Eşim sürekli ailesinin ihtiyaçlarını karşılıyor rahatsız olmam normal mi?

Ailesine destek olması gayet normal yargılamıyorum fakat aşırı olup onlara harcama yapıp bana gelince param yok demesi saçma Sürekli market alışverişlerini yapıyor şampuanından deterjanına kadar alıyor elektrik su doğalgaz ev interneti telefon faturası her şeyi eşim ödüyor üstüne üstlük annesine ve kız kardeşine bireysel emeklilik açıp para yatırıyor ayrıyetten onlara aylık para gönderiyor babası çalışıyor kardeşi çalışıyor gayet iyi kazanıyorlar gelirleri 60kya yakın hala bizden bi şeyler bekliyorlar onların bize destek olması gereken yerde eşim onlara destek oluyor kendi ev alışverişimi yapmak istediğimde örneğin tuvalet kağıdı alıyorum eşim alma şimdi ben anneme alacam sonra alırım bize diyor ve almıyor 1 senedir aynı pantolonu giyiyorum pantolon istediğimde almayacağım diyip aynı gün kardeşine 3 tane pantolon aldı ve daha birçok şey var... ben bunları daha önce hiç dile getirmedim bozuntuya da vermedim ama çok rahatsız oluyorum normal mi

Eşim sürekli ailesinin ihtiyaçlarını karşılıyor rahatsız olmam normal mi?
Cevapla