Eşim eve sürekli arkadaslarini çağırıyor. Sıkıldım bu durumdan ne yapmalıyım?

Esimin arkadaslari sürekli bizde. Cidden bıktım artık. Bi yemeğe çağırıyor bi çaya çağırıyor. Onlarda alıştı artık eşimi arıyor sana geliyoruz diye. Sanki bu evde ben yaşamıyorum. Geçen gün duşa girdim çıktım ki baktım arkadaşları bizde. Çok rahatsız oluyorum. 12 -1 e kadar bizde durdular. Hic bana sormadan arkadaslarini eve almış ya. Arkadaşları gelince resmen hizmetçi gibi çay servisi yapıyorum. Ama artık gelseler yapmıyorum. Çünkü ben niye onlara sürekli servis yapmak zorundayım ki? Geçen gün işten çıktılar direkt yemeğe bize geldiler. Eşim çağırmis. Ben onlara göre yemek bile yapmamıştım. Çünkü geleceklerini bilmiyordum iki kişilik yapmıştım. Geçen günde patladım artık. İnsan bi haber verir bıktım arkadaşlarından çağırmandan felan diye. Sen nasıl çağırıyorsan bende çağırırım diyor. Ben sürekli olarak çağırmiyorum ve cagirsamda eşimin olmadığı bir zaman çağırıyorum onlarda Esimin geleceği vakite doğru evlerine gidiyorlar. Gerçekten bıktım artık ne yapicam böyle
Eşim eve sürekli arkadaslarini çağırıyor. Sıkıldım bu durumdan ne yapmalıyım?
Cevapla