Evet cok farkli aile kulturlerinden geldik. Esimin ailesi cok kalabalik, Sürekli Sadece akraba ailece ici görusen tipler ve evden disari pek cikmazlar. 3aylik evliyim simdi ve bir Cok olay atlattik. Kaynanam ev hanimi anmem calisan memur. Nisanlilik suresinde cok kafa agrittilar, kaynanam surekli gelmiyosun gitmiyosun diye laf atti kötu sekilde olmasa bile. Yeri geldi cok surat astigida oldu ben uinede hep saygili oldum. Görumcem benden cok butuk yasca samimi gibi davranir ama cokta soguktur. Bugune kadar nadir bana bi iltifat iyi bisey söyledigni hatirlarim. Görustugmuzde cok konusur vs ama yinede isinamiyorum Hic birinede. Ona rahmen saygili olmaya calisiyorum.
Evlendik kaynanam sessiz bi tip olmasina ragmen ” artik oglum Ahmetde cok gelemez” gibi seyler söyledi nerdeyse aglicak oglu evlendi diye. Görustugmuzdede Esimin yanindan kalktigimda hemen dibine sokuluyo bu beni cok rahatsiz ediyo. Esimin ailesi sınır nedir cok bilmiyolar.
Calisan insanim 2 gun haftasonum har: kayinvalidem istiyo illa her hadta cuma gelelim cunku görumcem kaynim geliyo.. ramazan da ust uste 2 gun görusup esimle Hic vakit geciremedigmiz oldu. Esim köpru olamiyo kac kez konustuk kavga ettik.
Bomba pazartesi gunu ben evde yokken aksam 9da gelmis bize ben sıkıldım diye… 20 dk falan oturmis gitmis ama öyle cat kapi gelmesi okadar rahatsiz ettiki esimle buyuk kacga ettik. Esim ben kovamam diyo bekde kov demiyorum ama cat kapi kimse bu devirde özelikle buyuk sehirde gelmez diyorum..
Fazla icli disli olmak istemedim Hic bi zaman ama her hafta kayinvalideme gidince ister istemez öyle oluyo insan. Kaynanam kendi evinde bile arada su getir pnu getir bunu getir. Zaten gittigimde hep mitfaktayim. Esime kendin git hep ben gelmek istemiyorum diyorum anlamiyo fazla gitmiyo.
Dugunumde ve kina önceside hepside bana soguk ve umursamaz davrandilar ve bunu asla unutmocam. Kaynim daha dugun hediyesini bile vermedi aldim diyip. Son derece cahil buluyorum ve bu zorlastirilmis evlenince tum aileyle evleniyosyn bana göre degil. Öyle buyumedim. Kimsenin anneside kendisinin ki gibi olunmuyo kardeslerde öyle.
huzuru uzak dyrarak buluyorum cunku bana kafa agrisindan baska Hic bisey vermediler. Siz olsaniz ic huzurunuzu nasil korurdunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Doğru yapıyorsun. Ailelerinizle mesafeli olun. evliliğiniz çok yeni. Fazla irtibat eşinle aranda sorunlar çıkmasına sebep olabilir
Yani annem Gilden bi problem yok cunku anlayislilar fazlasiyla ama Esimin ailesi problem
2 nizinde ailelerinize mesafe almanız doğru olur. eşine ailesini kötüleme sakın. öncelik kendiniz olduğunu bilmelisiniz. Yuvanızı dış etkenlerden laflardan korumalısınız , en başta ailelerinizden. özellikle de eşin bu konuda hassas olmalı.
Esim fazla hassas yapamiyo
Bu seni çok yoracak. zamanla tahammül sınırlarını aşacak ve mutsuz olacaksın. ailesinin kötü yönlerini ona söylemeye başlayacaksın , buda aranızı bozacak. zor bir durum , özellikle de senin için
Bu dediklerini zaten yasadim tahsmmulum kalmadi kucuk seylerde olsa cok kiziyorum
Kac kere tartistik esim net tavir koyamiyo, baskalari uzilmesin diye hep ben uzuluyorum oyuzden az görusmek daha iyi ama görur görmez de bi sekilde huzursuz oluyorum
Henüz çok yenisiniz. şimdiden bu hale gelmesi çok üzücü. hangi şehirdesiniz , uzak bir yere bile taşınmayı düşünmelisiniz
Sıkıntı işte evlenmek sürekli bir tantana evlenene kadar bi olay evlendikten sonra ayrı bi olay
Öyle öyle
Kimsenin ailesini memnun edtme cabasina girmiceksin ne yapsan yaranamazsin zaten hele buyuk ailede Hic yok oldum kayboldum bunlarin tantanasindan ustelik bakis aci cok faekli
Ya öyle de büyüktü kocanın ailesiydi derken olmuyor işte en iyisi bu işlere girmemek sanki her şey yolundaymış gibi bile evleniyorsunuz
Evlenilmez hiç
Bukadar olucagni bende bilemezdim bilseydim elbette girmezdim. Ve esimi seviyorum oda beni cok seviyo. Ailesi öyleydede gerektiginden fazla umursamiyorum acikcasi., Anneyle kiz zaten memnun degiller bisey demeseler bile suratima arkamdan attiklarini biliyorum
Allah kolaylık versin çekilmez
Olması gerekeni yapıyosun bence,
ne kadar uzak o kadar iyi❗
Inanin benim cekirdek ailem var özenirdim butuk ailelere ama simdi bakiyorum yok tantanadsn baska bisey degil inanin faydalarindan cok zararlari var
Peki eşin seninle hemfikir mi ayrı eve taşınma konusunda nedir durum❓
Ayni Yerde yasamiyoruz sadece yakin oturiyoruz
U kötü olmuş ya sizi her seferinde rahatsız etmeye devam ediyorlar mı❓
Çok mu gelip giderler
Yani pazartesi gun saaar 21de cat kapi kaynanam geldi ama ben evde yoktum habersiz oldygu icin kizdim
Kızmakta haklısın öyle habersiz çat kapı gelinmez ki, onun düşünmesi gerekir size gitmeden önce, bu saatte gidiyorum ama uygunsuz bir zamanda mı gidiyorum, acaba müsaitler mi ya da evdeler mi diye, eski kafalı galiba kaynanan
Peki kaynanan size sen evde yokken geldiğinde evde kim var dı❓
Esim vardi.. bi 2 sefer olursa uyaeicam. Böyle yapti diye yuzunu göresim yok inan en son bayramda gördum bi dahada hsftaya giderim anca
Aynen uyarmalısın yoksa tepenize çıkar
Sen hatalisin
Madem eşinin ailesini kabul etmeyecektin neden evlendin.
Seninki evlilik değil, bir erkeği eve ipotek etmek oluyor. Bakış açın berbat.
Öyle degil iste zamanla bana ne kadar cok yanlis yaptiklarini gördim. Bi genc kiza nikahta surat asmak nedir? Biseyde yapmamistom. Elim bonkör hep aldim sattim yaptim pisirdim ama yok degmiyolar. Esim icin saygi gösteriyorum ama kapimda cat kapi mahrem saatde gelmek nedir? ya da surekli oglunu elinden almisim gibi davranmasi? Ben medeni oldukca ucurumlari farkettim ve 2023 kimse kimsenin ailesini memnun etmek dorunda degil. Bir hayatimiz var.
Hayatın vardı neden bunla evlendin.
Böyle olucagni bilmiyodum?
Ne süre flört ettiniz.
Yaşlar ksc sizin
1,5 sene sonra evlendik:
29/32 yaslarindayiz
O dönem Ailesiyle görüşme olmadı mı
Birde meslekler nedir
Oldu ama bu kadar nerden biliyim? Evlenince kendi duzenim olur dedim: ben bnkaci esim muhendis. Esim en kucuk cocuk diye cocuk muamelwsi göruyo
İşte biz buna kültür çatışması diyoruz yani senin evliliğe bakış açın da eşinin ailesinin Eylül ile bakış açısı birbirine uyumuyor senin yetiştiğini ortamda akrabalarında aile çevrende evliliğe bakış açısı çok farklı eşinin ailesinde çok farklı Şimdi ben de evliyim bizim akraba tarafı da böyle bir sıkı fıkı iç içe sürekli görüşüldüler giderler gelirler Ama ben şöyle bir stratejiyi belirledim ne eşimin ailesine yakınım ne de Kendi aileme yakınım Biz görüşmek istediğimizde gidip görüşüyoruz onlar gelmek istediklerinde yılda birkaç defa çıkıp gelirler yani bizde de kültür farkı var bizde de bu tür konularda ayrışma var ama bizim çözüm bu oldu Bence siz de buna benzer bir çözüm bulabilirsiniz bir söz vardır Türkiye'de iki genç evlenmez iki gencin aileleri evlendir diye bunu unutma
Siz şu an bankada aktif olarak çalışıyor musunuz
Tesekur ederim esim fazla sıkı fıkı değil onlarla ama Onlar Sürekli baski uyhuluyo esimde diyo bize uymuup söyle böyle ama bi kavgada aileme benden aldin diyo dedim ben mi aldim? Benim jerzaman git görus ben olmasamda olur diyen
Şimdiden bu cümle kurması pekte doğru olmamış.
Peki farklı bir şehire gitme imkanınız yok m
En güzelini yapıyorsun hiç içli dışlı olmaya gerek yok. Akıllı hatunun hali bir başka oluyor ya
Yani bazen burun kirn ediyolar Hic takmiyorum bide öyle cat kapi geldi ya aksam 21de benim huzurumu kacirdi ben bunu duyduktsn sonra. 2 kez oldugunda mutlaka utgun dille uyaricam
Uygun dille uyar gerekirse biraz diş göster canın sıkılırsa buradan gelişmeleri yaz yalnız hissetme
Evlenmeseydin farklı kültürden insanla. Davul bile dengi dengine
Esim öyle degil benim gibi ama ailesi tuhaf
Evlendiğinde sadece erkekle evlenmezsin ailesiyle de evlenirsin. Bazı insanlar bunu bir türlü öğrenemedi.
Yok 2023 te nöyle seylere hayir!!!
Haha sen ancak kendini kandırırsın bebeğim
Herkese ederi kadar mesafe iyidir
Bencede ama cok zorluyolar bide belli ediuolar ben onlara göre cok soguk falan Geliyorum ama inan sevmiyorum prensip olarak okadar cok yablis yaptilar ki bana karsi.. esim icin yinede saygi gösteriyotum iyi olmaya calisiyotum görustugmuzde ama okafar.
İyi yapmışsın helal olsun
Yapmaya devam edicem. Anca 2-3 hartass bir görusucem onuda görumcem kaynim gil olmauinca
Mantıklı
Yani inan 2-3 haftada birde görussem illaki can sıkıcak biseyler oluyo Hic olmazsa ac görusup daha cok rahat edrrim
Bende evliyken bunu yaşadım
Siz ne yaptiniz peki?
Erkekler kadinlar icin ayni degil biliyosunuz Sanki gelin degil hizmetci oluyosun
Boşandım 3 yıl önce 😊
Ailevi sorunlar yuzunden?
Sadece o değil
En iyi yapiyoj