2 farkli kişiyle yakinlastim yaptim çok pişmanım sizce ne yapmalıyım?

2 farkli kişiyle yakinlasma oldu ama birleşme olmadi ama çok pişmanım sanki bedenim kirli Şu An biriyle nisanliydık kandırdı bni evlenme vaadiyle ortada bıraktı. otekide yine ümitler vererek evlenme vaadiyle oda ortada bıraktı ama bn onları affetmiycem cunki bi tanesi zorla üstüme geldi hep kaçtım
2 farkli kişiyle yakinlastim yaptim çok pişmanım sizce ne yapmalıyım?
Cevapla