Sürekli oraya gitmek istiyor ve bu durum beni çok sinirlendiriyor saatlerce oturuyor kalkmak bilmiyor sınır çizmiyor kızmasam orada kalacak neredeyse her gün ya annesinde ya kardeşlerinde baş başa kalamıyoruz izin gününde off
3 ay
Sürekli oraya gitmek istiyor ve bu durum beni çok sinirlendiriyor saatlerce oturuyor kalkmak bilmiyor sınır çizmiyor kızmasam orada kalacak neredeyse her gün ya annesinde ya kardeşlerinde baş başa kalamıyoruz izin gününde off
Cevap
5Cevap
Annesinin prensesi ile evlenmişsin. Bu durumda evin erkeği olmak sana düşüyor.
Saten evin erkeği gibi olduk
Büyük ihtimalle kazandığı paradan bile anne fonuna çok kesinti oluyordur:) Annesinden kopamayan erkekler evlenmekte acele etmemeli bence. Kadının suçu, günahı nedir yani. Yemeklerine de çok laf yiyor olabilirsin
Hele yemek konusunda sürekli bir qnnesiyle kıyaslamalar dedimki o kaç yaşında kadın ben kaç yaşındayım ne kiyasliyorsuj
Bu ergeni çok aradın mı ya
Ailesi sonuçta buna engel olamazsın başından bilmiyormuydun?
başından bilsem evlenirmiyim ailesi olabilir artık onları kenara atsin demiyorum mesafe denen bir şey var evlenince gerçek ailesi çekirdek Ailesiyle vakit ayırmalı ozmn o evlenmiycekti annesini birakamiycaksa bebek gibi olacaksa ben gidemiyorum mesela ailem uzakta ben napim simdi hergun otobüse binip aileme migideyim
O böyle alışıp alışmaman sana kalmış
o böyle diye bir şey yok ozmn sende ailecisin sende evlenip başkasının kızının canını yakmiycaksin sizin aileniz size iyi gelebilir ama dışardan gelene öyle olmuyor biz yuva kurmak için ailemizi bırakıp evleniyoruz bir zahmet sizde bırakın
Hergun kız tarafında kalsan sen mesela hoşuna gider mi hergun orada oturmak vs istese
Aynısını yap ve sonunda nasıl oluyormus dersen belki empati sayesinde anlaar
Ailem uzakta gidemiyorum ben
İlk yıllarda öyle olur zamanla geçer canını sıkma
2yil oldu
Bebek var mı
Yok
Yani anlam veremiyorum, ailesi ile hesap kitap yapıyor çalışmayı seviyor desem bu saatlere kadar da orada vakit geçirmemeli, üstelik çocukta yok, çocuk olsa idi bebeğin seni gün içinde yormasından dolayı ona iş çıkacak diye kaçıyor diyecem ortada hiçbir şey yok
İşte ordan dibinden taşındık ailesinin ordan ozmn bile agliycak gibi oldu sanki biz gelin olurken ailemizi birakmiyoruz
Kendisi ne söylüyor durmadan gitme konusunda
Bugün tartıştım onunla gitmiyceksin dedim daha bayramda ordaydik bugün illa gel gidelim diyor anneme ben gelmem dedim git kendin
Gitmedikya bugün illa huzursuzluk çıkardı yemekte senin yüzünden gitmedik diye
Ya gerçekten çok saçma, yeni evlisin dursana evinde, Allah akıl fikir versin
Hayattan hiç ders almamış mı ya, ihmal ettiği her şey ondan uzaklaşır sen ondan uzaklaşırsın ev ondan uzaklaşır vs vs
Diğer yorumda gördüm hep eşimin ailesinin evinde bende kalamam, niye evlendim ki o zaman derim, rahat edemeyeceksem, istediğimi yapamayacaksam,
Niye evlendi o zaman 😅
Bende anlamadım ki 2sene oldu alisamadi
Prenses erkek vakası 😅
birde benide illa götürüyor gitmek istemiyorum olay yaratiyor
Yaşlarınız kaç
Ben 23o28
Kendine yazık etmişsin
öyle oldu bosanmiyorda
Ne kadarlık evliydin
3
3e girecek
2sene
İyi katlanmışın
konulun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Eşinle baş başa kalamamak gerçekten bunaltıcı olur 😔 İzin günün sonuçta senin de dinlenme ve yakınlaşma alanın. Burada sakin bir zamanda onunla konuşman önemli. Suçlamadan “Senin ailenle olmanı anlıyorum ama birlikte zamana da çok ihtiyacım var” diye duygunu anlat 🧡
Mesela haftalık net bir düzen belirleyebilirsin. Şu gün ailenize gidelim şu gün sadece ikimiz olalım gibi. Gerekirse bazı gidişlere sen katılmayıp evde kalmayı da tercih edebilirsin bu da çok normal 💆♀️🕊️