AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
119Cevap
Bu siteden çıkardığım ders yeni doktorların çoğu bekar
Doktorluğun önemli değil de güzelliğin tatlılığın önemli 😊😏
İstesen olur bende istiyorum. Bu tamamen sana kalmış
Abla esmer 1.92 yim istediğin an yaparız nikahı Aahahshahshahdhah
Bende iyi biriyim hattasina mükemmelim ama yalnizim neden ki
Doktor sevgili bulamıyorsa ben incesu ya da karsıyakadan mezar bakayım kendime😂
Oyle olmuyor iste :) erkek kadin doktor farki var, karsimda daha az maas aldigi icin ozguveni zedelenen insanlar cikiyor o kendinr saygi duymazsa ben nasil duyayim. Ama bir erkek calismayan bir kadinla da olur ikisi dr bundan rahatsizlik duymadan
Bence yanlış bi düşünce
Hersey para degil
Eger sizin içinizdekini görürse ve size saygısı kendisine saygısı olursa başka
Şimdi burada olay sizin ne istediginizde dr hanım Bence ambalaja degil ambalajın içine bakmayı deneyin
Ben simdiye kadarki yasadigim gercek deneyimlerle kiyaslayarak soyledim maalesef ama herkes oyle degildir elbet
Bak kadınlar cok akıllılar bu kesin ama aynı zamanda onların yanında olan her bokuna koşan alttan alan dinleyen cocuk gibi onun her bir anına yetişmeye gülmeye çalışan adamlarıda görmezden gelirler
Yani demek o ki eger seni seven birini görmek istiyorsan yukarıda söylediklerime bak
Bunlar yoksa onun kaslarıda yakısıklılıkta seni elde ettikten sonra ucup gidecektir
Tesekkur ederim tavsiyen icin :)
Rica ederim Dr hanım ☺️
Kafana takılan bişe olursa çözeriz
Ama önce KS DM Mhrsden randevu oluştur🤣
Tıp+uzmanlık 10 yıl değil mi? Intern olman gerekir, ki bence "doktor" sayılırsın.
İşte, tam saydığın sebplerdrn. çok fazla duwarın war
Doktor değeri kalmadı ki.
Ah eşim olsan.
Tip bile bunun çağresini bulamamış biz ne yapabiliriz ki 😂😂
en rahat zaman işte bekarlık ve iş yooğunluğundan da vaktin kalmıyordur
Türk erkeğininde egosu çekilmiyor azıcık para görsün böyle şımarık kendini beğenmiş oluyor ego konusunda yarışır Türk erkekleri Kızlarla.
Başka meslekle olunca da anlaşanı görmedim gerçi doktor olsa da aynı durum benim kuzenim de anlaşamadı boşandı.
Üzülmeye getek yok. Daha gençsin çıkar zamana die düşünüyorum ki doktormuşsun bide
Bu sitede bir doktor vardı aslında büyükyorumcumuydu neydi hala buradaysa onunla tanış meslektaş sayılırsınız
Görücüde bok sözde görücü çıkmıştı bana gelmeden başkasını bulmuşlar 😀o daha çöp
🤣🤣
Saka gibi 😭😂
@Yusuf_1244622 hayır ciddiyim bana abazaca geliyor bu durumlar
Abazalık ile alakası yok konu evlilik farkındaysan küçük bir olumsuzluk gördüğünde gerekeni yapmalıdır insan hem kendisi hemde karşı tarafın iyiliği için
@Yusuf_1244622 daha tanışmadan tanımadan bu nasıl iyilik ozaman görücü değil bu affedersin s... Kız arıyorlar kullanıp Atmalik
Alakası yok evet sizi anlıyorum zorunuza gitmiş ama bazen oluyor mesela başka biri zorla bir kız var çok iyi bir kız ailesi mükemmel insanlar falan diye övüyor bir şekilde vazgeçiriyor ve benzeri bir çok şey olmuş olabilir
@Yusuf_1244622 o zaman kendileri bulsun saçma sapan şey mi olur öyle defolsunlar gitsinler ben görücüye karşıyım abi hatta isteyip oğlunun cinselik zevklerini karşılayıp sonra birakilanlari bile duydum arkadaşımın basinada bu geldi
Yok artık öyle görücü mü olur sizin kiler kafayı yemiş
@Yusuf_1244622 maalesef öyle manyaklik şeyler varki zaten artık cogusu kendi bulup evleniyor nadir görücü var olan görücülerde böyle bu arada biz artık aracı kişilerle konusmuycaz kesicez görüşmeyi resmen dalga geçmek bu
Hayatını ot gibi işten eve evden işe yaşarsan bulamazsın tabi. Arada çıkıp sosyalleşmen lazım bir cafeye git sahile otur içki iciyorsan bir pub tarzı biryere git illa çıkar.
Gidiyorum zaten. Kac insan random kafeden sahilden biriylr tanisiyor saka misiniz. Pub clup ordan bulursan yataga zaten
Ben çok tanıştım öyle direk zank diye
Sen benimle denk gelseydin dışarda şimdiye kadar tanışmıştık seninle 🤣🤣
Sena kanka sen bunlara bakma herkes sosyal ortamdan kurstan diyor çat diye tanımadığı insana cafe de vs kim selam verir Allah aşkına sapik damgası yapıştırır çoğu kadın. Yasitiz bu arada bana sorarsan instagram kullan foto cekil yüz boydan arkadaşlarınla vs profilini aç illa ki yazan olur instagram güvenilir çoğu kişi oradan tanışıyor sosyal medyadan olmaz diyen manyaklara bakma herkes Instagramdan buluyor. 🌸☺️
@Tükendimçok2 profilimi acma fikri fena degilmis sag ol hahhhaha ay evet bin kere kafeye gitmisimdir hic oyle bi sey yasamadim kendim de gidip tanismam cekinirim yani 😂
Zaten kızlardan adım bekleyen erkekten olmaz onu erkek yaratacak ayrıca bu zamana kadar birsürü kadınla tanıştım bu şekilde hiçbiri de sapik damgası vurmadı en fazla tanışmak istemeyen istemiyorum diyor sonra da rahat bırakıyorum
Aynen ya kimse cafede falan tanismaz gelen erkekte olmuyor bakisiyorsun o kadar çıkıp gidiyor çocuk yok yani 😂 evet evet aç meslektaş istiyorsan Dr lar için sayfalar vardır oralara yorum vs yaparsın ya da beğeni at mutlaka ekleyen olur 🥰
Bu devirde evlenmek en zor şey haline geldi işiniz zor
sen istemiyorsun demek ki, yoksa alırdık seni :)
19 yaşımdayken 41 yaşında dul bir nöroloji uzmanına çakmıştım. Tıp öğrencisi sevgilim de oldu şu an doktorla da evlenirim yani hiç de eğilip bükülmem hahah
Maddiyat ve ya konumun ben aşkta ve sevgide bir yararı olduğunu düşünmüyorum
Bu sitede bi tane doktor vardi etiketliyim mi tanişirsiniz bi skdkkd
Adama sevgili olmak değilde arkadas olmak amaçlı yaklaş belkıde ölesı ıyıdır.
Şimdiki erkekler evliliğe uzak nasıl yatağa atarım peşinse
Eli yüzü düzgün olan diyorsun burada sende hata var senin eli yüzü düzgün dediğin başkalarının dızo dedikleri olmasın
Hayir ne alaka, cok yakisiklilik kriterim degil onu belirtmek istedim
Niye? Yakışıklı birinin yanında yeterince dikkat çekmeyeceğin için mi
Genelde kızlar yanlarındaki erkeğin dikkat çekmesinden hoşlanmaz. En azından sadece bizim tr kızları hoşlanmıyor tuhaf.
Hayir ne alaka ben zaten cok dikkat ceken birisiyim tabi ki cok yakisikli olsun isterim ama normal bakimli eli yuzu duzgun olmasi yeterli demek istiyorum
Hayatına hiç mi birisi girmedi
Girdi tabi ki sadece 6 aydir yalnizim
6 ay mı :D ben senelerdir
İki cilve yap erkekler inanıyor zaten her ilişkim ciddi ve uzun sürdü tavsiyemi dinle 🤣
kime göre güzelsin kendine göre mi çevrene göre mi şahsen ben çevreme göre yakışıklıyım ve bunu defalarca duyuyorum
Çalıştığın hastanede çevrende ilgini çeken kimse yokmu hiç
KS'den biri çıksa karşına olmaz mı
Mesleği çokmu önemli senin için
Bende kariyer sahibi sayılırım ama evlenecek kız bulamıyorum cidden, bi kızın konuştuğu 3 flörtü oluyor anlamadım gitti
Canını sıkma olur inşallah. Şu anda zaten gençler pek evlenmeye yanaşmıyor. Evlenenlerde boşanıyor. Durumun herkesten farklı değil.
Kalbine ruhuna ddokunan birisi olur elbet
Ararsan bulamazsın aramazsın nasibin çıkar
Bende bekarım dünyanın sonu değil ayrıca 1.90 boy 80 kg renkli gözlüyüm olmadı mı olmuyor
Gerçekten ciddi düşüncelerle gelen birini geri çevirmiş olabilir misin
güveni zedelenmeyen özgüvenli birine bak. mesleği önemli ddeğil.
Bende öyle, güzellik göreceli ama sena bakim bi sana
Umarım her şey gönlünce olur
Tesekkur ederim iyi dilegin icin 🙏🏻
Napicamm diyen doktor mu olur âmk
Pubmede makale yazmiyorum burada ya?
Aha paralı kadın, ben talibim
Sen nelisin diye sorarlar insana
Evim yok arabam yok bir tek birseye guveniyorum diye bir tweet vardi o geldi aklima😄
Sana rastgele babam vermez 😂
Babanı kafalasam sen okeysin yani🥳
Sana rastgele, olacakti
E anlam degismedi ki 🤔
Sonuc da degismedi hocam
Yine başaramadık
Nasip kismettir bu işler
egoyu bırak kuzum...
Hangi şehirde yaşıyorsun
Sana layık biri yok demek
Çok asosyal misin
Tanışalım istersen benim özgüvenim zedelenmez.
Çünkü çevren kuyunu kazmak isteyenlerle dolu.
Dertleşmek isterdim. ama maalesef ayarlar kapalıymis
Doktırsan zaten.. de mi😂
Nerede yaşıyorsun?
Kimi enerjisiyle çekiyor tiple değil..
Sizlerdeki o egoyla sizlerin işi zor..
Doğru söylüyorsan üzüldüm
Gel alıyım seni o zaman 🙄
Bak benimde kafama takıldı neden acaba
Sakin ol ben alirin seni 😉
Sen kimsin ya
Efendi ya da bey diye hitap edecegin sahibin 😏
Doktorsun ve sevgili bulamıyorsun ilginç
Nasip kısmet zamanı vardir
Huyun çirkindir belki😃
Degil dedim ya
Tamam da sen iyi görüyorsun huyunu karşı taraf görmeyebilir
Türk değilsin galiban
Turkum neden
Türkiye de yaşayan biri havada karada karakterini sana uydurup yanında kedi olmuştu ondan
hastan felan yokmu onlardan bul
Yani bazen tanisma girisimleri oluyor da hasta gelen insana bu gozle bakip flort de edemem 😂
Haha etik değil dimi ya sıkayet etse 😂
mutlaka doktormu olmalı?
Yok canim sadece hep onlari goruyorum mecbur
muhasibeçi olmazmı?