26 yaşındayım, güzelim, iyi biriyim ve doktorum ama neden bekarım?

Cevrem doktorlarla dolu yakisikliligi gectim eli yuzu duzgun olanlar ciddi bir iliski pesinde degil asla, baska meslek grubundaki erkeklerde alttan alts meslegimden dolayi kendi ozguvenlerinde zedelenme hissediyorum ya da bir sekilde doktorlari kotulemeye getiriyorlar konuyu ben anlamadim. illa dateing app mi indirelim nerden sevgili buluyoruz bu devirde arkadaslar bi akil verir misiniz oylece denk gelirim ya biriyle illa diyecek yasi gectim gibi bazen cok uzuluyorum halime

26 yaşındayım, güzelim, iyi biriyim ve doktorum ama neden bekarım?
Cevapla