Karşımdaki kişi doğru biri gibi ama ben artık yanlış kişiyim bu durumu aşamıyorum?

artik yanlis olan ben oldum kimsrye zerre inancım yok cok karamsarim ustelik herkese flortoz serefsiz vs gozuyle bakiyorum bu durumu nasil asarim cok depresifim kimseye sans tanimiyorum
Karşımdaki kişi doğru biri gibi ama ben artık yanlış kişiyim bu durumu aşamıyorum?
Cevapla