Toksik sevgilimi terk etme serüvenimi anlatmak ve benimle aynı şeyleri yaşayan kadınlardan akıl istiyorum?

Bir yıl önce ilk görüşte aşık olduğum biriyle bir ilişkiye başladım ilk zamanlar her şey çok güzeldi dünyanın en mutlu kadını gibi hissediyordum ama çok uzun sürmedi mutluluğum aşık olduğumu düşündüğüm insan en ufak tartışmamız da bana hakaretler etmeye bağırmaya başladı ilk zamanlar sadece geçiş dönemi olarak düşündüm sustum sonrasında sevgimin onun öfkesine iyi gelebileceğini ve düzeleceğini düşündüm tabiki zamanla bu düşündüklerimin hiç birinin gerçek olmadığını aslında karşımdakinin kötü bir karaktere sahip olduğunu anladım benim ona karşı olan sevgimi kullandığını gördüm ona olan sevgimi kullanarak istemediğim bir çok durumun içinde bulunmama sebep oldu ve hepsinde de aşık olduğum için durumu normalleştirdim zaten tek avuntum ona olan aşkımdı o çok büyük sandığım aşk aslında benim kendi kafamın içinde kurduğum bir yalandı çünkü karşımdaki sevilmek aşık olmak değil kendine bir kukla arıyordu o ne isterse yapacak onun izin vermediği onaylamadığı hiç bir yola girmeyecek kukla şimdi beni kendisine kukla etmek isteyen insandan kurtulmak istiyorum ama her seferinde karşıma çıkıyor peşimi bırakmıyor kendimi ne zaman toparlasam tekrar önüme çıkıp sanki her şey düzelecekmiş gibi rol yapıyor ama iki gün sonra yine aynı karakteri ortaya çıkıyor bana akıl verin engellemem yüzüne onu istemediğimi söylemem hiç bir işe yaramıyor sonunda yine aynı boktan yolda buluyorum kendimi ne yapmam gerektiğini bilmiyorum.
Toksik sevgilimi terk etme serüvenimi anlatmak ve benimle aynı şeyleri yaşayan kadınlardan akıl istiyorum?
Cevapla