Eşim sürekli telefonla oynuyor, benimle ilgilenmiyor. Kızmakta haksız mıyım?

Arkadaşlar merhaba, eşimle çok kötü tartıştık şu anda çok çok üzgünüm. Kendisi sürekli telefonla ilgileniyor ve uyarmıştım bu konu hakkında. Mesela sabah kalkıyoruz günaydın diyor öpüyor, sonra kıçını dönüp sosyal medyada takılıyor. Ben ise telefonumu elime bile almıyorum beraber zaman geçirelim diye. Neyse işte, kahvaltı yapıyoruz oturuyor koltuğa açıyor sosyal medyayı takılıyor işe gidene kadar. Uyarmıştm biraz düzeldi gibi ama bugün yine aynı şey oldu. Kahvaltı yaptık ben masayı topladım, gel yanıma otur dedi bana gülerek, (tabi o anda da telefon elimde sosyal medyada komik videolar izliyor) yanına oturdum. Bana kafasını yasladı ama hiç benimle ilgilenmiyor, sende izle izlediklerimi diyor. Böyle olunca bende kalktım yatak odasına geçtim. Yanıma geldi, kızdığımı anladı. Bende hiç yüzüne bakmadım telefonla ilgilendim. Sonra işte dedi ne oldu falan filan bende trip attım senlik bişey yok al telefonunu takıl doyasıya dedim. Oda sinirlendi, biliyorsun işe gidiyorum işte hiç bakamıyorum telefona. Sen benim başıma iş mi açacaksın bıktırıyorsun beni falan dedi ağzından küfür de çıktı. Sen tüm gün evdesin telefonla oynuyorsun ben iş yerinde elime alamıyorum bile falan dedi. Hadi bıraktım a*k telefonunu konuş sohbet hadi seni dinliyorum hadi diye bağırdı. Çok çok kötü oldum. Sizce kim haklı?
Eşim sürekli telefonla oynuyor, benimle ilgilenmiyor. Kızmakta haksız mıyım?
Cevapla