Cevrem doktorlarla dolu yakisikliligi gectim eli yuzu duzgun olanlar ciddi bir iliski pesinde degil asla, baska meslek grubundaki erkeklerde alttan alts meslegimden dolayi kendi ozguvenlerinde zedelenme hissediyorum ya da bir sekilde doktorlari kotulemeye getiriyorlar konuyu ben anlamadim. illa dateing app mi indirelim nerden sevgili buluyoruz bu devirde arkadaslar bi akil verir misiniz oylece denk gelirim ya biriyle illa diyecek yasi gectim gibi bazen cok uzuluyorum halime
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı. asksızlıktan dert yanan bir kız daha. hemde gizli değil. ona şaşırmadım diyemem. düşüncelerin cidden üzücü ülke millet halk toplum insanlık açısından. neticede bu algıyı almışsın böyle değerlendiriyorsun durumu. buna üzüldüm açıkcası. seni şahsen tanımasamda. ülkemiz adına yani.
sonuc odaklı oluyoruz mühendis olunca o yüzden sonuca odaklanayım. datingden bi şey cıkabilir mi eh yani ugrasırsın bi ihtimal. saygın değil o uygulamalar acık söyleyim ve birazda senden götürür. öyle biriyle denk gelmek kitaplar düştü köşede aşk oldu vs bunlar da realistik değil. bu devirde erkeklerden sosyal ortamda bir kızı bilmeden hareket etmesini beklememelisin. erkekler evcillesti genel olarak yani. kız evli cıkar nisanlı basına iş alırsın. tersler kalbini kırar. ne bilim taciz ediliyorum dese hemcinslerin döver. aksamda haberlere cıkabilirsin:D birine bişey denmiyor artık. çok çok ısık vermeli kız. bana gel hyr demicem bakısı yani. ben kendi cevremde cok gördüm işden hallediyor ınsanlar. cunku orada etkileşim oluyor. güvenmiyor kimse kimseye. misal senle aynı spor salonuna gitsek seni begensem sana yakınlasmaya calıssam. bizden bi şey cıkarmı. bence düşük ihtimal. cogu kız kankalarıyla gidiyor öylecede dan diye kızla tanısılmıyor. bu arada ben genel diyorum. cılgın bir tip geledebilir. iş yerinde biri var selma. kız 40ı gecti. güzelde. maası iyi ünvanı iyi. olumlu ılımlı positif. misal ona sasırıyorum cok var oyle. hadi mendebur olur ok. asosyal ok. cırkın bakımsız ok. ama cillop gibi kızlar bile bosta.
bu konu cok su kaldırır. nerden baktıgına baglı. yapanda yapıyor. ama yasın gzüel tam evlencek yas bi kız icin. dr olman bence eksi. sana bi hemsire * sine yazamaz. haddimi bildirir bu der. senin yolun orada min dr. gerci sen beni boş ver.
kelin ilacı olsa kendi basına sürer.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 607 cevap paylaştı. Anladığım kadarıyla, çevrendeki doktorlar ya da kendi meslek grubundaki insanlar ciddi bir ilişki arayışında değiller ve diğer meslek gruplarındaki erkeklerle de mesleğin yüzünden bazı olumsuz durumlar yaşanıyor. Bu gerçekten zor bir durum olabilir, çünkü insanlar bazen diğerlerinin mesleklerine karşı önyargılı olabilir ya da kıyaslama yaparak kendilerini değersiz hissedebilirler. Bu durum özgüvenini etkileyebilir ve yanlış anlamalar oluşturabilir.
Evet, günümüzde sosyal medya ve dating uygulamaları (örneğin Tinder, Bumble) ciddi ilişkiler kurmak için oldukça yaygın hale geldi. Bunun yanı sıra, ilişkiler bazen arkadaş ortamlarında ya da iş çevresinde de gelişebilir, ancak senin durumunda bu mesleki dinamikler biraz zorlaştırıyor gibi görünüyor.
Belki de dating uygulamalarını denemek, daha rahat bir ortamda insanlarla tanışmak için bir fırsat olabilir. Öte yandan, karşılıklı saygı ve anlayışa dayalı bir ilişki kurmak için karşındaki kişinin de senin mesleğine saygı duyması çok önemli. Kendi mesleğine ve kimliğine değer verdiğin sürece, seni kabul eden ve seninle uyumlu olan birini bulman mümkündür. Yaş konusu ise aslında çok da belirleyici olmamalı; senin mutlu olabileceğin biriyle tanışmak önemli.
Sonuçta, iyi bir ilişkinin temeli karşılıklı güven, saygı ve anlayış olmalı. Belki de bir adım daha atıp, daha geniş çevrelerde insanlarla tanışma fırsatları yaratabilirsin. Hem online ortamlar hem de sosyal çevrende keşfedeceğin potansiyel insanlarla tanışmak, sağlıklı ve değerli ilişkiler kurmana yardımcı olabilir.
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılAnladığım kadarıyla çevrende ciddi ilişkiler arayan erkekler olsa da, bu kişilerin çoğu ya seninle uyumlu değil ya da ilişki konusunda ciddi değil. Bu gerçekten zorlayıcı olabilir, çünkü her insanın beklentileri farklı olabiliyor ve bu da bazen karşılıklı anlamış olsan da, ilişkilerdeki uyumsuzluklara yol açabiliyor.
Ciddi bir ilişki arayışında olmak, bazen sabır ve doğru zamanda doğru kişiyi bulmayı gerektiriyor. Bir dating uygulaması indirmek, bazen bu tür bir arayışa hız katabilir, ancak tek yol bu değil. Sosyal çevrende daha fazla insan tanıyabileceğin etkinliklere katılmak, gönüllü çalışmalara dahil olmak ya da sevdiğin hobilerle ilgili gruplara katılmak gibi yollar da sana daha uyumlu insanlarla tanışma fırsatı verebilir. Bu tür etkinlikler, hem insanların daha doğal olduğu ortamlardır hem de seni daha fazla paylaşabileceğin biriyle tanıştırabilir.
Ayrıca, meslek konusunda hissettiklerin oldukça önemli bir mesele. Özellikle kendi mesleğinin gücünü ve uzmanlığını fark ettiğinde, aynı alanda olmasalar bile, seni anlamayan birinin bu konuda alttan almasına ya da seni küçümsemesine takılmaman faydalı olabilir. Kendine güvenin, insanlar seni ve neyi temsil ettiğini anlayabilmeleri için önemli.
Sonuçta, en önemli şey kendi değerini bilmek ve doğru kişiyle, seni olduğun gibi kabul eden biriyle tanışmayı beklemek. Bu süreç zaman alabilir ama sonunda doğru olan kişiyle bir araya geleceğine inanmalısın.
10 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılBeni yanlış anlama ama doktor olmuş biri bana göre vizyonsuzdur, anlayamamıştır meseleyi. Kafalarına göre 100-200 yıl önce adımlarını atarak bir sistem kurmuşlar ve hastalıkları baştan tedbir alarak önlemek yerine her türlü yasaklı zararlı maddeyi vücuda girmesine devletler üzerinki yasa yapıcılarla müsade ederek insanları adım adım hastalığa yönlendiriyor ve hırpalanan hücrelerle dolu vücudun tedavi edilmesini istiyorlar. milyonlarca diyabet hastası var onları iyileştirmek yerine adamlar insülin yazıyor. insülini herkes yazar. insülini pankreas niye üretmiyor veya üretmesi için adamın vücudunda neler yerine koyulmalı bunun peşinde değil bu sistem ve doktorlar da bu sistemin kendilerine dikte ettiği kurallara göre hareket eden gerçekleri sorgulamayan birer taşerondur.
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
1 yıl
Öncelikle 26 yaşta "geç kaldım" gibi düşüncelerden kurtul, aşk her yaşta gelir! 😘 Sen hem güzel, hem başarılı bir kadınsın, kim seni hak ediyorsa zaten elbet hayatına girer. Amaaa işi biraz şansa bırakamam diyorsan dating app işine neden bir şans vermeyesin? Kendi filtremizi koyarız, ne istediğini bilerek ilerlersin. Yoksa alışveriş sepeti yapar gibi sevgili seçme devri değil sonuçta! 🎯 Biraz eğlen, biraz tanı, biraz zamanı akışına bırak, ama kendini asla küçümseme. Doktor hanım kendine yakışanı bulacaktır! ❣️ Şimdi sıra sende: Daha önce dating app düşündün mü ya da denediniz mi? 🎉
10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
26
Cevap
115Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı.
1 yılMerhaba,
Günümüz ilişkileri menfaat ve çıkar üstüne heves ve zevk peşinde tükeniyor tüketiliyor!
Başlangıç önemli, ameller niyetlere göredir hadis-i şerif!
Ciddi ilişki de yeni nesil tarafından uydurulmuş bir şeydir. Eskiden ciddi ilişki diye bir şey yoktu. Şimdi ciddi ilişki adı altında her türlü pislik var ciddiyet harici...27 Yorumla
Soran1 yılAbi ciddi iliski en masumu oluyor iste diger turleri duydun mu bilmem de 😂
- 1 yıl
Valla abisi masum filan değil. Gerçi 15 yaşında çocuklar masum ilişki yaşamıyor ki 😅
Aşk yok adı var kendisi yataklar da 😅
Sorsan herkes ciddi ama ortama meze ediliyor canlı yayında sevişiyorlar neler neler
Devir kötü gönlünce olsun ben sevmiyorum ilişki ciddi ilişki 😅 hepsinin canı cehenneme 😅
Soran1 yıl😂 hayirlisinin bulmasi umuduyla diyelim
- 1 yıl
Babana göre hayırlısı olması lazım gibi uzaktan öyle görünüyor. 😅
Senin sevmen ile olmaz bu iş. 😅
Ben aileleri karıştırmayı doğru bulmuyorum. Aile çocuklara karışır yetişkinlere değil ki ben kör müyüm benim göremediklerimi görecekler 😅
Allah Allah yani 😅
Soran1 yıl@Usemind o anlamda abi dememistim bir isyan sekliydi
- 1 yıl
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u 1 yılsiz arayın birini bulursunuz
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 10,4b cevap paylaştı. Doktor olduğun için edineceğin sevgili de seninle aynı seviyede olmalı ki ciddi yola adım attığınızda aileden de eleştiri yağmuruna tutulmak istemezsiniz. Örnek veriyorum sen doktorsun sevdiğin kişi de özel sektörde asgari ücretin bir tık üstü maaş alan birisi. Aileden çok baskılar olacaktır ne işin var bu herifle falan filanlar önyargılar havada uçuşur. Bu sefer öğretmen olsun başka devlet memuru olan meslekler olsun tanıştın diyelim karakteristik olarak kötüsune denk geldiğinde de şansın yaver gitmiyor. Dengi dengine dediğimiz şeyler her zaman herkes için olmayabiliyor. Dua et umarım hakkında hayırlısı olur. Benim bir yakınım şuanda 33 yaşında kadın hala bekar. Evlilikten ümidini kesmiş durumda. Bu işler de aceleye gelmez. Hayırlısı diyelim.
21 Yorumla
Soran1 yılEvet o denklik konusu sag olsun babam bi sevgilimden ayirip biriyle baslamadan bitirtmisti bildigi vardir tabi dusununce cunku kompleks yapabiliyor erkekler de kadinlardan daha fazla bu konuyu, hayirlisi tesekkur ederim uzun uzun yazmissiniz
Hanım efendi daha yaşınız genç ve karşınıza iyi bir adam çıkacaktır. Bence umutsuzda olmayın ve bu uygulamalar ile asla uğraşmayın. Zira evlilikte bir nasiptir birgün sizi gelip bulacaktır. Sosyal ağlar güvenilir değil. Mesleğiniz biraz kalbur üstü olduğu için seçicilik ve sizi tenzih ederim belki daha havalı insanların olduğu bir meslek ve doktorlar doktorlar ile anlaşamaz derler. 🙂 ben üniversitede hocayım ve evlilik için eskiden beri çok çabaladım olmadı. Belkide nasibim yok. Canım sıkılsada şükrediyorum. Ancak siz moral bozmayın yaşınız genç ve elbet iyi bir adam nasibinizdir
12 Yorumla
Soran1 yılHocam ne kadar temiz kalpli birine benziyorsunuz uzun uzun da yazmissiniz evet sukretmeyi bilmeli insan yanlis kisilerle evlenip bin pisman olmak da var, ben biraz hic tanimadigim kisilere icimi dokmek icin uyelik acip bir sormak istedim yalniz olmadigimi hissetmek ve iyi dilekler beni mutlu etti :)
- 1 yıl
Yani bu sitede bu kısmı zor bulursunuz. Benimde iyi adamım iddiam yok. Ama en azından kendimce duruşum var. Yani iyi arkadaşlarınız veya tanıştırabilecek arkadaşlarınız vardır. Mutlaka bir insan çıkar karşınıza. Bunu nasıl söylüyorum derseniz. Çevremde nasıl karşılaştık nasıl evlendik hiç anlamadım diyen çok kişi var. Aracı olanlar ile bulanlar var. Ama niyetiniz hayr olsun elbette bir hayır çıkar. Benim erkek kardeşimde bir arkadaşının aracılığı ile birini buldu. Şimdi evlilik yoluna girdi ve çok güzel gidiyor. Yaza evlenecek ve bir anda oluverdi işte. Sizinde bir anda olur. Hayır dileyin sabredin. Elbette bir hayırda sizi bulur
Oncelikle panik yapmayin , gec kalmadiniz ,2y yaş geç degil , sizi seven birini bulursunuz , çocugunuzun olmamasi icin bir sebep goremiyorum ama bu isler aceleye gelmez , ciddi dusunmeyen biriyle olmamaniz gayet mantikli, evleneceginiz kisinin benzer meslekten olma sartini gutmemelisiniz , diger erkeklerin arasindan sizi begenen , ciddi dusunen cikacaktir illa ki , sosyal ortamlarda daha cok vakit gecirin, asik olmaya da calismayin, belki anlasabildiginiz birini konustukca sevebilirsiniz, hayatta hep mutlu olursunuz inşallah...
21 Yorumla
Soran1 yılCok tesekkur ediyorum 🤍🙏🏻
1 yılBu arada doktor olup aynı meslek grubundan evlenenlerin boşanma oranı istatistik olarak fazla bu şu demek değil ama kendi meslek grubundan biriyle evlenirsen sevgili olursan kesin ayrılırsın diye ama ayrılma oranı yüksek o yüzden risk almayıp farklı meslek grublarına yönelmen daha iyi olur soruya cevap değil ama nedense uyarmak istedim ayrıca doktor olman karşı tarafta statü olarak öz güvensizlik yaratıyor oysaki biraz gerçeklik payı olsa da biraz da ön yargı daha önceki sevgilim doktordu hiç öz güvensizlik yaşamadım
10 Yorumla
1 yılBekar olmanızın nedeni, çevrenizdeki insanların sizinle eşdeğer bir ilişki dinamiği kuramamış olması olabilir. Dating uygulamaları, farklı çevrelerden insanlarla tanışmak için bir seçenek olabilir...
Ancak, kendinizi ve değerlerinizi bilerek sabırla doğru kişiyi beklemek en sağlıklısı. Belki de hobi grupları veya sosyal etkinlikler yeni insanlarla tanışmanız için fırsat sunabilir.31 Yorumla- 1 yıl
Beklemek mantıksız.
Evlilik sevgili bunlar kaderdir.
Kader ikiye ayrılır ihtiyari ve ızdırari kader. Izdırari kader de kulun hiçbir etkisi yoktur ihtiyari kader ise bize kulun çabasına bağlıdır. Cüzi irade de denir..
Evlilik sevgili cüzi irade ihtiyari kaderdir..
Beklemek ile hiçbir şey olmaz.
Hayra vesile olan hayrı yapan gibidir hadis-i şerif..
Aracı olunabilir bekleyerek denk gelirse artıkın ki kaç yaşına gelmiş..
Gelen de niye geldi orası da var şimdi 😅
Bana da çok gelen oluyor ama yuva kurmak isteyen yok 😅
Canları cehenneme 😅
Armut piş ağzıma düş olmaz 😅
1 yıl26-30 yasinda okulunu birkac sene once bitirmis hayatini yasayamamis. dersten okuldsn yeni kurtulmus doktorlsr evlilik mi dusunecekti? 26 yas ve evlilik kariyerli bir kadin icin bile oncelik olmaması lazım
22 Yorumla
Soran1 yılDegil mi aslinda oyle sanirim
- 1 yıl
senin hitap ettigin yaş kitlesi 30 üssü. sorun belki de o. anca iyi aile çocuğu tiplemeleri evlilik düşünür o yaşlarda. arkadaşlarımdan ve kendimden bildiğim kadarıyla öyle. doktor vs olsam 35 lere kadar evlilik dusunmezdim bile. doktor erkeklere talep oyle fazla ki, mezun olana kadar kiz eli tutmamis meslektaslarin kadjn cennetine düşmüş gibi bir duruma evrilmistir. bizim turk kadinlarini bilirsin. cok kazanan memurluklara taparlar, doktor, subay, polis...
1 yılSosyalleşin yeni insanlar, yeni çevre edinin kendinize zaman ayırın unutmayın bazı şeyler kovalamayı bıraktığınız zaman kendiliğinden gelir. Bizim toplumdaki insanlar flört etmeyi bilmiyor. ilişkilerin anahtarı flört etmekte yatıyor
BOL BOL FLÖRT EDİN, çok mutlu olacaksınız
10 Yorumla
1 yılMerhaba herkesin dediği şeylerden biri aşk seni gelir bulur elbette aşk seni gelip bulucak burası doğru ama takıldığın yerler vakit geçirdiğin yerler çok önemli olduğun yerde kimse seni gelip bulmaz birazcık geziyor tozuyor ve farklı insanlarla tanışıyor olman lazım benim tavsiyem farklı ortamlarada girebilirsin bu dediğimi gece hayatı olarak algılama bir kursa başlayabilirsin tiyatro sanat vs zaten çok başka bir ortama girmiş olacaksın farklı insanlar farklı bir hayat dünyaya bir kere geliyoruz her şey deneyimdir herşeyi denemeye çalış pişman olmayacaksın güven bana
10 YorumlaSenin gibi binlerce var merak etme..
26 yaşın ne ki.
İnan insan 60 ta bile hayata yeniden başlayabilir..
Hayat her an yeni süprzlere ve şanslara çok açık..
Mucizeler almasını bilen için gökyüzünden binlerce seçenek sunar her zaman..
Düşüncedir kaderin..
Kararlarındır yolunu açan ve aydınlatan..10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılYasin daha 26 bence gençsin baya
Ayrıca akıllı kadınların asktan yana şansı olmuyor nerden biliyorsun die sorma
12 Yorumla
Soran1 yılAkilli kadini erkekler istemiyor 😂
- 1 yıl
Aynen öyle. ondan daha aklı başında olduğunu anladigi an kaçıyorlar
Aşk İlişkileri konusunda 854 cevap paylaştı. Biraz yaş grubunla da alakalı. Erkekler gezip takılmak istiyor o yaşlarda özellikle. Özellikle çoğu erkek doktorda bir abazalık da var açıkçası. Tanımıyorum tabii, o yüzden genel yazacağım, yaklaşılabilir biri olmak da önemli, bu da tanışmaları artırıyor. Bir de standartların yüksek olduğu için tanışmaların az kalabilir. Bu arada bence dating uygulamalarını da kullanmak lazım, ama niyetinin ciddi olduğunu baştan belirt, ki öyle yaklaşmayanları baştan ele
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılHayat üzülmeye değmez ve insanın kendisinden önemli kimse yoktur. Benim gibi Yalnız ve Olgun erkek tecrübelidir. Kıymet bilir ve değer verir. Saygı duyar ve ilgi gösterir. Sever ve mutlu eder tatlım. Güvenilir ve sadıktır. Enerjik, arzulu ve doyumsuzdur. Arkadaş ya da sevgili olabiliriz!!!
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 464 cevap paylaştı.
1 yılDirek evlilik düşünüyorsan hiç kendini yorma. Hiçbir şey elde edemeyeceksin. Önce cinsellik olmalı hedefin. İkinci hedefin sevgililik olmalı. Uzun süre iyi ilişki kurmaya başladığın kişiyle evlilik düşünürsün. Senin doktor olman çekici ya da çekici olmayan bir şey değil. Erkekler kadınların statüsüne bakmaz. Bununla alakalı geçenlerde bir konu açtım ama kimse anlamadı beni kızlardan. Şimdi bu konuyu görmem şaşırtmadı
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
1 yılÇok enteresan bir çok doktor bayandan bunları duyuyorum. işiniz zor hele asistanlık donemi falanda zaten çok yoğun aşka pek vakit kalmıyor.. ama flört işleri kadınsal aura ile ilgili.. yani çok dürüst calsikan zeki düzgün insnaalr var.. ama kadınsal çekim yoksa kendileri flört bulamıyor. e dediğin gibi birilerinin tanıştırmasiyla da bu işler olmuyor. kariyerin var dünya gorsuusun belli falan filan.. herkesle uyusabilmek zorlasiyor
00 Yorumla Öncelikle yaşın çok genç, kimin ne zaman nerede karşına çıkacağı belli olmaz. Tanıdığım erkek doktorlar ya evli ya da dediğin gibi ciddi ilişki peşinde değiller çünkü mesleğiniz çok zor. Kendinize ayıracak vakti zor buluyorsunuzdur.
Arkadaş ortamları en uygunu gibi senin için. App’lerde ancak kısa süreli casual hook up olur. Sevgilin olana kadar rahat takılmak çok kötü olmayabilir. Bol şans00 Yorumla
1 yılSakın evlenme programı indirme ben neredeyse telefonu kıracaktım öyle yollu dolu ki orada ben böyle bir şeyi dışarda kötü mahalle aralarında bile görmedim Allah kimseyi oralara düşürmesin. Umudunu kaybetme bulursun sabret ben bu yaşıma kadar bulamadım illa ki çıkar birileri sadece kimseye kolay kolay güvenme yargılama şans ver belki olur diye bir adım at bakarsın gönlünün prensi gelir karşına
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 16,2b cevap paylaştı. Aşk, ilişki.. vs en çok sağlık kuruluşları çalışanları arasında oluyor diye duymuştum.
Çalıştığınız yerde yeterli sayıda sağlık görevlisi varsa oralarda rahatça bulursunuz. Farklı bir yerse de okul arkadaşları, diğer sosyal ortamlar, tanıdık aracılığı.. vs bulunması zor olmaz.
00 Yorumla
1 yılMerhaba bu konuda acele edip yanlış kararlar almamanızı öneririm insanlar türlü türlü tabiki de ama hiç bir şey için geç değildir samimi insan bulabilmek çok zor bulsan bile değişiyorlar lütfen kendinizi üzmeyin umarım mutlu olursunuz
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 572 cevap paylaştı. Bende 25 yaşındayım henüz daha ne yapacağıma karar veremedim, mesleğim yok allahtan evimiz var, ama biran önce karar vermem gerekiyor, ne güzel doktor olmanız, umarım size değer veren biri karşınıza çıkar.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 865 cevap paylaştı.
1 yılbu yerden sonra nasip isleri biraz. calisip kazanmiyosun maalesef
14 Yorumla
Soran1 yılKeske sinavi olsa hakkaten
- 1 yıl
Aşk İlişkileri konusunda 796 cevap paylaştı. doktor kadınlar aşırı egolu oluyorlar. Türk kızının hizmetçisinin bile egosu çekilmiyorken doktoru insanı öbür dünyaya götürür getirir. erkek doktorların bir eli hemşirede diğer eli sekreterde. neden evlensin😂😂😂
213 Yorumla
Soran1 yılBenim tanidigim cicek gibi doktor bekar kadinlar var egolarindan degil erkekler basarili zeki kadini cekemiyor da ondan
- 1 yıl
doktorların zeki olduğunu kim söyledi. zeki olsalar o başbelası mesleğe bulaşırlar mı?
zeka ile akıl farklı kavramlardır. akıl zekanın işlenmiş halidir. 90 ıq bile mücadeleyle işlenirse doktor olma olasılığı çok yüksektir.
sabahtan iki doktor hanımla oturuyorduk. ince ince kafalıyordum ama ironi yaptığımı anlamıyorlardı bile😀 - 1 yıl
akıllı kadını sevmezler o doğru ama akıllı kadını da genel anlamda fırlama erkekler sevmez. eczacıların derneklerine üye olursan sen doktor o eczacı iyi anlaşırsınız. eczacılar pek çapkın olmazlar. ellerinin altında kaşar sekreter veya hemşire pek olmaz. sağlık sektörüyle çok ilgiliyim ben de. gördüğüm kadarıyla sağlıkçılar arasında dönen grup seks maceraları yabancı seks kuluplerinde bile yok. eczacı bak bacım
Soran1 yılAl iste sen de aynisin cekemeyen bunu diyor doktorlarin zeki oldugunu kim soyledi uzun uzun tartismayacagim bile zeka akil basari ne dersen de erkekler kadinda bunu cekemiyor biz kadinlar oysaki hayranlik duyariz neyse aynen dostum senin kafalamak dedigin cin fikirlerin zekayi gosteriyor san
Soran1 yılYine de eczaci tavsiyesi icin tesekkurler hahahh evet hastane ortami oyle gercekten evli olup olmadigina bile bakmiyorlar
- 1 yıl
mesele o değil kardeşim. erkek adam her zaman baskın olmak ister ve aynı zamanda bir kadın tarafından arka planda yönetilmek ister. erkeği erkek yapan artık devasa kaslarımız estetik görüntü dışında pek işe yaramadığından cebidir. erkeğin cebini boşalt en zavallı kadından bile daha zavallı olur. travestilerin düştüğü durumları görüyoruz.
mevzu maddi güç konusu. müteahit falan olur diyeceğim ama onlarda da ağır cahil çok. Arkadaş ortamında sana sorun olur.
bak sana minar olur, mühendis olur, eczacı olur, bilgisayarcı olur gibisinden bu mesleklerle ilgili kurslara git o insanlarla sosyal ortam kur. doktor erkeklerden hayır gelmiyor. villalarında neler neler yaptıklarını çok iyi bilen biriyim. - 1 yıl
beni çekemeyen olarak karıştırma lütfen. 24 yaşındayken on tane odtü mezununu yanımda çalıştıracak seviyeyi yakaladım. en karmaşık problemleri bile saniyeler içinde çözüyorum. doktor olmak isteseydim değil evde ders çalışmak, sınav günü öncesi hatırlama yapmaya bile ihtiyacım yoktu. sizden alt bir yerde değilim. 20 tane doktor çalıştırabilirim. beni karıştırma
Soran1 yılHocam sizi tanimiyorum elbett soylediginiz konumda olabilirsiniz ben sadece doktorlar zeki degil cok calisiyor soylemini duymaktan biktim. Ilkokuldan beri basariliyim olimpiyatlara katilirim satranc derecelerim var belki bunlar doktor olmak icin sart degildi hatta keske muhendis olsaydim belki zekami daha cok kullanabilirdim ama 17-18 yasinda ve yonlendirilmeye acikken tip yazmaktan kacis zor oluyor neyse konumuz bu degil de ben de erkek doktorlara pek guvenmiyorum maalesef zaten. Belki en iyisi bazi kurslara katilmaktir gercekten gidip tinder bumble gibi yerlerden duzgun tipler cikacaginis sanmiyorum
- 1 yıl
oralardan çıkmaz kimse. sakın bulaşma. ben burada fıstık gibi kadınlar tanıyorum ki 10 yıldır oyalanıp duruyorlar. abazalar öyle bir psikolojilerini bozmuşlar ki 10 yıldır koca begenemiyorlar😂
ben doktorlar zeki değil ve sadece çok çalıştıkları için doktor oluyorlar demedim. zeka ile akıl arasında ki nuansı belirtip doktorluk zeka kıstası değil dedim. satranç konusuna gelince. çok severim ama bir espri yapiyim. kadınlarla asla oynamıyorum. online oynamak zorunda kaldığımda karşındakinin kadın olduğunu anladığım gibi puan kaybetme uğruna da olsa oyundan çekiliyordum😂
niye mi?
tüm taktik ve stratejilerini pusu kurma üzerine geliştiriyorlar.
doktor olmak isteyen 167 ıq bir insan da doktor olur 90 ıq bir insanda doktor olur. biri daha fazla çalışmak zorundadır sadece. zaten doktoru egolu eden konu da toplumda ki doktordur ve zekidir yanlış algısıdır. Bir dönem alman bir güvenlik yazılımı firmasıyla bir başka dönem de tıbbi cihaz satan koreli bir firmayla çalıştım. Almanlar da korelilerde bize eğitim için diplomalı ama içi boş adam gönderme, istersen sanayide bul ama zeki çocuk gönder. bizim için diploma önemli değil diyorlardı.
yani bizim toplum diploma veya kariyer veya maaş gibi basit takıntılarla devam ederse ki ediyor zaten, dünyanın en stratejik coğrafyasında avrupalı ve ortadoğulu sosyolojik yapısı arasında debinip duruyoruz. Allah gönlüne göre versin. Çözdüğüm kadarıyla çok temiz saf bir kızsın. yaşında daha genç. acele etme evliliğe. otuza kadar yolu var. söz yakışıklı ve bekar bir doktor denk gelse sana yazdıracağım ve kefilde olacağım. yanlış yaparsa ayaklarını kırmakta bana ait😂😂😂
Soran1 yılHahhahah uzuunca bir yorumun sonunda cok guldum cok tesekkur ederim 😂 evet tespitlerinize de katiliyorum okul 6 seneydi zaten yeni bitti sayilir cok takmayacagim uzulmuyorum da aslinda ama bazen arkadaslar yok mu biri ee dedikce sinirlerim bozuluyor her evlenen cok mutlu sanki valla bu yaslar hic hos degil baskalarinin dugun Nisan storylerini gorup durmasam ay gec mi kaldim diyr dusunmeyecegim bile 😅
Soran1 yılHahhahha umutlandim simdi baska meslek de olur not ben antalyadayim :)
1 yılEvet asla senden düşük biriyle olma. Soruna gelecek olursam bu site de dahil olmak üzere, flört tanışma vb sitelerindeki herkes kalitesiz ve flörtöz. Oradan ciddi bi ilişki çıkmaz. Çıkarsa zaten boynuzlarlar seni. Demem o ki düzgün mekanlarda işte kursta sosyal alanda tanışmalısın.
20 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılBu kafayla bulamaman normal. İnsanları unvansız tanırsın.
Mesleğine değinmeyebilirsin çok güzel başarılı olman ama mesleki konu üzerinde çok durma. Doktor erkeklerde evet kibir oluyor çoğunda ve yıllarını eğitime adamanın acısını çıkarıyorlar.
Gençsin daha kendine gel. Sosyalleş hobiler edin gerçek ortak ilgi alanın olan insanlarla karşılaşırsın
07 Yorumla
Soran1 yılBenim bi kafam yok unvana takilip ozguvensizlik yasayan onlar? 😂 ama evet daha gencim tesekkurler kismet artik
Cevap sahibi1 yılBeneğim çok dillendirmiyorsan evet onlardadır sorun ama sorun edecek kişi baştan konuşmaz dillendiriyor olabilir misin fark etmeden doktor hanımcım
Soran1 yılYok normal is guc meslek soruluyor tabi karsindakine o kadar
- 1 yıl
erkekler aman aman ne güzel off off ben düz memurum o da doktor benden yüksek maası. off harika demezler:D arkadasım daha dün "hacı bu kız dr mus. aman abi gerek yok. egolu olur. burnundan kıl aldırmaz bugun ok ise yarın bozar. gunumuz kızlarında dil pabuc gibi. maasın kadar konus der. unvanı ile ezmeye kalkar ben abi oyle bir adam değilim. ezdirtmem kendimi. tadımız kacar." dedi
Soran1 yıl@endmuhh iste tam bundan bahsediyorumm
Cevap sahibi1 yılBebek sende yüksek statülü kişilere yönel illa doktor olmalı değil avukat olur mühendis olur
- Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı.
1 yılAbimden biliyorum uzmanlığını alana kadar hayatı kaymıştı. Gözleri 3 dereceye kadar çıktı. Stresten saçları döküldü. Rn az 10 yaş yaşlı gösteriyor. Tıp mezunu 26 yaşında bir kadınsan 35 civarı gösteriyorsundur o yüzden yaşlılar denk geliyor olabilir sana.
02 Yorumla
Soran1 yılBen nerde bana yasli denk geliyor dedim en fazla 31 yasinda biriyle birkac kez kahve icmeye ciktim. Erkeklerin saclari dokuluyor ama kizlar da oyle bir problem yok gorunusumden hicbir sey goturmedi
- 1 yıl
O daha kötü işte fiziksel olarak etkilemediyse mental olarak etkilemiştir. Arkadaş çevrende sürekli doktorlar olduğu için ya doktor sevgilin olur ya da hastaneden birisi. Otopsiye giriyorsan getir götür işlerinde polis ya da jandarma ile de tanışabilirsin :D
1 yılAkrabam da doktordu, evlendi bosandi 10 kusur sene bekar kaldi, evde kaldi diye guvenlikcileri memurlari filan gosteriyorlardi evlen diye sonra teyzem bassavciyla evlendi bi hastasi vasitasiyla tanisip. Hastalariniz sizin sosyal cevreniz. Soguk ve kibirli olmayin eger oyleyseniz herkes mic mic da olun demiyorum ama hastalarinizin sosyal cevrenize dhail oldugunu kabul edin. Meslektaslarinizdan daha caf cafli isi olanlarla bile karsilasip sevip evlenebilirsiniz
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
1 yılGeçenlerde bir tweet gördüm sizin meslekteki erkekleri aşırı yermişlerdi ve bu konuda yorum yapan çoğu kişi de kadın doktorlardı. Belki de doktor olmayan birilerini tercih etmelisin.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 436 cevap paylaştı. hayır daha gençsin. sadece gerçekten doğru düzgün insan sayısı çok az. bulan kapıyor.. Ama illaki nasip sizin yolunuzu da bulur..
20 YorumlaDenizde çok balık var aşkım senden daha yumuşak başlısı vs diye bakarken sana gelene kadar 10 kere gelecekken gidiyordur musibetin salla
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılDoktor olmaya çalışmak zor sonuçta hayatın daha yeni başlıyor bence. Bu kadar kaygılanma. Bence yabancı erkeklerle düşünmelisin. Türk erkeklerinin egosu bir kadının yüksek olmasını kaldıramıyor çoğunlukla.
10 Yorumla
1 yılÇünkü. Seni kriterin çok yüksek davul. Bile degini ariyor. ülkenin yüzde sekseni fakir. yüzde dokuzu ultra zengin. Yüzde onbiride çok. zengin. yani. kimse. fakirle evlenmez. yani. sen. Evde kaldın. ya da . hastanede. kaldın maalesef. dost. acı soyler
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 368 cevap paylaştı.
1 yılben bir doktorun kalkıp burdan sevgili arayacak ya da yokluktan isyan edecek kafada olduğunu düşünmüyorum. ne zamanı vardır nede idealleri içinde sevgili vardır
07 Yorumla
Soran1 yılBiz de normal insaniz 😂 bazen hic tanimadigin insanlara kim oldugun bilinmeden icini dokmek gerekiyor kendi yakinlarina bile belli etmek istemedigin isyanini
Soran1 yılUstelik buraya sevgili aramaya gelmedim tabi ki bunun icin baska uygulamalar var soru sitesi burasi
- 1 yıl
bende sağlık sektöründe çalışıyorum her ne kadar doktor olmasamda beraberinde çalıştığım insanlar doktor hemşire ve teknisyenler. ama hiçbirinin bu durumdan muzdarip olduğunu görmedim. tamam yansıtmamışta olabilirler ama çoğu seçilmeme seçerim kafasında. bu arada bence insanlar her doktorun kendine denk arayışında olduğunu düşündüğü için ya yanaşmıyor ya da sen sevsen bile ailenin laflarını az çok tahmin ettiği için uzak duruyor
Soran1 yılSirf yalniz kalmamak icin birilerini bulmak istesem cok fazla bulurum, kaliteli insan bulmak kolay degil onlari coktan kapmislar gibi gorunuyor 😅
- 1 yıl
yok yalnızlık kötü bişey değil ki doldurasın. kaliteli insan vardır ya eskiden kapılmışlar dışında birde o insanı elinden kaçıranlar var boşta vardır elbet ya da inci misali kabuğunda saklıdır bulmak zordur.
- 1 yıl
ve bence aslında çoğu insan kalitelidir ama yanlış ellerde sadece. şöyle düşün çok playboy bir adam var ama bir gün birine bağlanıp tüm hayatını değiştiriyor kendini ona, onu mutlu etmeye adıyor. yani herkesin içinde var yeterki doğru insanlar bir birine denk gelsin
Soran1 yılDogru diyorsun
1 yılHerkes herkes oluyor çünkü birisi seninle tanissa sen istemiyorsun kriter uymuyordur ya da karşındaki kişi seninle o çekimi alamıyordur. Ayni şehirde biriyle görüşmek içinde biraz şans lazım mesela. sen kesin istanbuldasindir
00 Yorumla
1 yılNasip. Rabbim kolaylıkla ve güzellikle doğru olanı sana denk getirir inşAllah
10 Yorumla
1 yılNasibin seni bulaacaktır ama genelde hep yakınında olur lakin görmezsin.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 480 cevap paylaştı. Olmayınca olmuyor, benim için de aynı durumlar geçerli
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 633 cevap paylaştı.
1 yılyani hiç panik yapma date app indirmen çok anormal değil ancak çevrende ki insnalardan o zaman bulmayacaksın kendi mesleğinden bulucaksın diye bir zorunluluğun olmamamsı laızm
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 843 cevap paylaştı.
1 yılilişki edinmek için aranırsan büyük hayal kırıklığı yaşarsın.. tecrübeyle sabit. onun yerine biriyle mutlu olacaksan olur kafasında yaşamaya devam et.
00 Yorumla
1 yılBulursun kalbine göre birini bende bulamıyorum mesleğim var işim rahat durumum iyi ama işte bazen olmuyor gelmiyor nasibin gelenlerde hep tuhaf insanlar oluyor
00 Yorumla
1 yılKimseyi beğenmediğin için yalnızsın yoksa bi doktoru isteyen çok olur ama sana göre biri olmadığını düşündüğün için sana taliplerini beğenip seçmediğin için yalnızsın
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı.
1 yılbeklentilerini düşür...
sizin meslekte yakışıklıysa elinden alırlar. hele nöbetlerde ateş barut olayı olur.
bunu asla sağlıkçılar şöyle böyle olarak algılama sakın...00 Yorumla Olay bi süre sonra güzelliği/yakışıklılığı aşıyor ya. Karşında iki sohbet edebileceğin, birlikte eğlenebileceğin gülebileceğin birini bulmak istiyorsun robotumsu bir insanı değil
00 YorumlaSena kısmı süper ama 'the witch' tarafından kaybediyor olabilirsin (;
Şaka şaka...
Sosyal aktivitelerin nasıl?
02 Yorumla
Soran1 yılIs ev spor kendi arkadas cevrem :(
- 1 yıl
Aslında dolu dolu bir aşk için yeterli bir donanım bence.
Beklentilerin mi çok yüksek acaba?
Gizli Üye(18-24)1 yılSen bana esk sevgililerim ie güzel sevisiyorduk diye yazmadın mı lan şimdi de niye sevgilim yok diye ağlıyorsun beyler bu bana böyle demişti ulan burada birde sevgilim yk diye ağlıyorsun 🤣🤣🤣🤣
19 Yorumla
Soran1 yılEvet 6 aydir yok oncesinde cok oldu problem?
Soran1 yıl18 yasindaymissin bi de defol surdan sen ne anlarsin ya guldurdun
Cevap sahibi1 yılSonra ağlıyorsun ciddi ilişki kuramıyorum diye 🤣🤣🤣🤣
Cevap sahibi1 yılSorularına baktım da hep 26 yasindaym güzelim doktorum neden sevgilim yo diye burada ağlıyorsun 🤣🤣🤣🤣🤣 git etkilerinin yanına burada ağlama esc doktor seni 🤣😂😂😂 üroloji olabilir misin sen? 🤣🤣🤣
Soran1 yılKafayi bana takmissin ablam git oksijen falan al benim iki sorum var siteye dun uye oldum seninle ugrasamayacagim defol
Cevap sahibi1 yılJdjdjdjxjxkksksks adam aramayı gelmişin bu siteye 🤣 doktor birde görsem midem bulanır erkek meraklısı doktor üroloji olabilir misin sıralarını gördüm hep nee sevgilim yok tarzı sorular kfjcjxjxkxkx gençliğini erkeklerin üstünde geçirmişsin bahane olarak ok akademik başarı cart curt hadi orada hadi ordan şimdi nah saa ciddi ilişki çocuk annesi değilde anca kedi annesi olursun 🤣🤣🤣🤣
Soran1 yılAblam kimsin bilmiyorum da benim zaten hep ciddi iliskilerim oldu komik misin nesin bu sorudan da bi tane var? Adam aramaya bu siteye niye geleyim bunun icin yapilmis bir suru uygulama var ne alaka sana daha da yazmiyorum tirnagim bile senden daha egitimlidir
Cevap sahibi1 yılJdjdjdjdk ciddi ilişkiye bak sen kcjxkxjxjxjxxjxkxkxkxkxkxxk kendi sayfadaki soruları okudum da hep doktorum neen bekarım ciddi ilişki var (bekar ) 🤣😂
Cevap sahibi1 yılJfjdjxkxkxkxkxkxkxkxkddkdjfjfjfj kfkfjfjfjfjfjfjfjfjxjxjxjxjxjxjx tamam git ağlama lan sevgilim yok diye sonra 😂
- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
1 yılİki gözünle bakiyorsun tek gözünle bakarsan evlejirsin
12 Yorumla
Soran1 yılO ne demek
Fazlasıyla kariyer sahibisin ondan dolayı evlenmen biraz zor
Çünkü kariyerine göre birini bulamazsın buldukların sana ayak uyduramaz sende uydurmazsın
Yapacak bişey yok
Fok balıkları çok yanlız 🤔10 YorumlaKadın ve erkek doğası uyumsuzdur sadece çocuk yapmak için bir araya gelirler ve biz de toplum kuralı için evlilik meselesini ortaya koyduk.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
1 yılOhoo ben 30 aştım yaşım geçti demiyorum her şey kendi zamanında yaşanır denemk lazım denemeden hiç bir şey bulunmuyor
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 4,2b cevap paylaştı.
1 yılKız kariyer istiyorum aşkı bulmak gene kolay ah ah 😿.
01 Yorumla
Soran1 yılAsk sinavla calismayla kazanilmiyor ki :(
- Aşk İlişkileri konusunda 474 cevap paylaştı.
1 yılGörücü usulü yap. Yoksada sevdiğin güvendiğin biri olursada git eğlen, eğlenirken birde bakmissin evlenirsiniz.
00 Yorumla
1 yılBiraz kriterlerinizi azaltın dış görünüş ile alakalı kariyer sahibi birisiyle ilişkiniz olması daha iyi olur
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 13b cevap paylaştı. 30 yaşına kadar bekâr gelmek de var yine erken senin için
02 Yorumla
Soran1 yılTabi yasa o kadar takilmiyorum ben aslinda da universiteden sonra birini bulmak zor gibi, o kadar sosyalortamlarin icinde olan biri degilim o yuzden insanlar kursa git mit demisler o kadar vaktim yok ev is spor bu 😂
- Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı.
1 yılDoktoru ne diye kötülerlerki yani oda saçma.
Nedenu şu; ilişki istemiyor, yalnızlığı seviyorsun.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 398 cevap paylaştı.
1 yılDüzgün biri illa çıkar hangi alanda doktorsun çok merak ettim
06 Yorumla
Soran1 yılUmarim bilmiyorum cevrem daha cok eglencemize bakalimcilarla dolu umarim sikinti benim cevrededir, su an pratisyen hekimim bir alanim yok tusa calisiyorum
- 1 yıl
Çok kötü ya bende 12. Sınıf öğrencisiyim tıp için çalışıyorum aslında bu meslekteki insanların çok düzgün olacağı gibi bir fikir doğmuştu bana senin başka meslek gruplarından birileriyle ortak arkadaşların tanıştırsa çok iyi olur avukat bi adamla da evlenebilirsin kendi mesleğine yakın prestijli olmasına dikkat edersin
Soran1 yılAy iyi calismalar canim benim umarim olur 🤍 evet birkac deneme oldu o sekil ama olmadi maalesef… bu arada tipcilar cok duzgun diyemem maalesef ama cok kotu de diyemem. Iliski konularinda biraz eli yuzu duzgun olsun onlardan egoistleri yok ozellikle erkekler zaten istedigim kizla olurum doktorum ben diye gezmekte. Kizlarda oyle bi psikoloji yok ama
- 1 yıl
Evet evet tahmin edebiliyorum teşekkür ederim senin gibi biri illa bulur düzgün bir adamı mesleğine ve sana çok saygı duydum emeği ağır sonuçta bence bu sene derslerinle ilgilenirsin tus falan hallolunca seneye açılır önün annenden de fikir alabilirsin
Soran1 yılBu isleri birakip ders calisalim en iyisi biz 😂✍️
- 1 yıl
Evett şsndşsjsşskdw
- Aşk İlişkileri konusunda 903 cevap paylaştı.
1 yılUygulamadan bulamazsın.
Dua et ve hayırsever ol.
Sadaka ver. Hayır dua al.10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yıldoktor çevresinde arama bence sıkıcı bi ilişki. mühendislere yönel daha çekiciler 😂
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 11,3b cevap paylaştı. Ben de buna şaşıyorum. Devir öyle bir devir olmuş ki gerçek aşkı ve evliliği arayan kadınlar bulamıyor çünkü erkekler s. kinin derdine düşmüş, erkekler bulamıyor çünkü kadınlar bir tanediyle yetinemiyor. Akıl fikir diliyorum
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılŞöyle diyim. Kardeşim de doktor ben mühendisim birkaç yıllık
Maaşım ondan düşük tabşki benim de onun da daha üstlere çıkma potansiyelimiz var
Ama karşına diğer mesleklerden çıkacak insanlar genelde daha düşük maaşı olan insanlar olacak
Bu senin için sorun olmaz mı?
01 Yorumla
Cevap sahibi1 yılDating applere hiç girme pişman olursun😊
1 yılSenin gibi stresli işi olan biriyke kimse evlenmez
00 Yorumla- Devamını Gör (81)
Devamını Gör(126)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 26 yaşındayım, güzelim, iyi biriyim ve doktorum ama neden bekarım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer