Eşimin ailesiyle arama mesafe koysam kötü gelin mi olurum?

İstiyolar ki hergün arayalım samimi olalım ama bu benim yapımda yok birde çok fazla gelip kalmayı seviyolar mesafemi baştan koymak istiyorum 5 aylık evliyim saygımı korusam yeterli olur mu ki nasıl kaçarım bu insanlardan yardım
Eşimin ailesiyle arama mesafe koysam kötü gelin mi olurum?
Cevapla