İkisinide kaybetmekten korkuyorum pişman olacağım gibi hissediyorum ne yapmalıyım?

Çalıştığım yerde bir kıza aşık oldum öyle böyle ona açıldım ama herkes biliyor onu sevdiğimi kız çok kararsız ne evet dedi nede hayır ama bir ara bana yazma dedi neyse aynı iş yerinde başka bir kıza onu beğendiğimi söyledim kız bana numarasını verdi 3 gündür konuşuyoruz ikisi de harika kızlar ama içimde kötü bir his var ikisini de kaybedeceğim gibi hissediyorum bir yandan aklım İlk kızda kaldı ama diğer yandan yeni kızda çok güzel ve iyi eskisine ne geri dönebiliyorum nede yenisiyle içim rahat ne yapmalıyım?
İkisinide kaybetmekten korkuyorum pişman olacağım gibi hissediyorum ne yapmalıyım?
Cevapla