Esimin arkadaslari sürekli bizde. Cidden bıktım artık. Bi yemeğe çağırıyor bi çaya çağırıyor. Onlarda alıştı artık eşimi arıyor sana geliyoruz diye. Sanki bu evde ben yaşamıyorum. Geçen gün duşa girdim çıktım ki baktım arkadaşları bizde. Çok rahatsız oluyorum. 12 -1 e kadar bizde durdular. Hic bana sormadan arkadaslarini eve almış ya. Arkadaşları gelince resmen hizmetçi gibi çay servisi yapıyorum. Ama artık gelseler yapmıyorum. Çünkü ben niye onlara sürekli servis yapmak zorundayım ki? Geçen gün işten çıktılar direkt yemeğe bize geldiler. Eşim çağırmis. Ben onlara göre yemek bile yapmamıştım. Çünkü geleceklerini bilmiyordum iki kişilik yapmıştım. Geçen günde patladım artık. İnsan bi haber verir bıktım arkadaşlarından çağırmandan felan diye. Sen nasıl çağırıyorsan bende çağırırım diyor. Ben sürekli olarak çağırmiyorum ki cagirsamda eşimin olmadığı bir zaman çağırıyorum onlarda Esimin geleceği vakite doğru evlerine gidiyorlar. Gerçekten bıktım artık ne yapicam böyle
Güncellemeler
1 yıl
Dün aksam yine cagirdi ve artık dayanamadim eşyalarımı toplayıp annemlere geldim bıktım artık çünkü..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer