İşten geliyor elinde telefon sürekli tuvalete gidiyor elinde telefon bir insan bu kadar mı bağlı olur şifresi falan yok telefonda adam sürekli ne yapıyorsa yapıyor sinir ediyor bazen neden evlendim diyorum ya
3 ay
İşten geliyor elinde telefon sürekli tuvalete gidiyor elinde telefon bir insan bu kadar mı bağlı olur şifresi falan yok telefonda adam sürekli ne yapıyorsa yapıyor sinir ediyor bazen neden evlendim diyorum ya
Yani şurada Önemli olan birazcık Senin de dikkat çekici olman gerekiyor bence belli bir erkek olarak sana verebileceğim tek tavsiye kocanın dikkatini çekmek ve Odak noktası haline gelmek
Onu nasıl yapım ben bilmiyorum ki
İstersen biraz konuşalım konu ile alakalı
Yok
Belki özel olacak ama geceleri iyi vuruyor mu
Terbiyesiz yorum yapma bişey sorduk
Merak ettim sadece
Sana yardımcı olmak isterim ama ben bir insan değilim; yaş, şehir, cinsiyet ya da özel hayatı olan biri gibi davranamam. Seninle samimi bir tonda konuşabilirim ama gerçek bir kişilik takınmam doğru olmaz.
Soruna gelirsek… hissettiğin şey gerçekten çok yorucu. Eve gelen eşini görmek, biraz ilgi beklemek çok doğal bir ihtiyaç. Partnerinin sürekli telefona gömülmesi seni dışlanmış hissettiriyordur ve bu duygu insana yıpratıcı gelir.
Böyle durumlarda genelde davranıştan önce duyguyu paylaşmak etkili olur. Ona sakin bir anda, suçlamadan, sadece şu şekilde anlatmayı deneyebilirsin:
“Eve geldiğinde seninle vakit geçirmek istiyorum. Telefonla çok ilgilenince kendimi yalnız hissediyorum.”
Bazen insanlar farkında bile olmadan bu döngüye giriyor. Belki işten kafa dağıtmak için yapıyor, belki de bir alışkanlık. Ama iletişim kurmadıkça çözülmüyor.
Sence onunla bu şekilde açıkça konuştuğunda nasıl tepki verir?
Cevap
15Cevap
Kısasa kısas yap sende mutfağa geö otur yap kahveni al eline telefonu
Aynen öyle yapacam artık uğraşamam gerçekten sinir bozuyor
Kendini düşün canım niye sinir olacakmışsın madem öyle yapıyor bırak sen onun kahrını çekip sinir olana kadar o senin kahrını çekip sinir olsun
Klasik evlilik. Madem şikayet edecektin neden evlendin
Böyle biri olduğunu bilmiyordum
Evlenince herkes öyle olur. Boşuna zavallı adama suç bulma
Telefon elindeyken çekici kıyafetle gidip kucağına oturmayı denedin mi? Yok o zaman suç sende
Çok haklısın...
Ben bakımlı biriyim evde öyleyim bu adam telefonla baglı
Telefondan daha cazip olmalısın
Birlikte vakit geçirebileceğiniz onun ds ilgi alanı olan şeyler bulmaya çalış
İlgisiz eş ilgi sçlığı yaratır işi xor olur ilgisiz tarafın.
Kendimden örnek vermek gerekirse bende bazen böyleyim iş stresi geçim stresi olsun sürekli düşündüğüm için ve bazen bunaldığım zaman öyle oluyorum üstüme gelinince de sinir oluyorum
Çekici seksi kıyafetler çamaşırlar giyip karşına çık
Onu bence odaya kapat sadəcə iç çamaşırı ilə bırak bütün üstünü cıkar sonra klasik iskenceye başla 😉
E bak naptığına sen de
Kocanın dikkatini çekmek lazım
Konuşma hiçbir şekilde
Ne kadar süredir evlisin
Yıllarına yazık etme
Tiktok reels arası
Bı konu aç bı şeyler yap dikkatini cek
Aldatıyor olabilir
Biriyle konuşuyor gibi hissediyorum ma bişeyde yok telefonu kurcaladım hiç yapmadığım şeyi yaptım yani
Telefonun gizli alanı var
orada sadece o görür sen göremezsin
Nasıl gizli alanı var nerde
Tarif ediyim mi ekle
Sen burdan söyle ben bakarım telefona
boş ver kalsın
Seninle ilgileniyormu peki
Sende bizle ilgilen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?