Eğitim & Kariyer 24 yaşındayim tıp için tekrar hazırlanıyorum sizce geç mi? Hipokratçaa Takip Et Xper 1 Yaş: 24 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Öğretmenlik mezunu biriyim Güncellemeler8 ay YouTube da bununla ilgili içerik üretmeye de başladım destek olmak isteyenler varsa sevinirim 24 yaşındayim tıp için tekrar hazırlanıyorum sizce geç mi? Cevapla Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 8 ay Eğitim & Kariyer konusunda 38,3b cevap paylaştı. geç değil 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) 8 ay Hiç bir şey için geç değil şansını denemelisin ama çok sıkı ve disiplinli bir çalışma gerekiyor 0 9 Yorumla Hipokratçaa 8 ay Evet farkındayım çevrem olumsuz yorumlarla üzerime geliyor ama umursamıyorum öğretmenlik mezunuyum kpss ye gir ne gerek var diyorlar da işte sevmiyorum mesleği Yorumla Cevap sahibi 8 ay Atandın mi? Yorumla Hipokratçaa 8 ay Atandım da bıraktım Yorumla Hipokratçaa 8 ay Matematik öğretmeniyim Yorumla Cevap sahibi 8 ay Matematik branş olunca kazanmak daha kolay olur diye düşünüyorum zaten planlı bir çalışma ile hedefe ulaşmak mümkün bu yolda başarılar diliyorum Yorumla Hipokratçaa 8 ay Teşekkür ederim evet daha kolay oluyor fen kısmı var sadece Yorumla Cevap sahibi 8 ay Eğitimcisiniz size bu konuda fikir vermek çok haddime değil başarılar diliyorum Yorumla Hipokratçaa 8 ay Teşekkür ederim Yorumla Cevap sahibi 8 ay Rica ederim Yorumla
Shelby_dbakir Takip Et Guru Yaş: 20 , eic 100% 8 ay Hayır geç değil. Hangi branşta öğretmensin? 0 3 Yorumla Hipokratçaa 8 ay Matematik Yorumla Shelby_dbakir 8 ay Bence kazanırsin netlerin çok iyi. şu an öğretmenlik yapıyor musun peki Yorumla Hipokratçaa 8 ay Yok bıraktım yapmıyorum artık Yorumla
Sansliseleven Takip Et Master Yaş: 109 , eic 100% 8 ay Eğitim & Kariyer konusunda 1,4b cevap paylaştı. Denemelerin nasıl 0 6 Yorumla Hipokratçaa 8 ay Matematik öğretmenligi okuduğum için matematik de sorun yok tyt 100 civarı ayt en son denemede 61 geldi Yorumla Sansliseleven 8 ay Daha çok çalışman lazım nerelisin Yorumla Hipokratçaa 8 ay İstanbul Yorumla Hipokratçaa 8 ay Çalışıyorum fırsat buldukça Yorumla Sansliseleven 8 ay Düzenli çalışman lazım Yorumla Sansliseleven 8 ay Neden tıp istiyorsun ki Yorumla
Melihcicek001 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 100% 8 ay Eğitim & Kariyer konusunda 795 cevap paylaştı. Bence geç değil 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
geç değil
Hiç bir şey için geç değil şansını denemelisin ama çok sıkı ve disiplinli bir çalışma gerekiyor
Evet farkındayım çevrem olumsuz yorumlarla üzerime geliyor ama umursamıyorum öğretmenlik mezunuyum kpss ye gir ne gerek var diyorlar da işte sevmiyorum mesleği
Atandın mi?
Atandım da bıraktım
Matematik öğretmeniyim
Matematik branş olunca kazanmak daha kolay olur diye düşünüyorum zaten planlı bir çalışma ile hedefe ulaşmak mümkün bu yolda başarılar diliyorum
Teşekkür ederim evet daha kolay oluyor fen kısmı var sadece
Eğitimcisiniz size bu konuda fikir vermek çok haddime değil başarılar diliyorum
Teşekkür ederim
Rica ederim
Hayır geç değil. Hangi branşta öğretmensin?
Matematik
Bence kazanırsin netlerin çok iyi. şu an öğretmenlik yapıyor musun peki
Yok bıraktım yapmıyorum artık
Denemelerin nasıl
Matematik öğretmenligi okuduğum için matematik de sorun yok tyt 100 civarı ayt en son denemede 61 geldi
Daha çok çalışman lazım nerelisin
İstanbul
Çalışıyorum fırsat buldukça
Düzenli çalışman lazım
Neden tıp istiyorsun ki
Geç değil tıp okuyan biri olarak diyorum bunu
Bence geç değil
değil