Eşim 7 aylık bebeğini günlerce arayıp sormuyor, sizce bu ne kadar normal?

1.5 yılı aştı evliyiz toplam 4 yıllıkta ilişkimiz var severek ve herkese karşı gelerek evlendik şu oldu bu olduğu geçicem anlatsam sayfalar yetmez. Ben sadece eşimin 7 aylık oğlumuzu aramamasına şaşırıyorum daha önce de 17 gün annemlerde kaldım kavga ederek gelmiştim 11 gün arayıp halini hatırını sormamıştı üstelik o zaman 45 günlüktü… Şimdide tartıştık kafa dinlemeye anneme geldim 6 gündür çocuğunu arayıp sormuyor ben anahtar şurda diye mesaj atmıştım görüldü bile atmamış tenezzül edip buldan bakıyorum normal iş ev arasında, ama ne olursa olsun çocuğunu aramaması anormal değil mi? Bence çocuğu sevmiyor

Eşim 7 aylık bebeğini günlerce arayıp sormuyor, sizce bu ne kadar normal?
Cevapla