Eşim her gün ailesini arıyor, rahatsız olmakta haksız mıyım?

Bu beni nedense rahatsız ediyor. Birlikte konuşuyoruz. Çünkü çok konuşunca ister istemez daha çok karışıyorlar ya da sanki kocam hala onların evinde çocukmuş biz de eş olmamışız gibi öğütler veriyorlar.

Eşim her gün ailesini arıyor, rahatsız olmakta haksız mıyım?
Cevapla