bi olayı oldumu şüpheli bir durumun
015 Yorumla
Soran5 ayYok hayır hiç olmadı
Soran5 ayO da izinde şu an sosyal medya kullanmıyor telefon şifresini her şeyini biliyorum telefonu hep ortalıktadır çoğu zaman işim oldu mu onun telefonu daha yakınımdaysa ondan bakarım
Soran5 ayO aradığında görüntülü arıyor zaten ben de iki gün önce aradım açtı evdeydi dizi izliyordu
Soran5 ayMilletin kocası daha çok arıyor benimki de daha çok arasın ahahaah
Soran5 ayBana ne benimki de arasın
Soran5 ayNasıl anlamadım
Soran5 aySebep
Aile & Toplum konusunda 5,7b cevap paylaştı. 1 kez bile çok ben olsam darlamahım dşye bir şey olursa sen arsrsın derim
03 Yorumla
Soran5 ayGerçekten mi🙄ama eş yani insan eşini merak etmez mi
Soran5 ayÖzlemez misin eşini
- Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.
5 aySömestr tatilinde kadınlar baba evine gider, biz erkekler perişan tatil yaparız 😂
06 Yorumla
Soran5 ayBenim eşim pek perişan olduğunu düşünmüyor bence🙄kafamı dinleyeceğim deyip güldü😒
- 5 ay
Şahsen kafa dinliyorum ama perişanım da aynı zamanda. İki gün oldu, üçüncü gün tadı kaçar bu durumun. Höff
Soran5 ayBenimkinin de kaçsın inşallah 😁
- 5 ay
Aha eve geldim, ev boş, mutfak boş, yatak boş, odalar soğuk... Çeken bilir 🙄😁
Soran5 ayAyyy ne güzel konuşuyorsunuz inşallah kocam da öyle hisseder 🤭😂
- 5 ay
Ben olayın her noktasındayım yalnız, sadece duygusal değil 😒😄😅
Her gun arıyor ise iyi yine sonuçta babanın evin desin
04 Yorumla
Soran5 ayEvet her gün günde bir defa ama nedense bana az gibi geliyor
- 5 ay
Az değil canım hatta her gun araması bile fazla eğer daha fazla arasa ailen demicek mi sen bizim yanımızdasım bize güvenmiyor mu da bu kadar arıyor
Soran5 ayYok demezler de ne bileyim etrafımdaki insanların eşleri daha çok arıyorlar eşlerini
- 5 ay
Belki eşinle aranızdaki bağ çok kuvvetli değildir ya da eşin biraz yaramazlık yapmak istiyor senin yokluğunda
- Aile & Toplum konusunda 507 cevap paylaştı.
5 aytrip yap kavga et evin huzuru kaçsın sonra yüzük aldır mutlu ol
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)5 ayNormal olur mu hiç tabii ki anormal insan arar yani bir iki dakika bile aramak Çok mu zor 5 defa 6 defa ara gerekirse bir dakika konuş
06 Yorumla
Soran5 ayEvet ben de öyle düşünüyorum:/
Cevap sahibi5 ayYani bazen bazı şeyler insanlara zor gitti geliyor ama bir dakika 5 defa arasam 5 dakika Ama bu karşıdaki insana ne kadar mutlu eder düşündüğünü gösterir değil mi
Soran5 ayEvet biz kadınlar seviyoruz ilgiyi bir de
Cevap sahibi5 ayHayır altta da birisi abartma diye yazmış ya günde bir defa aramasinin neyi abartılı olacak bazı insanlar gerçekten çok ilginç.
Soran5 ayEvet öyle
Cevap sahibi5 ayBence tepkini de çok haklısın Bir insan günde yalnızca bir defa alınmaz soracak ya Ne yapıyorsun Bir şeye ihtiyacın var mı günün nasıl geçti bu kadar mı zor 24 saatte 5 dakikanı ayıramıyorsan Ne denir ki bir insanı
5 ayKaç kez araması gerekiyor söyle ona devamlı arasın bizi meşgul etme bu sorularla 😂
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Eşini merak etmesi normal
05 Yorumla
Soran5 ayBir kere aramak normal değil bence 3 defa aramalı
Soran5 ayNeden şükredeceğim ki milletin kocası saat başı arıyor
Soran5 ayHayır demek ki benimkinde bi sıkıntı var
5 ayAkli dengesi sıkıntıda bu kadının sanırım kaç kere arıycak ki 1 kere yeterli
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)5 aykafası rahattır orada olduğun içinde normalde kaç kere arıyor ki
08 Yorumla
Soran5 ayNormalde bir şey olmadığı sürece hiç aramaz normalde derken ben evdeyken yani o işteyken
Cevap sahibi5 ayeeee en azından burdayken bir kerede olsa arıyor sandım önceden daha çok arıyordu :D
Soran5 ayYok hep aynıydı xjsslznssm
Cevap sahibi5 ayo zaman altında ne arıyorsun :D başka bişeyse derdin sor ona da yardımcı olayım
Soran5 ayAltında bir şey aramıyorum sadece az gibi geliyor yani çevremde kocalar eşlerini daha çok arıyorlar 😂
Cevap sahibi5 ayilgi seviyorum diyorsun yani
Soran5 ayÇoooookkkk🤭
Cevap sahibi5 ayvereyim ilgi sana
Gizli Üye(36-45)5 ayBöyle durumlarda eşim ceza olarak vermiyor bana 😃
00 Yorumla
5 aySeni yokluyordur halen babasındamı diye babanlar uzakmı evine
031 Yorumla
Soran5 ayEvet 3 saat
- 5 ay
3 saatte çok şey yaşanır
- 5 ay
Kaç yıllık evlisim
Soran5 ay2 yıl
- 5 ay
Yani kostik ilişkiye geçtiniz mi
Soran5 ayKostik ne
- 5 ay
Motonlaşmış ilişki.
- 5 ay
Anlatacam gizlisin
- 5 ay
Babandamısın halen
Soran5 ayYok aslında heyecan var hala kcksçzm
Soran5 ayEvet
- 5 ay
Peki hislerin ne diyor
Soran5 ayŞüphem olduğundan değil veya aklımı kurcalayan bir şey olduğundan değil sadece normalde daha çok aranmaz mı
- 5 ay
Demekki yalnızlık iyi geliyor
Soran5 ayKalsın öyle yalnız o zaman o bir tane telefonunu da açmayacağım
- 5 ay
İtirad et Sen süpheleniorsyn
Soran5 ayŞüphelensem şüpheleniyorum derim niye saklayayım🤣🤣
- 5 ay
Sen şu anda Babanın evinde rahat uyu
Günaydın
Soran5 ayValla hiç rahat değilim hatta daha da sinirliyim
Soran5 ayHamileyim üstelik iyice stres oldum ya insan bi karısını özler gitme şu tatili birlikte geçirelim der bir aya çocuk doğuyor zaten
- 5 ay
Ooo o zaman sen hamileysen kesin kaçak et kesiyordur
- 5 ay
Sen hamilesin diye sana yaklaşmıyordur kaç ay oldu kim bilir
Soran5 ayBaşkasıyla işini görse geçen gece uyurken rüyalanmazdı diye düşünüyorum 4-5 aydır yapmadığımız için adam uyurken boşaldı yanımda
Soran5 ayVe bu ilk defa oldu kendi de söyledi artık taştı diye
- 5 ay
Zevkini almak istiyordur
Soran5 ayNasıl yani
- 5 ay
Hem sen hamilesin diye belli bir aya kadar sorun drğilki niye 4.5 ay seks yapmadınız senin canın istemedimi
Soran5 ayEvet ikimizde de isteksizlik oldu bebekten dolayı
- 5 ay
Benim bildiğim hamile kadının libidosu daha yüksek olur
- 5 ay
Sorun çözüldümü
Soran5 ayDün sabahtan akşama kadar görüntülü aramak için yalvardı istemediğimi söyledim en son mesajda çok sağlam çemkirdim ama sanırım hamileyim diye tepki göstermedi tamam aşkım haklısın vs dedi ben biraz saydırınca rahatladım ama hala ona karşı soğuğum her şeyi gözüme batıyor neden öyle oldu anlamadım evdeyken her şey çok güzeldi buraya geldim soğudum
5 ayKafa dinliyor demekki
10 Yorumla
5 ayRahatsızlık vermek istemiyordur. ya da yedek pile geçmiştir 😁
00 YorumlaYa hiç aramasaydı?
11 Yorumla
Soran5 ayBitmişti….
Aile & Toplum konusunda 968 cevap paylaştı. Zaten geri geleceksin kasma yani bu kadar
01 Yorumla
Soran5 ay10 gün sonra döncem
- Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı.
5 ayNormal huzur bulsun azıcık😂
02 Yorumla
Soran5 ayEngelleyeyim bir kere de arayamasın daha da huzur bulsun o zaman🤭😂
- 5 ay
Ohoo iyi ki bekarım😂
- Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı.
5 ayDeğil bence ne iş çeviriyor de sen ara ahah
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 471 cevap paylaştı. Yeter kaç kere arasın istiyon
00 Yorumla
5 ayKesin aldatıyoo var ya bir de tatili var demişsin
00 Yorumla
5 aynormal değil ya mesgul olmadigi surece
00 Yorumla
5 aySeni gözden çıkarmış sanki
00 Yorumla
5 ayKafa dinlesin biraz huzuru cok gorme
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,8b cevap paylaştı.
5 ayBir kere de sen ara eşit gidin
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı.
5 ayDeğil de konuşacak birini bulmuştur
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)5 ay100 keremi arayacaktı
08 Yorumla
Soran5 ay3 defa arayabilir
Cevap sahibi5 ayişi gücü vardır
Soran5 ayYoo 2 haftalık tatili var yatıyor camış gibi
Cevap sahibi5 ayo zaman kocan niye gelmedi
Soran5 ayBaba evimde rahat edemiyormuş
Cevap sahibi5 ayzaten aramamasının ötesinde sorun burada
Soran5 ayYok ben bunu sorun olarak görmüyorum çünkü ben de onun ailesinde rahat edemiyorum
Cevap sahibi5 ayiyi ayrı ayrı takılın o zaman
normal
10 YorumlaYa bir kere bile aramasaydi?
031 Yorumla
Soran5 ayBir kere bile aramasaydı bunun adı evlilik olmazdı ki bence bir kere aramayla bile evlilik sayılmaz
Soran5 ayHayır ben onu asla aramam çünkü evli olduğumuz ilk zamanlar baba evine geldiğimde hiç aramazdı şimdi de muhtemelen hamileyim diye arıyor
Soran5 ayO arayan ben olmak istemiyorum ayrıca erkek daha çok aramalı diye düşünüyorum
- 5 ay
Öyle ama kadın ara demekten çok arttıracak o kendi yaptigini sanicak ama siz arattirmis olacaksiniz ruhu bile duymadan
Baba evinde bile olsanız arada bir saatiniz olsun 2 dakika arayın sadece halini durumunu sorun sonra kapatın hep aynı saatte arayın. Bir zaman sonra o otomotik olarak arar
Soran5 ayİçimden hiç aramak gelmiyor 3 gündür de hiç aramadım dün o arayacaktı müsait değilim dedim mesajlarına da çok kısa cevaplar veriyorum geç dönüş yapıyorum mesela bana napıyorsun diyor cevap verip onun ne yaptığını sormuyorum. Çok kırgınım
Soran5 ayBen bu tatilde evde kalıp dinlenecektim ama bana her konu açıldığında bence gitmelisin canım bence daha iyi gelir sana vs dedi hatta ben aklım sende kalır özlerim dedim güldü 2 haftada niye özleyesin dedi. Ben de istenmediğim yerde durmam dedim kalktım geldim geldiğimden beri de onunla konuşmak istemiyorum. Hamileyim bir de doğuma bir ay kalmış denemek için acaba doğuma kadar annemde mi kalsam diyorum olur canım sen bilirsin daha rahat edeceksen öyle yap diyor normal mi sence? Ailesi de uzakta ailesini de günde bir defa arıyor beni de günde bir defa arıyor demek ki ailesinden bir farkım önceliğim yok
Soran5 ayNormalde çok güzel bir evliliğimiz var herkes evliliğimize imrenir ama ne zaman tatil gelse bu sorunu yaşıyoruz daha doğrusu yaşıyorum onun haberi bile yok şu an sinirimden
Soran5 aybir de benim anlamadığım mesela ben onu hiç aramıyorum hiç mesaj atmıyorum o arıyor mesaj atıyor hatta bana napıyorsun dediğinde ben ona sen napıyorsun diye bile sormuyorum soğuk soğuk konuşuyorum. Ondan önce uyanıyorum o da bilir erken uyandığımı ona rağmen günaydın yazmıyorum ama o yazıyor. Mesela neden bunu hiç sorgulamadan aramaya sormaya sıcak davranmaya devam ediyor
Soran5 ayAma o zaman neden gönlü hep tatillerde evden gitmemden yana? Bir de sürekli kafamı dinlerim falan öyle espriler yapıyor
Soran5 ayBir de ben başka bir forumda bu konuyu açtım bana aldatıyordur dediler iyice kötü oldum. Dün akşam 11 buçukta komik video linki attım normalde mesajlara hemen dönen adam gecenin 2’sinde cevap vermiş ki normalde o saate kadar uyanık da kalmaz valla bak aklıma geldikçe arayıp sövmek istiyorum
Soran5 ayEvdeyken asla şüphem yoktur çünkü küçük yerde yaşıyoruz çevresi yok evden işe işten eve telefonla pek vakit geçirmez şifresini bilirim telefonu hep ortalıktadır istediğim zaman alır bakarım hiçbir şey de yakalamadım şimdiye kadar zaten sosyal medya falan kullanmaz
- 5 ay
Bu aklınızdaki şüpheleri gidermenin yolu oturup onunla bunları konuşmaktır canım
Gurur eşler arasında en olmayacak şeydir. Bak sevgililik olsa anlarım ama essiniz insan eşine gurur yapacaksa o evlilik sakattir. Otur güzel bir tatlı yap yemek yap bu mevzuyu anlat , aklındaki soruları yansıt.
Soran5 ayKeşke yapabilsem ama asla yapamam😕kendimi çok düşürmüş olurum zaten eşim sorgulanmaktan hiç hoşlanmaz
Soran5 ayNe yapacağımı bilmiyorum
Soran5 ayAma eşim tatlı şekilde sorunca bile hemen ne kadar meraklı olduğumu ima edip ters konuşan biri
Soran5 ayAradı az önce açmadım mesajdan saydırdım arama beni bebek için arıyorsun zaten beni merak etme ben de seni merak etmiyorum artık dedim ama ben ne desem de sakin cevaplar verdi tamam aşkım falan dedi iyice sinir oldum bir de hormonlardandır diyor bana
Soran5 ayÇok ısrar etti aramak için yok dedim
Soran5 ayGerçekten çok sinirliyim bilmiyorum şu an her şeyi gözüme batıyor
Soran5 aySinirle de olsa döktüm içimi şimdi biraz daha iyiyim ama içim soğudu mu hayır😞
- Aile & Toplum konusunda 8,7b cevap paylaştı.
5 ayKaç kere arayacak yahu.
00 Yorumla
5 ayGayet normal
00 Yorumla
5 aynormal
00 Yorumla
5 ayÖzlemiyor demek ki
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Değil
00 Yorumla
5 ayNormal
06 Yorumla- 5 ay
Bunlar günde 5 öğünde 5 kere konuşuyorlar sanırım
- 5 ay
@lineercebir Eşi günde bir kere arıyormuş o da tuvalette sıсarken
- 5 ay
Hahsha boş vakti değerlendirmek için
- 5 ay
@lineercebir Aklına geliyordur
- 5 ay
Soran kişi kocan seni aldatıyordur büyüük ihtimalle
- 5 ay
@lineercebir Haydaaaa
5 ayKac kere aricak?
113 Yorumla
Soran5 ay3 defa falan ideal bence
- 5 ay
3 kere cok ama 1 kere aradigindada zorunlu olarak ariyorsa yani yalandan gecistirmek icinse kotü
Soran5 ayGeçiştirmek için diye hissetmiyorum ama az gibi geliyor çok fazla darlanmaya gelen biri de olmadığı için bunu sorgulamak istemiyorum veya ben aramak istemiyorun
- 5 ay
Yeterince ilgili ise bence 1 kere yeter hic mesaj falan atmiyo mu
Soran5 ayMesaj 2-3 saatte bir arar üstelik ben atmıyor olmama rağmen xjskzözöz
- 5 ay
Abla yeter beee napsin bu adma kiymetinj bil ahahaha
Soran5 ayİki saatte bir arasın özledim karıcım gel desinnnn ahahahaha
- 5 ay
Abla ozlediysen sen git babanin evinde napiyon
- 5 ay
Kocayi birakmissin orada haha
Soran5 ayAilemi özledim kocam da git dedi 😂
- 5 ay
Farkli sehirlerde o zaman
Soran5 ayEvet farklı şehirler🤭
- 5 ay
Yapxak bisi yok sabretcen artik neyi bu kadar ozluyon anlamadim her gun gordugun koca iste
Gizli Üye(30-35)5 ayDeğil
32 Yorumla
Soran5 ayBen de öyle düşünüyorum işte😒
Cevap sahibi5 ayBulmuştur konuşacak birini
5 ayÖzlememiş 🥺
00 Yorumla
5 ayNormal
00 Yorumla
5 ayDüşüncesiz adam
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer